Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FRS

Partea nasoala e ca la Suceava suntem in acelasi stadiu cu bucata de centura nedata in exploatare de mai bine de 5 ani. Si mai nasol e faptul ca este o alunecare de teren serioasa in zona in care trece centura, si nimeni nu a lucrat la ea. Cred ca mai mult asta e cauza pentru care a ramas nefinalizata.

ovideatza

#5116
Da, asta e partea buna.

Partea proasta e ca daca se aproba cererea de finantare probabil se decontau si lucrarile deja executate, deci se facea "absorbtie la minut". Totusi lucrari dupa 2014 care sa fie eligibile si sa le deconteze nu cred ca ar fi fost semnificative.

Tot parte proasta e ca se intarzie relicitarea lucrarii pentru cei mai putin de 20% ramasi de executat, si lucrarile se degradeaza, fara un orizont predictibil de a se continua lucrarea...acolo oare Curtea de Conturi nu ii trage de urechi ca lasa la degradat lucrari deja platite?

In fiecare sfarsit/ inceput de an sunt zvonuri prin presa ca se va relicita. Si cam atat. Partea cu regie proprie a trecut odata cu Homor.

Earthchild

Nu mai are nimeni poze/informații de la Mihăilești?

kumar

Quote from: NGC on November 14, 2017, 11:24:35 AM
Inca nu, dar vom avea cel tarziu la sfarsitul saptamanii viitoare.
Ceva noutăți despre centura Zalău? @NGC

carutasul

Quote from: Earthchild on November 24, 2017, 10:20:43 PM
Nu mai are nimeni poze/informații de la Mihăilești?

Păi eu n-am mai fost că data trecută n-am prea văzut progres.
Dar sunt la 3 km, poate dau o fugă mâine dimineaţă dacă nu îmi fac alt program (copiii adică :) )

NGC

Quote from: kumar on November 25, 2017, 12:07:58 PM
Quote from: NGC on November 14, 2017, 11:24:35 AM
Inca nu, dar vom avea cel tarziu la sfarsitul saptamanii viitoare.
Ceva noutăți despre centura Zalău? @NGC

Evaluarea inca nu este gata si s-a stabilit un nou termen pentru evaluarea ofertelor. Acum este 26.01.2018, dar bineinteles ca pot termina evaluarea si mai repede.

Ce sa-i faci, e greu cand ai de analizat mai mult de o oferta (2 in cazul de fata). :p

KenyaSong

Quote from: NGC on October 06, 2017, 01:11:27 PM
Quote from: NGC on September 21, 2017, 08:00:47 PM
Quote from: NGC on September 20, 2017, 10:06:37 PM
Intre timp am mai aflat ceva despre o alta VO, dar va zic abia maine.

^^^ Acum pot sa va spun.

Quote from: NGC on August 29, 2017, 09:21:13 AM
Quote from: NGC on November 26, 2015, 07:06:18 PM
Noua VO Busteni

CNADNR a lansat azi licitatia [164668] / 26.11.2015: "Proiectare si executie Varianta de Ocolire Busteni: Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000-km 1+020".
"Durata de implementare a contractului: 33 luni: Perioada de proiectare - 3 luni, Perioada de executie - 6 luni; Perioada de garantie - 24 luni."
Valoare estimata: 17,918,000.00 RON fara TVA
Deschidere oferte: 22.12.2015
Fonduri: "Alte fonduri"

Dupa cum observati, deocamdata nu se va face tot proiectul prevazut in traseul complet.

"Pe surse", la noua VO Busteni stam exact invers ca la noua VO Comarnic.
A castigat asocierea condusa de ALPENSIDE, dar asocierea condusa de NEXT LEVEL EUROPE a contestat.

Dupa cum era logic, CNSC a acceptat contestatia NEXT LEVEL EUROPE si a obligat CNAIR sa reevaluueze oferta lor.

S-ar putea ca ALPENSIDE sa conteste la CAB, dar, in mod normal, ar trebui sa li se respinga contestatia si pana la urma sa castige tot NEXT LEVEL EUROPE.

Au contestat la CAB, dar nu numai ei, ci si CNAIR. :lol:

Care sunt termenele aici ?

NGC

^^^ Dosarele sunt conexate si este un singur termen.
29.11.2017

Silvania

Proiectul Centurii Metropolitane Cluj-Napoca  a fost deblocat

Primăria municipiului Cluj-Napoca a obținut avizul și aprobarea de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru a putea demara studiul de fezabilitate, planul urbanistic zonal și detaliile tehnice necesare în vederea autorizării Centurii Metropolitane Cluj-Napoca.

