Traficul feroviar in direct

Started by TibiV, December 29, 2016, 12:48:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ioandorin

#90
^
...sau din 3-4 vechi făcute unul ! Se practică foarte des !

TibiV

Din 4 vechi carpesti unul decent...
... dar iti trebuie alte 3 nou-noute...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

https://www.news.ro/eveniment/update-pericol-de-explozie-in-gara-breaza-nord-unde-iese-fum-dintr-un-vagon-cu-azotat-locuitorii-au-fost-evacuati-ce-indicatii-contin-fise-ale-combinatului-azomures-privind-azotatul-de-amoniu-1924401131002017101817360407

Quote
UPDATE - Pericol de explozie în gara Breaza Nord, unde iese fum dintr-un vagon cu azotat; locuitorii au fost evacuaţi. Ce indicaţii conţin fişe ale Combinatului Azomureş privind azotatul de amoniu

Echipajele din cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă Prahova intervin, marţi seară, în gara Breaza Nord, unde dintr-un vagon încărcat cu azotat de amoniu al unui marfar iese fum. Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă a confirmat că există pericol de explozie. Conform purtătorului de cuvânt al ISU Prahova, trenul este în staţia Gura Beliei, iar până la această oră au fost evacuate aproximativ 30 de persoane, inclusiv cele aflate în gară şi personalul gării. Garnitura aparţine CFR Marfă şi plecase de la Târgu Mureş, cu destinaţia Ploieşti Triaj.

Purtătorul de cuvânt al CFR, Oana Brânzan, a spus că la această oră patru trenuri aflate în circulaţie la momentul închiderii traficului feroviar sunt oprite în gările Comarnic, Valea Largă şi Câmpina. Dintre acestea, trei erau cu destinaţia Bucureşti. î



Ea a precizat că garnitura care transporta azotat de amoniu aparţine CFR Marfă, este formată din 26 de vagoane şi plecase de la Târgu Mureş, cu destinaţia Ploieşti Triaj.

În zona gării a fost întreruptă alimentarea cu energie electrică  pentru scoaterea de sub tensiune a liniei de alimentare. Initial, trei echipaje de stingere au intervenit, ulterior numărul acestora dublându-se.

Potrivit purtătorului de cuvânt al ISU Prahova Raluca Vasiloae, garnitura este formată din 25 de vagoane, iar dintr-unul dintre acestea, care este amplasat la mijlocul trenului, iese fum în partea sus.

La ora transmiterii acestei ştiri pompierii acţionează pentru răcirea vagonului.

Concomitent, autorităţile au decis evacuarea populaţiei pe o rază de 800 de metri.

Traficul feroviar în zonă, între Ploieşti şi Braşov, este întrerupt, trenurile fiind blocate în diferite staţii.

Ce indicaţii are Combinatul Azomureş cu privire la transportul azotatului de amoniu

Conform unei fişe cu date de scuritate privind azotatul de amoniu realizată de Combinatul Azomureş, îngrăşământul în sine nu este combustibil, dar poate întreţine combustia chiar şi în absenţa aerului.

La cca.170°C se topeşte, descompunându-se relativ lent în amoniac şi acid azotic.

"La peste 200 °C descompunerea este rapidă şi dacă nu se iau măsuri imediate de răcire prin stropire cu o cantitate maxim posibilă de apă (inundare efectivă), reacţia de descompunere poate deveni o reacţie în lanţ, produşii de descompunere (oxizii de azot) catalizând reacţia care se poate transforma în orice clipă în explozie. Îngrăşământul poate să se aprindă şi să ardă la temperaturi mari (peste 400 °C) cu descompunere simultană în oxizi de azot, descompunere care se poate transforma în explozie în cazul contaminării cu materiale incompatibile precum combustibili (benzină, motorină), lubrifianţi (vaseline, uleiuri), pulberi metalice şi alte materiale", se arată în fişa Azomureş.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

Trenul IR 1622 a avut în gara AVRIG o întârziere de 76 de minute, în data de 30 OCt 2017, din cauza defectării locomotivei.

nirolf

QuoteMai multe trenuri care circulă din şi către Bucureşti înregistrează ÎNTÂRZIERI, din cauza unui furt de relee

Trenurile care circulă pe ruta Bucureşti - Constanţa şi retur, precum şi cele care merg dinspre Piteşti şi Craiova către Capitală înregistrează, luni dimineaţă, întârzieri, din cauza unor furturi de relee. Hoţii au tăiat cabluri de alimentare ale instalaţiilor de dirijare.

Potrivit CFR Infrastructură, circulaţia feroviară pe relaţiile Lehliu - Săruleşti (Magistrala Bucureşti-Constanţa) şi Călineşti – Goleşti (tronsonul Titu-Goleşti) se desfăşoară în condiţii speciale, de tip cale liberă, sub supravegherea personalului feroviar, care dirijează traficul pe bază de comandă telefonică.

