Author Topic: Centuri rutiere  (Read 1005667 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Puffyk

  • Youngster
  • *
  • Posts: 11
  • Karma: +8/-1
Re: Centuri rutiere
« Reply #2115 on: January 21, 2015, 11:26:57 AM »
Imi amintesc un film in care capetenia Irakului i-a chemat pe toti mai marii vremii sale la o consfatuire. Unul sau doi au mai scapat.....Mi s-a parut un act de o extrema cruzime. Citind acest articol ajung la parerea ca, uneori, altfel nu se poate....
Ar trebui ridicati toti, dar absolut toti care-si bat jos intr-o asemenea masura de o tara intreaga.....
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Chinul+soferilor+pe+centura+de+nord+a+Capitalei+se+prelungeste

adiarc

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.410
  • Karma: +2290/-308
Re: Centuri rutiere
« Reply #2116 on: January 21, 2015, 01:52:08 PM »
cred ca o masura mai indicata ar fii ca prim ministrul , directorul CNADNR ,min.transporturilor ( impreuna cu markerul sau magic si niste harti  :lol:) si toti cei responsabili de acest sector , ar trebuii obligati sa faca macar odata pe zi intregul sector de aprox 80 de km
Hoții au revenit...Amenzile pt.defrisari au nimicit...
Investițiile s-au oprit...Distrugerea codrilor a repornit...
Totul vor sacrifica...Inundatiile o vor confirma...
Atenția o vor deturna...vor totul sa jefuiască si hoția s-o albească.

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.622
  • Karma: +2275/-509
Re: Centuri rutiere
« Reply #2117 on: January 21, 2015, 09:13:04 PM »
Absolut corect, adiarc !...  :lol:

FRS

  • Officer
  • ***
  • Posts: 164
  • Karma: +55/-12

marius_ar

  • Knight
  • Senior
  • *
  • Posts: 267
  • Karma: +319/-2
    • marius_ar
Re: Centuri rutiere
« Reply #2119 on: January 28, 2015, 02:03:14 PM »
Titlu e cam exagerat asa ca nu il pun...

Quote
ARAD. Nimeni nu a mai auzit de aşa ceva, ar putea fi o premieră la nivel naţional şi... s-a întâmplat la noi în Arad, pe centură: dalele care formează trecerea la nivel cu calea ferată au cedat. S-au rupt, pur şi simplu. Şoferii care circulau pe centură în zona CET riscau să rămână, efectiv, suspendaţi între liniile de cale ferată. Pentru că dalele de plastic ce trebuiau să formeze pasajul cu pricina au cedat din cauza vechimii, a traficului intens, dar şi din cauza calităţii slabe.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a anunţat sec faptul că „din cauza traficului rutier foarte mare pe DN 7 în zona trecerii la nivel cu calea ferată km 546+465 s-au produs denivelări şi ruperea a 6 bucăţi de dale elastice din pasaj. Având în vedere pericolul în siguranţa circulaţiei, atât feroviar, cât şi rutier, este necesară înlocuirea din pasaj a dalelor în regim de urgenţă, azi 28.01.2015”.
...
Nici nu s-au sinchisit
Ţinând cont că informarea privind situaţia de pe centură a fost transmisă de către CNADNR, ne aşteptam să vedem la faţa locului echipe de drumari muncind din greu pentru a remedia situaţia. Dar, şocant, nici măcar un reprezentant al Secţiei Drumuri Naţionale Arad nu a fost acolo. Nici măcar unul. Singurii care au intervenit pentru a fluidiza traficul au fost cei de la CFR. Ne-am uitat şi după poliţişti care să dirijeze circulaţia. Nici aceştia nu au fost de găsit. Deşi, se pare, cei de la CFR au făcut solicitări pentru trimiterea unui echipaj de la Poliţia Rutieră. În zadar.
Doar provizoriu
Lucrarea făcută de către cei de la CFR este una provizorie. Aceştia au scos dalele de plastic rupte şi le-au înlocuit cu unele de beton. Însă, după cum au spus chiar ei, soluţia este una provizorie. Pentru că dalele nu au fost montate şi ancorate ca la carte, ci pe grabă, pentru a da drumul circulaţiei. De aici încolo este treaba celor de la CNADNR să rezolve problema. Curiozitatea noastră este cât de repede se vor mişca drumarii.
...
Articolul complet: http://www.aradon.ro/s-a-rupt-pasajul-de-pe-centura/1499184
YouTube   |   Google+   |   Blog

