Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

#5205
In plus, structurile sunt pt 1+1... Eventual 2+1 cu separare de sens poate ar merita pt 3m latime in plus. La toate centurile de fapt, ar mari enorm siguranta, si e compatibil cu structuri sau portiuni 1+1.

Dar in cazul asta, centura e f serpuita si sapata pe deal, cocotata pe terasament... ar fi o modificare majora a proiectului. Plus ca daca se lasa 1+1 pe distante mari e mai greu cu separarea de sens din motive de urgenta...

JohannDB

De centura "orașului minunilor"...Caracal, mai sunt noutăți ? Am căutat vreo douzeci de pagini în urmă, dar nu mai găsesc nimic nou.
     Am imagini luate prin septembrie, când m-am avântat pe cetura Caracal, travesând-o la acea vreme, cap-coadă.

TibiV

Si de ce nu le pui ?
Ultimele poze sunt din noiembrie, dar numai cu giratoriul din capatul estic...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

API pe Facebook

În data de 29.12.2017, CNAIR a încheiat cu spaniolii de la Copisa un "Acord de voință al Părților privind încetarea contractului de execuție Construcția variantei de ocolire Târgu Mureș". Acest acord pune punct unei alte investiții importante, CNAIR recunoscându-și incompetența crasă încă o dată nesolicitând niciun fel de daună constructorului.

Execuția centurii de est a orașului Târgu Mureș a debutat acum mai bine de 3 ani, în luna octombrie a anului 2014. Combinația dintre un proiect tehnic dezastruos pe care CNAIR l-a pus la dispoziție, o echipă de management de proiect a CNAIR sub orice critică și un constructor mai puțin serios (Copisa) a făcut ca acest contract să se desfășoare într-un ritm extrem de lent, procentul fizic al lucrărilor situându-se în prezent la un nivel de aproximativ 35% din total.

Deși încă din 2015 lacunele grosolane din documentație și atitudinea constructorului sugerau faptul că acest contract se îndreaptă către reziliere, CNAIR nu a făcut nimic concret, amânând cu peste 2 ani acest moment previzibil.

Solicităm CNAIR să își schimbe atitudinea față de această investiție prin prezentarea unui grafic realist care să conțină etapele de refacere a proiectului tehnic, expertizarea lucrărilor deja executate și lansarea licitației pentru finalizarea lucrărilor. În plus, cerem CNAIR stabilirea unor responsabili pentru derularea etapelor identificate anterior, asumându-și în scris faptul că aceste persoane vor fi sancționate dur pentru întârzieri în ducerea la îndeplinire a graficului respectiv.

pentium10

Harta ce ati pus, sau când ați făcut screenshot, este DECALATA va rog remediați
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

rocklee

Sa inceput bine anul pe zona centuri ...bravo CNAIR ..inca o victorie pe domeninul realizari [rezilieri]...bravo felicitari ...domnilor ....... :madwife: :madwife:...DEMISIAAAAA...INCOMPETENTILOR  :bash: :bash: :bash: :bash:

marinul

Mai are rost sa intreb de soarta centurii Beius-Stei? Constructorul fiind acelasi din contractul proaspat reziliat

Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk


adiarc

^ cu aceleasi "ingrediente" expirate si acelasi "bucatar" prost,mancare va iesi la fel de groaznica
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

De vreme urâtă și plictis, două poze la Mihăilești:
capătul dinspre Alexandria


Capătul dinspre București. Se pare că au mai dispărut din "hangarale" și s-a eliberat amplasamentul



Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

La Tg Mures prima urgenta ar fi contractare expertiza pentru lucrarile executate...si dupa aia  (sau la pachet completare proiect si actualizare documentatie de licitatie/proiectare).
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Noul ministru al Transporturilor, gafa inca din prima zi: "Pe Centura Sucevei este contractata executia lucrarilor" / In realitate proiectul este abandonat la 85% de peste trei ani, fara constructor si cu finantare ZERO pe 2018

Noul Ministru al Transporturilor, Lucian Sova, a comis o gafa, luni, la audierea din Parlament, spunand ca pentru Centura Sucevei exista contract pentru executia lucrarilor, "conform informatiilor pe care le am de la cei de la Companie [de Drumuri]". In realitate, insa, Centura Sucevei - un banal drum cu cate o banda pe sens - zace fara constructor de aproape trei ani, cu 15% din lucrari ramase de executat si cu un buget de ZERO lei pe 2018. Deputatul USR, Catalin Drula, a reactiona vehement si ii cere noului ministru sa-l demita pe directorul companiei de drumuri CNAIR, Stefan Ionita, pentru ca "l-a mintit din prima zi in legatura cu Centura Suceava".

Hotnews

cristi5

^ cu dedicatie pt dl ministru

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/47.635/26.232/0

dl ministru, linie punctata inseamna ca nu are contract in vigoare. Si verde inchis inseamna ca e aproape gata. Sunt marcate si podurile si pasajele sa vedeti ce frumusete de lucrare.

si faceti zoom out sa vedeti si alea albastre cu rosu, sunt cele mai nasoale. Inseamna ca dl Ionita rezista.

FRS

In 2009 cand am lucrat ca subcontractor la aceasta centura, imi povestea project managerul de atunci ca au capacitatea tehnica si financiara sa termine proiectul intr-un an. Dar statul nu are bani, si se vor lungi pe 3-4 ani. La momentul respectiv parea enorm de mult, dar acum m-as bucura sa fie gata in 3-4 ani de aici in colo. Din pacate.

alecu26

Era inca Colas? (Sau subsidiara lor...CCF Iasi?)
Drumurile noastre POATE;

FRS

Erau SCCF Grup Colas. Inca mai erau sub umbrela Colas. Erau si ceva francezi la ei atunci, cu salarii pe masura. Mi se parea normal sa vrea sa termine lucrarea intr-un an. Faceau ceva economii la salarii  :D. Plateau si la timp in perioada aia (mi se pare ceva foarte important). Acum pe portiunea care nu e in exploatare e o zona in care fuge un deal, aprox. 1 km, care e calcaiul lui Ahile la aceasta centura. Am impresia ca asta e motivul pentru care se lungeste atat acest proiect, pentru ca nu era prevazuta in SF (bineinteles), si tot baga problema sub pres avand un pretext sau altul. Vorba aia, nu lasa pe maine ce poti face poimaine, ca poate pana poimaine nu mai trebuie.