Traficul feroviar in direct

Started by TibiV, December 29, 2016, 12:48:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3466-16-martie-2017-transbordare-auto-intre-statii-caineni-si-cornetu

Quote
Transbordare auto între staţii Câineni şi Cornetu

București, 16 martie 2017

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că la  această oră traficul feroviar este întrerupt pe secţia CF Câineni - Cornetu din cauza unui accident rutier în care au fost implicate un autocamion, o autoutilitară şi un autoturism. Autocamionul s-a răsturnat pe calea ferată, după ce conducătorul acestuia a încercat să evite impactul.

Pentru a se asigura continuitate în circulaţia feroviară în această zonă, călătorii sunt transbordaţi cu mijloace auto între staţiile Câineni şi Cornetu.

CFR SA îi asigură pe călători că toate măsurile operative întreprinse de angajaţii feroviari au ca principal scop continuitatea în condiţii de siguranţă a traficului feroviar în această zonă.

Ca veni vorba:
Accidentul a fost provocat de autoturism, un Porsche Cayenne.
Care era condus de Lucian Isar, sotul Alinei Gorghiu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)




Phenol

Ceea ce mie mi se pare interesant ca au redeschis circulatia tocmai pe firul care a circulat marfarul, asta insemnand ca firul 2 este (a fost) mai afectat de deraiere.
Ma asteptam sa fie invers.

Tapatalkkal küldve az én LG-D858HK eszközömről


Vice33

 Circulaţie feroviară  întreruptă pe raza SRCF Braşov



Bucureşti, 19 aprilie  2017



Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA vă informează că azi, 19.04.2017 pe raza SRCF Braşov, între Predeal – Timişu de Sus, din cauza fenomenelor meteorologice nefavorabile (averse, intensificări ale vântului) un copac a căzut pe trenul 14031 (aparţinând Regiotrans). Drept urmare circulaţia feroviară pe această relaţie a fost închisă pe ambele fire de circulaţie din cauza lipsei de tensiune la linia de contact.

Echipele de intervenţie s-au deplasat la faţa locului şi au desfăşurat operaţiuni de înlăturare a copacului căzut şi de remediere a liniei de contact, astfel încât circulaţia feroviară a fost reluată începând cu ora 13,25 pe firul I de circulaţie şi 13,38 pe firul II de circulaţie.

În urma întreruperii circulaţiei pe relaţia Predeal –Timişu de Sus, trei trenuri au acumulat întârzieri, cuprinse între 60 – 100 de minute.



De asemenea, tot în cursul zilei de azi, începând cu ora 13,25 circulaţia feroviară pe relaţia Izvorul Mureş – Izvorul Olt (raza SRCF Braşov) este momentan întreruptă, din cauza lipsei de tensiune la linia de contact, determinată de un copac căzut în linia curentă.

Echipele de intervenţie se deplasează la faţa locului şi desfăşoară operaţiuni de înlăturare a copacului căzut şi remediere a liniei de contact, astfel încât circulaţia feroviară să fie reluată în condiţii de siguranţă.

Compania  Naţională  de  Căi  Ferate  CFR  S.A.  îşi  cere  scuze  pentru  disconfortul  creat  şi  recomandă publicului  călător  ca înainte  de  efectuarea  călătoriei  să  solicite informaţii  despre  eventualele întârzieri care se pot înregistra în traficul feroviar, la staţiile şi agenţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, la telefon 021/9521.

Sursa: http://cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3507-19-aprilie-2017-circulatia-feroviara-intrerupta-pe-raza-srcfbrasov

TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3570-31-mai-2017-demontare-pasarela-hm-valea-calugareasca-implicatii-in-circulatia-trenurilor

Quote
Implicații în circulația feroviară în perioada 7-8 iunie 2017, în timpul execuției lucrărilor de demontare a pasarelei pietonale din Hm Valea Călugărească

București, 31 mai 2017

În zilele de 7 iunie - 8 iunie a.c. se vor executa lucrări de demontare a pasarelei pietonale (obiectiv dezafectat) care supratraversează liniile CF din halta Valea Călugărească, lucrări care au drept scop creșterea vitezei de circulație a trenurilor în zona respectivă de la 5 la 70 km/h.

Menționăm faptul că se vor înregistra întârzieri în graficul de circulație al trenurilor care tranzitează această zona în zilele de 7 și 8 iunie 2017, ca urmare a redirecționării traficului, alternativ pe cele 6 linii, și a timpului necesar manevrelor de atașare a locomotivelor Diesel (4 locomotive ale operatorului național CFR Călători).

Implicații în circulația trenurilor:

! În intervalul 07 iunie, ora 09.00 – 07 iunie, ora 15.00, circulația trenurilor va fi operațională doar pe liniile 3 - 6.

! În intervalul 07 iunie, ora 15.00 – 08 iunie, ora 00.30, circulația trenurilor va fi operațională doar pe liniile 5 și 6 abatute, prin remorcarea cu locomotive DIESEL.

! În intervalul 08 iunie, ora 04.10 – 08 iunie, ora 07.30, circulația trenurilor se va desfășura doar pe linia 1 abătută, prin remorcarea cu locomotive DIESEL.