Măsura a fost impusă după ce persoane necunoscute au tăiat cablul de alimentare al instalaţiei de dirijare a traficului între Călineşti - Goleşti, în vederea sustragerii, iar între Lehliu şi Săruleşti au furat 50 de relee, după ce au devastat dulapurile instalaţiilor de dirijare.

Cumva să aibă legătură cu liberările din ultima perioadă?


TibiV

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3946-19-noiembrie-2017-circulatie-feroviara-in-conditii-speciale-fundulea-sarulesti-furturi-de-componente

Quote
Furturi de componente feroviare pe secția de cale ferată Fundulea - Săruleșt
Bucureşti, 19 noiembrie 2017

Compania Naţională de Căi Ferate ,,CFR" SA informează că circulaţia feroviară pe relaţia Fundulea - Sărulești (Magistrala București-Constanța) se desfăşoară de la ora 8, în condiţii speciale de tip cale liberă, sub atenta supraveghere a personalului feroviar care dirijează traficul pe bază de comandă telefonică.

Măsura a fost impusă după ce persoane necunoscute au furat 46 de relee, devastand dulapurile instalațiilor de dirijare. Până la înlocuirea componentelor sustrase și remedierea deranjamentelor tehnice produse la instalațiile de dirijare a traficului, trenurile înscrise în circulație vor acumula întârzieri în grafic de 10-20 de minute pe porţiunea afectată, întârzieri care modifică implicit și ora de sosire la destinație.

Echipele de intervenţii se află acum pe teren pentru înlocuirea componentelor feroviare sustrase şi remedierea defecţiunilor survenite la instalaţiile de dirijare a traficului, în urma savârşirii acestor acţiuni infracţionale.

Compania Naţională de Căi Ferate ,,CFR" SA cere scuze pasagerilor pentru disconfortul creat de aceste acţiuni infracționale care afectează grav traficul feroviar şi îi asigură că toate măsurile operative întreprinse au ca principal scop derularea circulaţiei în condiţii de siguranţă în timpul lucrărilor de înlocuire a componentelor furate şi reluarea traficului în condiții normale în cel mai scurt timp.

Achiziţionarea materialelor feroase şi neferoase, utilizate în activitatea feroviară, este interzisă şi constituie contravenţie sancţionată cu amendă de la 20.000 lei la 40.000 lei, potrivit OUG 31/2011, iar cei care vor săvârşi această contravenţie vor achita, pe lângă amenda contravenţională şi un tarif cu titlu de tarif de despăgubire, în cuantum egal cu valoarea elementelor feroviare în cauză şi a manoperei aferente.

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1789050654463128

Quote
UPDATE, ora 09.45
Circulația feroviară pe segmentul Fundulea - Sărulești (Magistrala București-Constanța) se desfășoară în condiții normale de trafic începând cu ora 09.30, odată cu finalizarea lucrărilor de înlocuire a releelor furate.

Nici nu mai ai ce comenta la asa ceva...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vice33

#97
Circulaţia feroviară pe magistrala de cale ferată 300 Braşov – Sighişoara se desfăşoară, marţi, pe un singur fir, la kilometrul feroviar 251+700 de metri, la ieşirea din staţia Caţa către Rupea, din judeţul Braşov după ce locomotiva unui marfar a luat foc.

QuotePurtătorul de cuvânt al CFR Infrastructură, Oana Brânzan, a declarat că circulaţia feroviară a fost oprită total pe timpul intervenţiei persoanlului feroviar, după ce incendiul la locomotiva unui marfar care transporta material lemnos a fost stins de pompierii de la Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Braşov. Nu s-au înregistrat victime.
,,Personalul feroviar a intervenit cu drezina pantograf pentru remedierea defecţiunii la linia de contact, care din cauza focului a fost topită. S-a repus sub tensiune şi s-a redeschis circulaţia feroviară.

Trenul de marfă aparţine operatorului de marfa Rail Force. Traficul este operaţional doar pe firul I, firul II fiind ocupat cu locomotiva arsă", a declarat Oana Brânzan. Potrivit aceleiaşi surse, şapte trenuri de călători sunt afectate de aceste incident, între staţiile Rupea şi Caţa.
Cele şapte garnituri cumulează întârzieri de 1.075 de minute, media pe tren fiind de 153 de minute întârziere.
Sursa: https://www.realitatea.net/o-locomotiva-a-luat-foc-apte-trenuri-au-intarzieri-record_2126438.html

TibiV

Trenul, oile si ciobanul ardelean...
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/aproape-100-de-oi-ucise-dupa-ce-au-fost-lovite-de-un-tren-in-murec.html

Quote
Aproape 100 de oi şi doi măgari care se deplasau pe calea ferată au fost ucise, marţi, după ce au fost lovite de un tren Interrgio, în zona localităţii Cristeşti, în apropiere de Târgu Mureş.

