News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Traficul feroviar in direct

Started by TibiV, December 29, 2016, 12:48:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gendan

Putin offtopic fata de ce s-a intamplat la Branesti, trenul de la Budapesta de ieri dimineata (IR1696) a avut parte de o nefasta locomotiva in flacari. Pompieri la Videle.

rizzuh

Şoferul unui TIR s-a ciocnit cu un tren în Vâlcea după ce a adormit la volan

http://adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/Soferul-unui-tir-s-a-ciocnit-tren-valcea-adormit-volan-1_599dde635ab6550cb840f99f/index.html



Si anunt CFR Calatori:

QuoteÎn această seară, în zona Câineni-Cornetu, un tir s-a prăbușit de pe șosea intrând în gabaritului căii ferate.
În jurul orei 20.55, trenul Regio 2464, Podu Olt - Băbeni, a intrat în coliziune cu tirul și, la o curbă după stația Câineni, a deraiat.
În tren, în afară de personalul feroviar, se mai aflau 4 pasageri. Aceștia au fost preluați de mijloace auto, puse la dispoziție de companiile feroviare, și au fost transportați la destinație.
Până la eliberarea liniei curente la toate trenurile cu circulație în zona afectată, se va asigura, de asemenea, transbordarea pasagerilor cu mijloace auto.
La locul incidentului a ajuns ambulanța SMURD care a preluat un călător rănit și pe mecanicul de locomotivă.
Echipe feroviare de la Siguranța Circulației CFR Călători și CFR Infrastructură s-au deplasat la fața locului pentru eliberarea liniei si pentru reluarea circulației în condiții de siguranță.

https://www.facebook.com/CFRCalatori.ro/posts/2013576288870585

yetiman

Nu stiu pe unde circula acest tren, dar m-a distrat partea asta din comunicat:
QuoteÎn tren, în afară de personalul feroviar, se mai aflau 4 pasageri.
.

Pai fratilor de la CFR, nu v-ar fi mai ieftin sa angajati o firma de taxi sa-i duca pe oamenii astia de colo pana dincolo? Ca sigur consumul e de 100 sau de 1000 de ori mai mic decat al unei locomotive + vagoane...
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rizzuh

Pe Valea Oltului circula. Podu Olt - Babeni (putin mai jos de Ram. Valcea). Era un jeg de Malaxa 900; nu era locomotiva + vagoane, dar consumul probabil tot atat este (@frunzaverde, cat costa sa plimbi Malaxa aia pe ruta asta, aproximativ?). La cat de oribil este automotorul ala, ma mir ca a avut 4 calatori, probabil fortati de imprejurari sa plece la Valcea chiar atunci :lol:

frunzaverde

Quote from: rizzuh on August 24, 2017, 09:21:23 AM
Pe Valea Oltului circula. Podu Olt - Babeni (putin mai jos de Ram. Valcea). Era un jeg de Malaxa 900; nu era locomotiva + vagoane, dar consumul probabil tot atat este (@frunzaverde, cat costa sa plimbi Malaxa aia pe ruta asta, aproximativ?).

Gunoaiele alea consuma undeva la 20 - 30 litri pe ora. Au fost remotorizate cu motoare Volvo Penta acum vreo 10 ani de o firmă numita Petroutilaj.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

rizzuh

Trenul face 100 km in 2:45, deci consuma ~70 litri. La Petrom este 4.6 lei / litru, adica 322 lei doar motorina (cat plateste CFR pentru motorina?). Biletul este 13 lei; 4 calatori = 52 lei, deci pierd 270 lei la fiecare cursa doar cu motorina. Daca mai adunam si personalul din tren... :lol:

rizzuh

Trenul Brasov-Budapesta a deraiat sambata dimineata, nimeni nu a fost ranit

Quote
Sambata dimineata, in jurul orei 08:10, locomotiva trenului IR 1366 Brasov- Budapesta, la trecerea peste macazele de la intrarea in statia Baile Tusnad (intre Sfantu Gheorghe si Miercurea Ciuc) a deraiat de o osie, informeaza CFR Calatori.

Nimeni dintre cei aproximativ 90 de pasageri si echipajul trenului (mecanic, Sef tren, conductor) nu au fost raniti.

A fost solicitat un tren de ajutor din statia Brasov pentru repunerea pe sine a locomotivei si reluarea circulatiei in conditii de siguranta.