NGC20

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.202
  • Karma: +1662/-25
Re: Centuri rutiere
« Reply #2120 on: January 28, 2015, 03:01:34 PM »
^^^ Se pare ca nu e treaba CNADNR sa repare acolo, conform raspunsului lor din 21.08.2014.


« Last Edit: April 17, 2016, 05:58:01 PM by NGC20 »
National Geographic Channel / Discovery Channel

NGC20

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.202
  • Karma: +1662/-25
Re: Centuri rutiere
« Reply #2121 on: January 29, 2015, 03:43:43 PM »
Pasajele de pe Centura Arad:
- cel peste CF Arad-București: constructorul SC CONFORT SA Timișoara a intrat în insolvență, iar CNADNR a demarat procedura de reziliere, urmînd să lanseze o nouă licitație pentru terminarea lucrărilor
- cel peste CF Brad-Curtici: stadiul de execuție este 70%, s-a lucrat lent datorită problemelor financiare și de reorganizare ale constructorului CCCF Drumuri și Poduri Timișoara - ultima turnare de beton pentru placa de suprabetonare se va face săptămîna viitoare, iar termenul de finalizare este estimat la mai 2015
Referitor la pasajul peste CF Brad - Curtici, CNADNR a semnat prin DRDP Timisoara in 27.11.2014 un contract cu firma TRANS AR TRUST INSTALATII din Arad pentru "Relocare si protectie conducta transport gaze naturale DN400 racord 3 CET lignit zona bretea acces CET Arad si depozit cenusa aferent obiectivului de investitii Pasaj Denivelat pe VO Arad peste liniile CF Brad-Curtici DJ 709B".
In contract este scris ca lucrarile trebuie efectuate in 15 zile de la ordinul de incepere a lucrarilor, dar nu se stie daca acesta a fost deja dat.
A observat cineva sa se lucreze la relocare? S-a finalizat deja?
« Last Edit: January 29, 2015, 03:45:29 PM by NGC20 »
National Geographic Channel / Discovery Channel

nirolf

  • Executive
  • *****
  • Posts: 334
  • Karma: +90/-47
Re: Centuri rutiere
« Reply #2122 on: February 03, 2015, 02:22:57 AM »
Centura Suceava, iluminată de chinezării

Quote
Lucrări de mântuială privind exact capitolul cel mai important pentru siguranţa şoferilor pe centura Suceava, anume iluminatul pe timp de noapte. Compania de Drumuri este acuzată că a închis ochii la montarea unor stâlpi de iluminat subdimensionaţi, cu lămpi şi baterii defecte, permițând astfel unor firme controversate să facă profituri frumoase. Zona este cunoscută printre localnici drept „Zidul morţii“.

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) este acuzată că a favorizat la licitaţia derulată pentru terminarea lucrărilor pe cinci kilometri din centura Suceava două firme controversate. Contractul, cifrat la 1,2 milioane euro a fost acordat asocierii Teo Trans Consulting - Straco, ambele deţinute de acţionari aflaţi în cercetarea DNA.

[...]

FRS

  • Officer
  • ***
  • Posts: 164
  • Karma: +55/-12
Re: Centuri rutiere
« Reply #2123 on: February 03, 2015, 11:15:42 AM »
Pai cum sa fie iluminata centura, daca ea nu e in exploatare inca?