Astfel, în ședința Consiliului Local de astăzi, 28 noiembrie 2017, au fost aprobate două proiecte importante în vederea deblocării situației centurii metropolitane a Clujului. Este vorba despre acordul de asociere între Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) și unitățile administrativ-teritoriale pe raza cărora se va realiza centura: municipiul Cluj-Napoca și comunele Gilău, Apahida și Florești. Cel de-al doilea proiect aprobat este protocolul de asociere între aceste unități administrativ-teritoriale pe raza cărora va trece centura. După municipiul Cluj-Napoca, în perioada imediat următoare, acest protocol va fi aprobat și în consiliile locale din Florești, Gilău și Apahida.

Am reușit să deblocăm proiectul centurii metropolitane a Clujului. Am obținut avizul și aprobarea Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru a face în locul Guvernului studiul de fezabilitate, Planul Urbanistic Zonal și detaliile tehnice în vederea autorizării centurii metropolitane a municipiului Cluj-Napoca. Potrivit graficului stabilit de comun acord și prevăzut în protocolul de colaborare cu Ministerul Transporturilor, autoritățile locale vor avea la dispoziție doi ani de zile pentru parcurgerea acestei etape privind realizarea studiului de fezabilitate, a PUZ-ului și a detaliilor tehnice pentru autorizarea lucrărilor (DTAC). Această etapă este foarte grea și consistentă.
Concret, pașii care trebuie urmați în acești doi ani presupun următoarele: achiziție consultanță, realizarea lictației pentru realizarea SF, PUZ și DTAC,  semnare contract pentru aceste elemente, realizarea propriu-zisă a SF, PUZ și DTAC.
În cadrul acestei etape avem nevoie de cel puțin 15 sub-etape care presupun studii geo, studii topo, stabilire culoar de expropiere cu proprietarii, stabilirea variantelor de traseu, aprobare interimară a traseului de către CNAIR și obținerea avizelor de la mai multe entități: mediu, ape, păduri, Transgaz, gaz, Transelectrica, Electrica, Compania de apă Someș, telefonie, monumente, Inspectoratul de stat în construcții, sănătate publică, CFR și CNAIR. După aceea trebuie aprobat PUZ-ul în Consiliul Județean Cluj. După ce se parcurg aceste etape urmează aprobarea în cadrul comisiei tehnice a CNAIR și pregătirea autorizației de construire care trebuie predată până în 31 decembrie 2019 Ministerului Transporturilor pentru ca acesta, în  perioada 2020-2023, să realizeze licitația și execuția propriu-zisă a  centurii metropolitane. Dacă toate aceste etape vor fi respectate în termenele rezonabile prevăzute, sunt șanse reale ca această centură să se realizeze. Toate proiectele noastre de mobilitate urbana capătă sens odată cu realizarea acestei centuri.
Centura metropolitană are o lungime de 38 de kilometri și o alocare financiară de 150 de milioane de euro. Pentru început, Primăria Cluj-Napoca împreună cu celalte unități administrativ-teritoriale vor suporta chelutielile legate de realizarea documentației tehnice amintite, urmând ca apoi să existe posibilitatea ca acești bani să fie rambursați. Prin urmare, în bugetul municipiului  pe anul  2018 va fi realizată o alocare financiară specială pentru acest proiect.
Multumesc  Ministrului Fondurilor Europene, Ministrului Transporturilor, Presedintelui Agentiei de Dezvoltare Regionala de Nord-Vesr, Presedintelui Consiliului Judetean Cluj, Prefectului judetului Cluj, Primarilor din comunele Gilau, Floresti, Apahida precum si colegilor mei din Primaria Cluj-Napoca pentru efortul depus in deblocarea acestui proiect.


Sent from my iPhone using Tapatalk

tom_sawyer

Ceva noutati pentru centura Barlad? S-au depus ofertele?

NGC

Mai este timp pana azi la ora 16:00. Revin mai incolo.

P.S. Nu trebuie sa scrieti despre fiecare pentru ca le tinem noi oricum evidenta. ;)

Ionut


NGC

VO Barlad

Avem ofertanti si a inceput etapa de evaluare tehnica (plus DUAE). Termenul pentru evaluarea ofertelor este deocamdata 24.12.2017.


Ionut

#5128
^ Ofertele pentru VO Barlad

1. 132,050,652.68 RON fara TVA - Asocierea TEHNIC ASIST S.R.L. - TASS INFRA LOGISTIC SRL
2. 134,700,074.31 RON fara TVA - Asocierea COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA S.A. - COPISA CONSTRUCTII SRL
3. 134,875,962.00 RON fara TVA - Asocierea ARCADA COMPANY S.A. - LEMACONS SRL - CITADINA 98 SA - VEGA 93 SRL -TRAMECO SA
4. 146,667,914.20 RON fara TVA - TIRRENA SCAVI SPA
5. 154,645,176.58 RON fara TVA - Asocierea SPEDITION UMB S.R.L. - TEHNOSTRADE SRL - CONSITRANS SRL


Comunicat original: CNAIR

TibiV

Poate da Domnul si castiga 3. si pe "teren propriu"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)