Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Daca mi-l dai, il pun. Imi e lehamite sa iau de pe SEAP si sa il de-codific.

NGC

E prea mare (vreo 45 MB) ca sa il pot trimite cumva. Va trebui sa faci o exceptie si sa il iei de acolo, sau asteptam pana maine si il gasim si la CNAIR si eventual punem link catre el.

pasadia

#5177
Da, eu sunt curios. Si mai ales sunt curios daca exista vreo corelare cu celelalte proiecte despre care vorbesc ei (gen A13, Brasov - Bacau) sau CJ Covasna (gen DX Sfantu Gheorghe - Brasov). Mai exact:



Teoretic A13 poate veni pe la vest de Olt (zona Podu Oltului - Ilieni), traversa raul pe un nou pod la sud de municipiu si apoi intersecta DN12 si DN13E in preajma zonei industriale aflate la est de Gara si CF400.



Ceea ce inseamna ca A13 ar servi si ca centura a orasului, corelata cu 2 bucati noi construite, intre DJ112 si A13 si intre DN12 (dinspre Tusnad) si A13. Acelasi lucru, dar la un nivel mult mai mare, este proiectat la Bacau.

Din punctul meu de vedere bucata dintre sudul mun. Sfantu Gheorghe si intersectarea DN13 la nord de Brasov ar trebui derulat de CJ Covasna + CJ Brasov ca parte din ceea ce ei au numit drum expres Sfantu Gheorghe - Brasov (si pentru care ziceau ca pot obtine finantare europeana pe 2014-2020). Bucatile galbene de centura cred ca le poate executa chiar si municipalitatea Sfantu Gheorghe (sau DRDP-ul Brasov). Dar lipseste viziunea si colaborarea / corelarea dintre institutii.


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alinuttt

Nu știu dacă contractul cu constructorul a fost sau nu reziliat, dar ce vă pot spune despre Centura Târgu Mureș este că nu se mai lucrează de luni bune. Utilajele au fost retrase, nu le-am mai observat pe șantier. Posibil să se mai fi lucrat anemic, dar eu nu am observat progrese la aliniamente, terasamente, structuri și nici decopertări. Asta cam de prin luna iunie, până în prezent.

La mulți ani și multă sănătate tuturor!  :D

hidegandras

La centura Tg Mures ultima data am vazut muncitori in luna septembrie sau octombrie. Au lucrat cateva zile la un pod de pe marginea padurii Corunca. In decembrie, inainte de Craciun la pasajul de pe DJ135 din Livezeni (zis de localnici Arcul de Triumf  :lol:) au fost plombate gropile din drumul ocolitor.

alinuttt

Oricum ritmul de lucru era anemic... Acel ,,arc de triumf,, de la livezeni e în același stadiu de aproximativ un an și jumătate, nici măcar nu s-au obosit să refacă drumul pentru a nu se mai ocoli structura... E stânjenitor... Sunt curios marele viaduct în ce stadiu e...


carutasul

Până la urmă ce nu le iese? Că nici din articol nu îmi e clar unde s-au blocat.

perfidus

#5184
Pentru ca ... SECOL. Astia au spate serios pe undeva, altfel e de necrezut.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

yetiman

Comunicat de presa CNAIR

QuoteConstrucția variantei de Ocolire Mihăilești
08 Ian 2018 Interes general



Comunicat de presa

București, ianuarie 2018



COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. în calitate de Autoritate Contractantă/Beneficiar, pe de o parte și S.C. ALPHACONSULT & ENGINEERING S.R.L., în calitate de Prestator, au încheiat în data de 28.12.2017, Contractul de Servicii "Completarea Studiului de Fezabilitate pentru "Construcția Variantei de Ocolire Mihăilești" și Elaborarea Documentației Suport pentru Cererea de Finanțare", nr. 101237.

Obiectul Contractului de Servicii îl reprezintă completarea Studiului de Fezabilitate existent în conformitate cu H.G. nr. 28/2008 privind aprobarea conținutului-cadru al documentației tehnico-economice aferente investițiilor publice, precum și a structurii și metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiții și lucrări de intervenții, cu modificări și completări ulterioare, precum și legislația în vigoare ce reglementează pregătirea documentației necesare în vederea transmiterii aplicației de co-finanțare din Fonduri Structurale, de a acorda asistență Beneficiarului în vederea pregătirii aplicației de finanțare până la obținerea aprobării finanțării nerambursabile din partea AM-POIM/DGOIT/JASPERS/CE, de a furniza toate documentele necesare cu privire la solicitările de clarificare asupra documentației elaborate de Prestator, pe baza căreia se va elabora cererea de finanțare pentru proiectul "Construcția Variantei de Ocolire Mihăilești".

De asemenea, Prestatorul se va asigura că implementarea acestui contract va furniza un proiect cu suficientă "pregătire matură" din punct de vedere financiar, social, economic și tehnic, bine fundamentat, cu privire la necesitatea și oportunitatea investiției și selectării în vederea obținerii co-finanțării nerambursabile din Fondul European de Dezvoltare Regională.

Prestatorul va îndeplini serviciile stabilite în prezentul Contract, în condițiile și termenele prevăzute, în conformitate cu cerințele menționate în Caietul de Sarcini.

Valoare Contractului de Servicii este de 30.000,00 lei, fără TVA,  la care se adaugă TVA conform prevederilor legale.

Durata Contractului de Servicii este de 4 luni de la Data de Începere a Contractului, adică de la data semnării sale de către ultima parte.



Proiect co-finanţat de Uniunea Europeană din Fondul de Coeziune prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

Date de contact:

STEFAN IONITA, Director General CNAIR SA., fax: (+4 021) 312.09.84.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

rizzuh

Care Mihailesti? Cel din Giurgiu? Parca avea constructor, Copisa, s-a reziliat? De ce trebuie inca un studiu de fezabilitate, s-a schimbat ceva, au descoperit ceva in teren? :o

Nu sunt in tema cu centura aia. Pa harta proiectelor apare ca fiind la 11.5% in August. Sau este cumva vorba de Mihailesti din Buzau?

Ionut

Eram sigur ca o sa genereze confuzie rahatul ala de comunicat. Citiți atent.

dr4qul4

Mai bine, uitati-va la suma si veti intelege pt ce este :)

E ca si cum m-as lauda ca i-am dat bani unuia sa-mi scoata banii de pe card, ca eu sunt prea prost si nu stiu
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

slartibartfast

Adică obiectivul contractului e să pregătească niște hârtii și să aducă din condei studiul de fezabilitate ca să poată obține finanțare europeană?

30.000 de lei e mult prea mult pentru asta. Plus că e foarte dubios să mai umbli la SF în timp ce e în derulare execuția proiectului.