StefanD

  • Youngster
  • *
  • Posts: 11
  • Karma: +5/-1
Re: Centuri rutiere
« Reply #2124 on: February 03, 2015, 06:00:12 PM »
În perioada sărbătorilor am trecut de mai multe ori pe la nodul de pe DN2 și era iluminat chiar foarte bine. Probabil că bateriile sunt subdimensionate, oricum în mod normal și iluminatul cu sursă de energie fotovoltaică ar trebui legat la rețea pt a preveni astfel de probleme.

alecu26

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.605
  • Karma: +1171/-102
Re: Centuri rutiere
« Reply #2125 on: February 03, 2015, 06:50:22 PM »
as zice ca e articol rautacios...evident scris de o firma care nu ca ar fi pierdut licitatia...dar nici nu a participat.

Plus ca nu garanteaza nimeni ca daca castiga firma de pe locul taspe...nu ar fi facut aceleasi ""optimizari"" de care ii acuza pe Straco. De aia in romania legea spune ca se da oferta la cel mai bine clasat economic, care are restul documenteleor de precalificare in regula. Intradevar, nu e o lege perfecta...care impinge preturile si implicit calitatea intr-o spirala in jos foarte periculoasa.

Dar din pacate, intr-o tara ca Romania, pentru  a evita abuzurile...e singura lege care poate functiona.

La cum vaneaza acum DNA-ul pe toti, nu cred ca se risca nimeni din CNADNR/DRDP sau cine a supervizat lucrarea sa accepte produse subconforme.

disney

  • Knight
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 483
  • Karma: +274/-4
Re: Centuri rutiere
« Reply #2126 on: February 03, 2015, 10:13:05 PM »
Conform raspunsului CNADNR de ieri, rampa bretelei 4 de la pasajul Chitila se va executa in 3 luni, incepand cu trimestrul I 2015.
Sensul giratoriu de sub pasajul Chitila va fi executat in 1 luna, incepand tot candva in trimestrul I 2015.

disney

  • Knight
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 483
  • Karma: +274/-4
Re: Centuri rutiere
« Reply #2127 on: February 03, 2015, 10:13:31 PM »
Conform raspunsului CNADNR de ieri, alocarea bugetara pe 2015 nu permite constructia pasajului denivelat pe DNCB peste DN1A la Mogosoaia.

NGC20

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.202
  • Karma: +1662/-25
Re: Centuri rutiere
« Reply #2128 on: February 07, 2015, 08:20:20 AM »
Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru "Varianta de Ocolire a orasului Dorohoi"":

   926.828,08 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 360.690,00 RON fara TVA    SC NV CONSTRUCT SRL
2. 444.266,55 RON fara TVA    SC LUCA WAY SRL
3. 454.088,44 RON fara TVA    Asocierea SC CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL
4. 480.366,13 RON fara TVA    Asocierea SC Tehno Consulting Solution SRL - AIN ACTIVE SLU
5. 563.328,08 RON fara TVA    SC EXPERT PROIECT SRL
« Last Edit: February 12, 2015, 07:36:00 PM by NGC20 »
National Geographic Channel / Discovery Channel

dr4qul4

  • Legend
  • *
  • Posts: 4.780
  • Karma: +2350/-1059
Re: Centuri rutiere
« Reply #2129 on: February 07, 2015, 02:28:43 PM »
Poate calitatea lucrarilor la noi nu este cea mai buna, dar macar avem standarde ridicate si se mai compenseaza.
Pana la urma trebuie sa intelegem si constructorii: ca sa poata castiga o licitatie trebuie sa ofere spre 50% din estimare.
Ceea ce e foarte putin asa ca reduc si ei costurile la maxim.
Chiar si cu suplimentari de 10-20%, tot nu depasesc 60-70% din valoarea estimata.

Ce imi da sperante este ca, in ultimii ani, au disparut licitatiile castigate la valori peste cele estimate, care mai erau si suplimentate. Iar calitatea tot proasta era.
Urmatorul pas ar fi ca CNADNR-ul sa ijnceapa sa se miste mai cu talent. Un prim pas pare a fi cele 50 de zile din comunicate.
Pare mult, dar macar ajuta la planificare. Speram sa le vedem si respectate.
My plan:  Prioritate 0: DNCB. 1. A1  2. A10  3. A3 TgMures-Nadaselu+Suplacu-Bors  4. A7-8 Ploiesti - Iasi 5. A12 7. CoBra