Pasagerii trenurilor IR 1366 si IR 1407 vor fi transbortati cu mijloace auto intre Bicsadu Oltului si Baile Tusnad, de unde isi vor continua calatoria cu alte trenuri catre destinatii.

In situatia in care sunt pasageri care au bilete/abonamente la trenurile afectate si vor sa renunte la calatorie, vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor/calatoriilor, conform Regulamentului de transport pe calea ferata, in vigoare, mai noteaza CFR Calatori.

Sursa: HotNews

Vice33

QuoteUpdate ora 11:30 / 2 septembrie 2017

-La ora 11:00 au plecat din Băile Tușnad trenurile cu destinațiile Budapesta (IR 1366 care circulă ca IR 12593) și Brașov (IR 1407 care circulă ca IR 12594).

-Trenul IR 1541 Iași – Brașov care va sosi în Băile Tușnad în jurul orei 12:10 va aștepta redeschiderea circulației feroviare.

Mulțumim pasagerilor pentru înțelegere.

---

2 septembrie 2017

CFR Călători informează că în aceasta dimineață, în jurul orei 08:10, locomotiva trenului IR 1366 Brasov- Budapesta, la trecerea peste macazele de la intrarea în stația Băile Tușnad (între Sfântu Gheorghe și Miercurea Ciuc) a deraiat cu o osie.

Menționăm că cei aproximativ 90 de pasageri și echipajul trenului (mecanic, Șef tren, conductor) nu au fost răniți.

A fost solicitat un tren de ajutor din stația Brașov pentru repunerea pe șine a locomotivei și reluarea circulației în condiții de siguranță.

Pasagerii trenurilor IR 1366 și IR 1407 vor fi transbortați cu mijloace auto între Bicsadu Oltului și Băile Tușnad, de unde își vor continua călătoria cu alte trenuri către destinațiile lor.

Sursa: https://cfrcalatori.ro/ro/comunicate/1000-circulatia-feroviara-intrerupta-intre-bicsadu-oltului-si-baile-tusnad

TibiV

"Comunicatorul" oficial CFR Infra a incercat sa explice intarzierile de pana la 60 de minute din GdN...
A spus asa:
QuoteAvem lucrari pe Buc-Ploiesti, iar circulatia trenurilor se face pe baza de ordin de circulatie intre Chitila si Buftea. Am anuntat lucrarile inca din 25 august.
Au anuntat, da, insa doar "in privat", nu au pus nici un comunicat pe site sau pe FB...

O fi vorba despre ERTMS ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

StefanD_

Pai parca Nivelul 2 s-a pus in functiune in 2015.

frunzaverde

Quote from: StefanD_ on September 04, 2017, 10:15:22 AM
Pai parca Nivelul 2 s-a pus in functiune in 2015.

Nu exista nici un segment ETCS nivel 1 sau 2 functional in serviciu comercial in Romania. Pe Crivina – Brazi a fost pus in regim de "testare" nivelul 2 in functiune in 2015, dar nu in regim comercial. Teoretic a existat nivel 1 pe respectivul segment, dar nu a functionat niciodata si a fost inlocuit de nivel 2.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

StefanD_

Pe ce alte tronsoane exista ERTMS (fizic)? Si de ce naiba nu functioneaza? Am vazut ca pentru nivel 1 cel putin, nu ai nevoie de echipament in cabina in trenurile care circula cu <=140 Km/h.

TibiV

Nu exista NICAIERI.
Nu functional...

frunzaverde a fost explicit: in momentul de fata in Romania NU avem ERTMS functional (comercial) pe nici un kilometru de linie.

De ce naiba crezi ca doar doua trenuri pot alerga cu 160 km/h pe Bucuresti-Constanta ?
Si alea cu "regim special".
Linia duce, semnalizarea nu duce...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rizzuh

Din cate stiu, pe Bucuresti - Constanta este ERTMS fizic, nu stiu daca este operational macar in testare, comercial clar nu. Singurele trenuri care merg cu 160 acolo au cu coeficienti de franare foarte mari pentru a putea asigura franarea de la 160 daca cumva este un semnal pe rosu (in caz de urgenta), dar este o intelegere ca toate semnalele vor fi pe verde (practic se circula cale libera).

Sunt 2 perechi de trenuri are CFR care circula cu 160 si mai este Softrans cu o rama Hyperion care circula cu 160. Altele nu stiu daca mai sunt.

carutasul