! În intervalul 08 iunie, ora 07.30 – 08 iunie, ora 10.30, circulația trenurilor se va desfășura doar pe linia 2 directă, prin remorcarea cu locomotive DIESEL.

! În intervalul 08 iunie, ora 10.30 – 08 iunie, ora 22.30, circulația trenurilor se va desfășura doar pe liniile 1 și 2.

Atenție!

În intervalul 07 iunie  ora 09.00 – 08 iunie, ora 10.30, trenurile vor circula pe firul II Cricov – Valea Călugărească – Ploiești Est tractate cu locomotive DIESEL, iar de la ora 15.00, în ziua de 7 iunie și până pe 8 iunie, la ora 22.30, tracțiunea Diesel se va realiza și pe relația Ploiești Est – Valea Călugărească – Cricov.


Trenuri care vor fi remorcate cu locomotive DIESEL:

- în data de 07.06 : 5008, 5059, 5011, 5074, 5007, 402-1, 1578, 10662, 1755, 1657, 5010, 1577, 10659, 1752, 1731, 1664, 1559, 381-2, 1667, 1665, 1576, 1579, 5073, 5076, 1653.

- în data de 08.06 : 5002, 5065, 5072, 5001, 1570, 1573, 1572, 401-2, 1571, 5056, 1655, 5052, 1754, 1654, 380-1, 1658, 10650, 1004-1, 1668, 10661, 1558, 5071, 1732.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Dar parcă era o porţiune destul de lungă pe care se mergea cu 5km/h, totul era de la acele pasarele? Sau mi s-a părut mie lungă fiindcă mergeam cu 5km/h?

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1621039877930874

Quote
Bucureşti, 12 iunie 2017

Lucrări la infrastructură feroviară la intrare în stația CF Ploiești Sud

În perioada 12.06 - 26.06.2017 se execută lucrări la infrastructura feroviară la intrare în stația Ploiești Sud, pentru realizarea unei joncţiuni (legături) între firul I Ramificaţia Ploieşti Triaj - Ploieşti Sud şi firul II Marfă Ploieşti Triaj - Ploieşti Sud, joncțiune care va permite accesul direct al trenurilor de călători la liniile 1-6 din stație.

În perioada de execuție a lucrărilor se vor înregistra întârzieri în graficul anumitor trenuri din cauza redirecționării circulației alternativ pe un singur fir între Ploiești Triaj și Ploiești Sud și între Ploiești Sud și Ramificația Ploiești Triaj și a timpului necesar reînscrierii acestora în grafic.

Menționăm faptul că aceste lucrări sunt cuprinse în programul de modernizare a podului feroviar de la km 57+560, linia CF Brazi - Ploiești Sud.

Se vor înregistra întârzieri în graficul de circulaţie al trenurilor care tranzitează această zonă, ca urmare a închiderii şi scoaterii de sub tensiune a firului I de circulaţie, urmând ca circulaţia să se realizeze pe celălalt fir (cu implicaţii datorită aşteptării pentru înscrierea în circulaţie a trenurilor).

Sunt si doua poze cu lucrarile respective.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Neufunk

Adica trenurile au mers atata vreme cu 5km/h doar pentru un rahat de pasarela dezafectata, si aia din metal? Pai ii chemai pe baietii colorati si iti rezolvau aia treaba intr-o noapte.

rizzuh

^ :lol:

frunzaverde zicea la un moment dat ca sina este praf acolo, sa inteleg ca de fapt riscai sa pice pasarele peste tine daca treceai prea tare pe sub ea? Vorba lui Neufunk, daca se spunea ca era de fer...

TibiV

Sina proasta (deci vibratii induse nepermis de mari) & o pasarela mancata de rugina care statea sa cada de la sine...

CFR-ul a mers intotdeauna pe varianta "better be safe than sorry..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

E foarte bine ca merg pe principiul "better safe than sorry". Cate accidente grave am avut in ultimii 10 ani la CFR, din vina CFR-ului? (acu' ca Unicom Tranzit a trimis un tren cu frane defecte pe o sina proasta nu e vina CFR-ului, se stia ca sinele-s praf).

Dar totusi, de ce nu au demolat pasarela aia mai devreme?

TibiV

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1632964090071786

Quote
Regionala CF Craiova, 23 iunie 2017

Tir căzut pe calea ferată - transbordare auto între staţile Lotru şi Cornet

Traficul feroviar este întrerupt între stațiile Lotru și Cornet, secţia CF Piatra Olt - Podul Olt, după ce un tir s-a răsturnat pe calea ferată.
Pentru a se asigura continuitate în traficul feroviar, călătorii sunt transbordaţi cu mijloace auto între staţiile Lotru și Cornet.

CFR SA îi asigură pe călători că toate măsurile operative întreprinse de angajaţii feroviari au ca principal scop continuitatea în condiţii de siguranţă a traficului feroviar.

Au pus si 3 poze. Cum o fi ajuns camionul in pozitia aia ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

UPDATE, ora 21.28

La ora 21.16 s-a redeschis traficul feroviar între stațiile Lotru şi Cornet.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1632964090071786&id=894054857296050
Mama proștilor este mereu gravidă... :)