″În cursul zilei de azi, în jurul orei 12.00, pe ruta dintre Târgu Mureş şi Ungheni, un tren a lovit o turmă de oi. S-a stabilit faptul că un tren Interregio, în care erau 40 de călători şi care se deplasa pe ruta spre Budapesta a intrat într-o turmă de oi care era pe calea ferată", a declarat pentru Agerpres purtătorul de cuvânt al IPJ Mureş, Andreea Pop.

Aceasta a precizat că turma, în care se aflau şi doi măgari, era supravegheată, dar că este posibil ca ciobanul să nu fi observat trenul din cauza ceţii dese din zonă.

Politistii au deschis o ancheta si urmeaza sa stabileasca daca proprietarii sunt de vina, pentru ca au lasat animalele nesupravegheate. Din cauza accidentului, locomotiva trenului a fost avariata. Cei de la CFR au trimis alta, care sa ii preia pe cei 40 de calatori.


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

madsnowman

#99
Salutari! Stie cineva ce s-a intamplat cu trenurile IR 1621/1622 Bucuresti Nord - Timisoara Nord? De ce nu mai circula? Nu am gasit pe nicaieri un raspuns.

frunzaverde

#100
^
IR1621/1622 au fost scoase odata cu noul mers. Motivul e o combinatie de factori: inceperea lucrarilor pe Arad-Simeria, lipsa de competitivitate a trenului in fata autostrazii pe relatia Sibiu - Deva - Timisoara, timpii foarte mari de mers intre Sibiu si Vintu, lipsa de material rulant pentru un tren care istoric vorbind circula mereu aproape gol dupa Sibiu etc..
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

madsnowman

#101
Multumesc de info! Ca o remarca, mie nu mi s-a parut ca e chiar gol trenul asta nici dupa Sibiu. Ultimele dati cand am fost de la Brasov la Timisoara (n-aveam chef sa-mi rup masina pe Cosava-Cosevita :lol:) sau invers a fost destul de ocupat. :)

Vice33

#102
^^

Am postat eu din noiembrie două raspunsuri, vezi te rog topicul Feroviar-> Mersul Trenurilor 2017-2018 sau trenuri IR...undeva din aceste 2 sunt si raspunsurile atasate...

Aici sunt cele două raspunsuri:

1. http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=950.msg177418#msg177418

2. http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=950.msg178966#msg178966

Vice33

#103
^^
Un mic comentariu Frunzaverde: nu este adevărat, cel putin de cate ori am mers eu cu IR 1621/1622, era plin trenul, nu era regula ca de la Sibiu circula gol, se urca lumea la Vintu de Jos, la Deva, Simeria...deci scuza ca circula "mai tot timpul gol de la Sibiu" e un neadevăr general (ca particularitate, e posibil sa fi circulat perioade scurte fără lume de la Sibiu, dar NU ESTE MOTIV SĂ ANUELZI UN TREN DOAR PE BAZA CONSTATĂRILOR SPORADICE ȘI TEMPORARE!!)

Normal că trenul era 85% cu lume, doar eu știu de câte ori am mers la/de la Timișoara în facultate...studenții nu serveau, cum făceam și eu, cu schimbare în Arad și călătorit cu Rapide (Pannonia sau Ister-chiar dacă aveam legătură f bună cu ISTER-ul si cu PANNONIA), ei mergeau clasic, cu "acceleratul de Timișoara". Dacă îi întrebai de alte rute nu știau, eu eram pus la punct cu toate rutele posibile, și prețul biletelor...chiar avea, un tabel cu toate prețurile...și țin minte că odată, am ales traseul Timișoara Nord-Teius (schimbare) Teiuș-Brașov, cu fostul IR 1838 la 17.45 plecare din Timișoara Nord...casierița, pe atunci încă cu bilete clasice, îmi calculase greșit, peste 500 de km, și i-am spus că nu este adevărat. Eu eram ferm pe poziții și i-am arătat tabelul, și i-am spus că îii fac reclamație dacă mă suprataxează...până la urmă văzând că nu mă poate păcăli, s-a uitat și mia dat prețul biletului sub 500 de km...

Multe amintiri din acele perioade...stat prin gări în Arad, imensele cozi la ISTER EN din Arad cu chiar 2 ore înainte, o singură casă deschisă, lume nervoasă...acum cu noile bilete, e foarte simplu, nu ne mai facem griji că riscăm să fim "păcăliți" de casiere.

Că eu mai plecam din Brașov/Arad cu ISTER EURONIGHT sau mai rar cu fostul IC 525 de la 16.45...era o exceptie....

madsnowman

Multumesc @Vice33 pentru raspuns. Cel putin al doilea, m-a lasat cu gura cascata. Eu am inteles de acolo ca din cauza incompetentei lor si a comoditatii, au decis ca e mai simplu sa le scoata din circulatie. O sa le trimit factura de 3000 lei pentru un senzor cand mai iau o groapa pe Margina-Soimus (ca tot le face concurenta autostrada asta  :lol:) si mi se aprinde tot bordul ca bradul de Craciun.  :lol: Multumesc baieti, inca o data, pentru raspunsuri.