Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

andrei.t

Salut tuturor. Prima postare pe acest forum, deci nu dati cu pietre.
Fotografiile sunt facute in data de 23.07.2017 in sudul orasului Tg-Jiu (Coordonate GPS: https://goo.gl/maps/zBXww9uWGMC2), la podul de peste Jiu care face parte din centura de sud-vest si leaga zona Dragutesti(sud - dinspre Craiova) de Barsesti(vest - spre Tismana, Baia de Arama, Dr.Tr. Severin).

Pasajul care leaga satul Voinigesti de Str. Jiete


Vedere catre Balesti


Vedere catre Romanesti-Dragutesti


Intrarea pe pod dinspre Str. Jiete


Tablierul podului


Podul soselei de centura si podul de cale ferata care face legatura intre halta Dragutesti si fosta fabrica de ciment de la Barsesti, acum depozit de ciment.


Capatul dinspre Romanesti al podului


Dupa acel mal de piatra, la cateva sute de metri, se afla actuala centura care trece prin incinta fostului CET.


Mi se pare trist ca proiectantii nu au luat in considerare adaugarea unui trotuar pentru pietoni si pentru biciclisti...


Rosturile de dilatatie exista doar la capetele podului, probabil pentru ca este pe structura metalica.

razvanxxy

#4801
Centura Mihailesti partea a doua:

km 1+600:
Vedere spre Bucuresti:






Vedere spre Alexandria:






La km 1+600 avem si parcare, sensul spre Alexandria:


iar la km 1+800 avem parcare, sensul spre Bucuresti:






km 1+800:
Vedere spre Bucuresti:


Vedere spre Alexandria:


La km 2+000 avem doar vedere spre Bucuresti (aici se afla gramada de pamant provenit din decopertari):




Iar la km 2+300 avem doar vedere spre Alexandria:






Spre Bucuresti arata cam asa  :):


Km 2+500:
Vedere spre Bucuresti:


Vedere spre Alexandria:




La km 2+750 avem iesirea spre Mihailesti:










km 2+800:
Vedere spre Bucuresti:




Vedere spre Alexandria:




Ultimele poze sunt facute din DN6 spre Bucuresti:
















TibiV

@razvanxxy,
+1
multumesc, m-ai scutit de veo 3-4 ore de munca si vreo 10 litri de benzina...

Dar iti fac o recomandare colegiala...
Incearca sa "spargi" reportajele in postari de maximum 10 poze...

Devine foarte complicat sa incarci o pagina pe care sunt multe zeci de poze, si devine si costisitor daca "intri" de pe mobil...
Incearca sa faci o "organizare logica" a pozelor, pe "calupuri" de minimum 5, maximum 10 poze...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvanxxy

@TibiV,

Merci de recomandare si promit sa tin cont de ea la urmatoarea tura  :yes:

yetiman

Si inca o recomandare:
Pune un rand liber intre poze. Vor fi mult mai usor de vizualizat.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

yetiman

Comunicat CNAIR:

QuoteComunicat de presa 25.07.2017

Construcția Variantei de Ocolire a Municipiului Brașov, tronson I (DN1-DN11), II (DN11-DN13) și III (DN13-DN1)-Faza II


MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE, ADMINISTRAȚIEI PUBLICE ȘI FONDURILOR EUROPENE, în calitate de Autoritate de management pentru Programul Operațional Infrastructura Mare, MINISTERUL TRANSPORTURILOR,în calitate de Organism Interimar pentru Transport și COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, au încheiat în data de 21 iulie 2017 Contractul de Finanțare nr.85 pentru proiectul "Construcția Variantei de Ocolire a Municipiului Brașov, tronson I (DN1-DN11), II (DN11-DN13) și III (DN13-DN1)"-Faza II.

Obiectivul contractului pentru "Construcția Variantei de Ocolire a Municipiului Brașov, tronson I (DN1-DN11), II (DN11-DN13) și III (DN13-DN1)"-Faza II îl reprezintă acordarea finanțării nerambursabile de către AM POIM, pe durata stabilită și în conformitate cu obligațiile asumate prin prezentul Contract de Finanțare, inclusiv Anexele care fac parte integrantă din acesta.

Valoarea totală a acestui contract este de 92.147.856.,94 lei (fără TVA) si va fi finanțat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% F.E.D.R. din valoarea totală eligibilă aprobată-56.685.177,40 lei, restul de 25%, Guvernul Romaniei.

