News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

MRS

A plecat Neferu a venit Alecu la zf.ro:
''[...]Dacă DN5 spre Giurgiu a fost lărgit la două benzi pe sens şi modernizat aproape precum un drum expres, iar DN2 spre Urziceni a fost extins la o bandă şi jumătate pe sens[...]  :bash:
sau
''[...]Drumul Naţional 6, pe traseul Drumului European E85  :o, care leagă Bucureştiul de Alexandria şi Craiova[...]deversarea apelor fluviale [..]''   :wtf: pe Centura Mihailesti - DN6...

Misiune imposibilă în infrastructura rutieră: Compania de drumuri se chinuie de 6 ani să construiască Centura de la Mihăileşti, dar nominalizează numai constructori fără competenţele necesare

Sursa

Unde ii gaseste frate p'astia?

Bogdan Alecu


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

vancouver

Legat de acelasi articol, acolo se gaseste o idee extraordinara:

QuoteEl a subliniat că legea trebuie schimbată, iar dacă primul nu poate construi, să fie nominalizată compania de pe locul doi, nu să se reia procedura, altfel iar stai doi ani timp în care toată lumea pierde.

Am comentat pe aceasta tema pe threadul dedicat: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=619.30.

Informatii concrete noi despre centura Mihailesti nu se gasesc in articol.  :D
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

mai e mult pana departe legat de centura Tg.Mures ( intre Corunca si Ernei )...totusi avem un mic progres.Din giratoriul de la Ernei se vede ca au inceput sa continue mai departe cu centura...avem acel mic debleu,sunt realizate si fantaniile oarbe(pt colectarea excesului de apa ) si terasamentul pare si el finalizat.
As fii curios sa vad si o filmare...  :)





PS...giratoriul e f.stramt pt tiruri si multe vor continuua sa mearga spre Ms si dupa finalizarea centurii ( dupa giratoriul Ernei,in urm localitate - Sangeorgiu este un magazin Selgros ).Bordurile sunt deja bine slefuite de cauciucuri
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

perfidus

#4893
Quote from: cristi5 on September 06, 2017, 08:59:49 PM
Nu mai are CNAIR centuri pregatite? Un SF ceva?
Mai are, una dintre ele o sa o vezi la mine in semnatura - continuarea VO de sud a Craiovei (Tronson 2) intre DN6 si DN56.
Procedura din 2015 s-a incheiat cu atribuirea contractului catre Luca Way.
Da' cica nu s-a semnat contractul de actualizare SF si intocmirea PT-ului pentru ca nu are finantare si mai nou a disparut si din lista contractelor in derulare.

PS. Se pare ca exista si acordul de mediu, sau cel putin e intocmita documentatia...
http://apmdj-old.anpm.ro/upload/62699_Memoriu%20Centura%20Craiova%20Sud.pdf
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

A fost lansata astazi licitatia "LUCRARI SUPLIMENTARE LA PROIECTUL TEHNIC AFERENT CONTRACTULUI DE EXECUTIE DE LUCRARI NR. 47/27.05.2011 PENTRU CENTURA MUNICIPIULUI RADAUTI".

Valoare estimata: 15,293,808.00 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 05.10.2017
Fonduri: Bugetare
Durata contractului: 34 luni perioada de executie a lucrarilor si 36 de luni perioada de garantie a lucrarilor

ovideatza

Vesti bune pt cei din zona  :)

Nr anunt 178455 / 12.09.2017

Al naibii de greu gasesti ceva in SEAP...
85% pret/ 15% garantie rosturi de dilatatie (minim 10, pana la 20 ani se puncteaza).

Exista un contract semnat cu UMB pentru aceasta centura, care nu are ordin de incepere (in situatia proiectelor aparea mereu ca se analizeaza rezilierea in urma modificarii unor normative). Din reactulizarea PT conform normativelor actualizate sa fi iesit cantitati suplimentare de executat?

La sfarsitul caietului de sarcini sunt cantitatile de lucrari, si sunt distribuite pe sectiuni.
Sper sa castige acelasi constructor. Mie mi se par ciudate aceste licitatii de lucrari suplimentare, firesc ar fi fost o negociere directa cu titularul contractului...daca ia altcineva aceasta licitatie ar fi interesant de vazut cum isi impart ei cantitatile.."pana aici in acest sant torn eu, mai departe torni tu" si tot asa.

NGC

Noua VO Comarnic

"Proiectare si executie Varianta de Ocolire Comarnic : Obiectiv 1: km 0+000-km 2+850"

Quote from: NGC on July 11, 2017, 06:30:47 PM
Quote from: NGC20 on July 04, 2017, 11:38:56 AM
Quote from: NGC20 on June 08, 2017, 03:36:52 PM
CNAIR a declarat castigator asocierea NEXT LEVEL EUROPE SRL - EUROSTRADE SRL - GROMA SOCIETA DI INGEGNERIA - SOCIETA A RESPONSABILITA LIMITATA SEMPLIFICATA, dar ALPENSIDE a contestat.

Nu a durat decat aproape 14 luni sa evalueze 8 oferte pentru nici 3 Km de DN. :lol:

"Pe surse", contestatia ALPENSIDE a fost respinsa si deocamdata a ramas castigator NEXT LEVEL EUROPE.
Mai poate urma CAB.

Exact cum am stabilit. :lol:

Am uitat sa va zic ca a fost respinsa contestatia ALPENSIDE la CAB.

Ramane castigator asocierea condusa de NEXT LEVEL EUROPE.

Ionut

Deci se poate semna?
Ai la indemana o plansa pentru acest obiectiv?
:cheers:

NGC

Se poate semna.
Cauta "noua vo comarnic" si o sa gasesti.

Ionut


pasadia

@NGC: ca sa fie lucrurile clare (inclusiv pentru mine): licitatia mentionata nu include si capatul nordic, cel cu pasajul subteran pe sub CF300, nu? Adica finalizarea / constructia lotului nu ar crea decat un nou muzeu, corect?

dumbravaandrei

Ok... mai face CNAIR inca o strada prin Comarnic. Total nefolositoare, total inutila.
Porneste din locul gresit si se termina acolo unde nu trebuie :)

pasadia


NGC

Quote from: pasadia on September 13, 2017, 11:41:31 AM
@NGC: ca sa fie lucrurile clare (inclusiv pentru mine): licitatia mentionata nu include si capatul nordic, cel cu pasajul subteran pe sub CF300, nu?

Corect! Acesta este obiectivul 1.

Partea cu CF este obiectivul 2 si nu este licitata.

TibiV

Quote from: NGC on September 13, 2017, 10:50:42 PM
Partea cu CF este obiectivul 2 si nu este licitata.
Pai de ce sa avem doar autostrazi muzeu ?
Localitatile mai mici pot beneficia de centuri muzeu...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)