Perioada de implementare a Proiectului este de 64 luni, respectiv între 01.01.2014 și 30.04.2019 la care se adaugă, după este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Prin finalizarea Fazei 2 a proiectului "Construcția Variantei de Ocolire a Municipiului Brașov, tronson I (DN1-DN11), II (DN11-DN13) și III (DN13-DN1)"-Faza II se vor indeplini toți indicatorii asumați, atât prin Programul Operațional Sectorial Transport 2007-2013, cât și prin programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.


Proiect cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operational Infrastructura Mare.

Date de contact:
STEFAN IONITA, Director General CNAIR SA., fax: (+4 021) 312.09.84.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


NGC

Quote from: NGC on February 14, 2017, 08:09:33 PM
Quote from: NGC20 on January 17, 2017, 09:49:15 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Servicii de proiectare ,,Revizuire Studiu de Fezabilitate inclusiv documentatii pentru avize, obtinere avize si acorduri, elaborare Proiect Tehnic inclusiv D.T.A.C., Detalii de Executie si Asistenta tehnica pentru obiectivul Varianta de ocolire Ramnicu Valcea".

Valoarea estimata: 6,116,698.19 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 15.03.2017

Termen predare SF: 3 luni de la ordinul de incepere
Termen predare PT / DDE: 6 luni de la ordinul de incepere

Am uitat sa va spun ca si aici avem o prima amanare pentru termenul de depunere a ofertelor.
Noul termen este 21.03.2017.

Se poate observa din nou diferenta dintre DRDP si CNAIR Central.
Daca la CNAIR Central amanarea termenului pentru depunerea ofertelor se face de multe ori in ultimul moment si nu se da foarte mult timp la dispozitie posibililor ofertanti, la DRDP se amana mai din timp, chiar cu mai bine de o luna inainte.
E drept ca la CNAIR Central au in general mai mult de lucru pentru a raspunde la clarificari, dar asta nu prea justifica de ce se nu se ofera mai mult timp posibililor ofertanti, mai ales daca sunt zeci de clarificari.

Quote from: NGC on May 28, 2017, 11:08:36 PM
Ofertele pentru "Servicii de proiectare ,,Revizuire Studiu de Fezabilitate inclusiv documentatii pentru avize, obtinere avize si acorduri, elaborare Proiect Tehnic inclusiv D.T.A.C., Detalii de Executie si Asistenta tehnica pentru obiectivul Varianta de ocolire Ramnicu Valcea":

   6.116.698,19 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    Asocierea SC GREENVIRO SRL - FOMTERV MERNOKI TERVEZO ZRT - SC GEO SEARCH SRL
2. ? RON fara TVA    Asocierea GETINSA PAYMA SL - SC TPF CPROJECT SRL
3. ? RON fara TVA    Asocierea SC EUROCERAD INTERNATIONAL SRL - 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA SPA
4. ? RON fara TVA    Asocierea SC SEARCH CORPORATION SRL - SC BEST CONSULTING & DESIGN SRL
5. ? RON fara TVA    Asocierea SC TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL - S.T.E. STRUCTURE AND TRANSPORT ENGINEERING SRL - E.D.IN SRL

Si astazi a venit "surpriza".

25.07.2017

QuoteMotive anulare: Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Procedura se anuleaza in conf cu prevederile art 212 alin (1) lit c) si alin (2) din Legea 98/ 2016 cu modificarile si completarile ulterioare deoarece, autoritatea contractanta se afla in imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca acestea sa conduca la incalcarea prevederilor art. 2 alin (2)



Acum ca avem ofertanti care chiar au depus oferte, sunt curios daca vreunul din ei contesta anularea.

NGC

Quote from: NGC on November 30, 2016, 08:46:28 AM
In 23.11.2016 Municipiul Targoviste a lansat licitatia "Modernizarea si reabilitarea drumului de centura al Municipiului Targoviste –executie de lucrari – (inclusiv amenajarea terenului si amenajari pentru protectia mediului si organizarea de santier) PT revizuit II".

QuoteContractul de executie lucrari presupune :
-Reabilitarea sistemului rutier existent in lungime de 13,808 km, pe zonele in care drumul are 4 benzi de circulatie si latirea zonelor de drum cu 2 benzi de circulatie la 4 benzi acolo unde este posibil fara lucrari suplimentare. Se va realiza un tronson nou (cu 2 benzi de circulatie) pe malul drept al raului Ialomita – total valoric : 34.718.959,65 lei fara TVA
Reabilitare/modernizare /construire poduri , pasaje : Reabilitarea pasajului superior Targoviste Sud - Pasajul superior Petru Cercel ; Modernizarea si dublarea podului rutier Teis Nord - Podul peste raul Ialomita la Teis ; Reabilitarea pasajului DN 71 - Pasajul superior pe DN 71 in Zona Targoviste Nord ; Reabilitarea podului rutier Valea Voievozilor - Podul peste Ialomita la Valea Voievozilor ; Constructie pod pe drumul de legatura, peste canalul istoric (drumul de legatura pe malul drept al raului Ialomita intalneste la km 1+600 Canalul Istoric din zona adiacenta Gradinii Zoologice din Municipiul Targoviste) ; - total valoric : 17.122.107,47 lei fara TVA
- Realizarea unei retele de canalizare pluviala si unitara care cuprinde camine de vizitare, guri de scurgere, racorduri la consumatori, trei statii de pompare ape uzate si pluviale si o statie de pompare ape pluviale total valoric : 2.933.466,67 lei fara TVA;

Valoare estimata: 55,361,131.06 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 11.01.2017
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut
Tip de finantare: Fonduri bugetare

De licitatia asta am uitat total, pentru ca este organizata de Municipiul Targoviste, nu de CNAIR.

Contractul a fost atribuit in 08.06.2017 catre asocierea condusa de TELOR INVEST cu o oferta de 53,149,071.23 RON fara TVA.

Ofertele le gasiti aici.

FRS

Se găsește pe undeva caietul de sarcini la această lucrare?

dr4qul4

foarte bine ca au anulat licitatia pe centura Rm Valcea. Era cea mai mare prostie. Un proeict care nu tinea cont ca pe acolo va trece A1 si drumul de legatura este mult mai important.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adigsm

Articol de astazi din GNV:
Lucrările la Centura Sătmarului pot începe. Amplasamentul, predat

Lucrările efective la cea mai importantă investiție din județul Satu Mare, Șoseaua de Ocolire a municipiului Satu Mare vor începe în circa o lună de zile. Directorul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj, Eugen Cecan, a predat astăzi constructorului amplasamentul pe care va fi construită Centura Sătmarului.

"Foarte multă lume din județul Satu Mare sau cei care circulă în zonă așteaptă acest moment. Este predat amplasamentul Șoseaua de Centură. Este vorba despre o Centură de 19.5 km. Faza de proiectare este în stare foarte avansată. Probabil că într-o lună, o lună și jumătate va fi finalizată. Lucrarea de execuție este de 18 luni. Important este că este demarată această lucrare pe care foarte mulți dintre cetățeni o așteptau. În cel mult o lună, o lună și jumătate, lucrărilor pot începe", a declarat pentru Gazeta de Nord-Vest directorul DRDP Cluj, Eugen Cecan.

De asemenea, Giorgio Gasparetto, reprezentantul constructorului, Asocierea Itinera SpA – Collini Lavori SpA – Via Design SRL, care a mai executat lucrări de acest gen în România, a declarat pentru GNV că lucrările vor fi atacate din cinci puncte diferite. Cel mai important este podul peste râul Someș. Apoi punctele Botiz, Aeroport, Pasajul de Cale Ferată de la Balta Blondă și drumul Lazuri-Micula.

Valoarea totală a investiției este de 304.790.869,19 lei fără TVA.

Cu poze cu tot la adresa:http://www.gazetanord-vest.ro/2017/07/videofoto-lucrarile-la-centura-satmarului-pot-incepe-amplasamentul-predat/

Ionut

^ Avem si oameni din zona care pot face fotografii? 8)

adigsm

Quote from: Ionut on July 26, 2017, 02:15:19 PM
^ Avem si oameni din zona care pot face fotografii? 8)
Nu avem ce fotografia la ora actuala. Poate eventual traseul facut cu bicicleta sa se vada zona unde vor fi lucrari.
Nu promit nimic.  8) O:-)

manuel.matias.503

Numa sa înceapă cu decopertarile


Sent from my iPhone using Tapatalk