Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

Sa ia niste bidoane NJ si sa faca ceva provizoriu, care normal ca va ramane definitiv.  :lol: Cum e pe DNCB de la Mogosoaia pana la Tunari.

vancouver

Quote from: adrian rosca on June 08, 2017, 11:23:56 PM
Proiectul asta e un fel de gluma. In primul rand subtraversarea CF de la Ghiosesti e foarte ingusta: https://goo.gl/maps/7dp8PKjycJP2, iar sub trotuarul din dreapta e si o teava de gaz. Si cum se face a doua trecere peste CF pe partea de nord la km 2+850? A, stai ca m-am prins: pe plansa postata mai demult de @NGC scrie clar: sfarsit proiect. Deci o sa avem o centura infundata. :lol:

Vai de mine, m-am uitat si eu. E o gluma proasta rãu. Proiect incomplet, fara racordare la nord. Dar si daca va avea racord in nord, tot o gluma proasta va fi. E un fel de varianta "printre blocuri" la mersul pe un bulevard din Bucuresti. Adica in loc sa se foloseasca traseul actual al DN1, care este drept, se vor folosi mai multe intersectii in T, cu curbe la 90°, o trecere pe sub CF subdimensionata....

Si cel mai tare: se vor lauda cu aceste stradute prin gradini si prin curti, ca fiind primul pas in realizarea autostrazii....  :lol:
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pentium10

#4742
Varianta Ocolire Targu Mures
am fost in zona Tofalau, cam pe aproximativ 2km ai centurii viitoare.

pe o lungime de 400m au lucrat la terasament (prima si a treia poza)
au pus nu stiu ce izolatie peste podete, un jur de 20cm grosime
au o structura semi gata

in rest nimic pe zona asta, doar decoperatri.
ar trebui sa iasa API cu o pozitie referitor la VO Tirgu Mures ca statul sa rezolve probleme de exprorieri ramase, si sa oblige constructorul la o mobilizare mai buna.








Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

Quote from: NGC20 on June 05, 2017, 11:17:08 PM
Quote from: NGC20 on April 24, 2017, 11:43:17 PM
Quote from: NGC20 on February 24, 2017, 04:13:50 PM
Quote from: NGC20 on February 09, 2017, 11:17:21 PM
Quote from: NGC20 on January 25, 2017, 10:18:32 PM
Quote from: NGC20 on January 20, 2017, 08:35:55 PM
Quote from: alesd on January 17, 2017, 02:43:20 PM
@ciprebbe: S-a semnat pentru Alesd sau a fost doar o minciuna electorala? Cine a fost desemnat constructor?

Initial CONSINIT, dar sunt contestatii la CNSC pentru ca se incearca anularea licitatiei. Mai ai rabdare cateva saptamani.

Initial CNAIR a stabilit ca si castigator dupa reevaluarea ofertelor tot pe CONSINIT, dar apoi a anulat (sau mai bine zis incearca sa anuleze) licitatia, pe motiv ca nu au prelungit valabilitatea ofertei.

[...]

Sunt curios ce va zice CNSC si probabil mai tarziu si CAB.
Va tin la curent cu evolutia telenovelei.

CNSC a respins ambele contestatii. Se mai poate contesta la CAB.

Am uitat sa va spun ca s-a contestat la CAB.

Contestatia CONSINIT la CAB a fost respinsa.

24.04.2017

QuoteTip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Respinge exceptia lipsei de obiect, ca nefondata. Respinge plangerea, ca neintemeiata. Definitiva. Pronuntata in sedinta publica azi, 24.04.2017.

@CNAIR: Pe cand si un comunicat despre anularea licitatiei? Aveti curaj? Sau dati comunicate doar cand va convine?

Cum era reclama aia la iaurt? "Te provoc!"? In cazul vostru este "Va provocam!". :lol:

Nu puteti raspunde provocarii din cauza recursului la CAB?
Dar dupa aceea ne dati si comunicat, da? ;)

Ati vazut ca se poate? :lol:

10.06.2017

QuoteAutoritatea Contractanta a decis anularea procedurii de achizitie publica a contractului "Constructia variantei de ocolire Alesd: Lotul 1 Alesd Sud" in conformitate cu prevederile art. 204, alin (11) si ale art. 209, alin (1) lit c) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Avand in vedere ca prin Anuntul de tip erata nr. 92729/26.08.2016 Autoritatea Contractanta a anulat Lotul 2 Alesd Nord, intreaga procedura se anuleaza.

Asteptam si comunicatul !!!

adiarc

#4744
la centura Tg.Mures,capatul dinspre Ernei,se pare ca au inceput sa lucreze ceva mai departe de acel giratoriu.Au aparut ceva decopertari mai noi,la care era miscare si astazi,atat dimineata,cat si dupa-masa.





excavatorul din plan indepartat.Se vede doar bratul acestuia



si din sens invers



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

Insufletit de exemplul lui Rocklee, am dat si eu o fugă până la Mihăileşti (Giurgiu :) )
Am găsit nişte oameni care lucrau


Terasamentul incepe să prindă contur

Am incercat si un plan mai indepartat, dar nu prea mi-a iesit.

Pozele sunt de la capatul dinspre Gorneni. La viitorul giratoriu dinspre baraj nu m-am mai oprit; acolo e organizarea de santier si vederea e obturată de muntele de pământ de umplutură  sau ce o fi , in plus traficul era neasteptat de mare pentru o sambata aproape de prânz... dar in ultima vreme e aglomerat mereu deci nu mă mai mir..

alecu26

Drumurile noastre POATE;

Dominik

Fain asa prezinti Satu Mare si lucrari in teren pe muzica tiganeasca...jenibil !!!
You're in Steelers Country

TibiV

#4748

Macar au facut oaresce studii geo...

(Stie cineva ce inseamna "in cerca di cave" ?... Este vorba de deminare ?...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Transalte-ul de la Google zice "cauta cariere"

laszlo.robert

In cerca di cave-cauta cariera/balastiera.In situatia lor mai degraba material de umplutura ,pietris in albia riului (la care ai nevoie de autorizatie speciala pentru exploatare).Calitatea si muzica -no coment.

FRS

Deminare sigur nu e. Bonifica da ordigni bellici îi zic în italiana. Muzica mi se pare și mie de toată jena

alecu26

#4752
eu as zice ca e sondaj deschis de proba. Se practica foarte mult mai ales pentru zona de drum, unde te intereseaza pamantul de fundare pana la 2-3 metri adancime maxim.

Nu se merita sa faci foraj. O groapa facuta cu buldoexcavaltor e mult mai relevanta.

PS: nu ar trebui sa ne simtim jinginit de muzica. In fond e amuzanta. Nu cred ca a fost facuta cu rea intentie. In fond el pozeza si filmeaza multe realitati romanesti din zona. Cine stie ce a cautat pe Google si asta a gasit la inceput. Plus ca, cam asta e imaginea noastra prin Italia.
Drumurile noastre POATE;

kumar

#4753
O nouă şansă pentru Centura Zalăului

Conform unei informări de presă privind reactualizarea studiului de fezabilitate pentru realizarea Centurii Ocolitoare a Zalăului transmise de Primăria Municipiului Zalău, Compania de Administrare a Infrastructurii Rutiere a aprobat procedura de achiziţie publică. În urma procedurii de achiziţie publică va fi stabilit executantul studiului de fezabilitate şi al proiectului tehnic pentru Centura Ocolitoare a Zalăului:
"Prin Hotărârea Consiliului de Administrație al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA nr. 19/22.06.2017 s-a aprobat necesitatea și oportunitatea demarării procedurii de achiziție publică în vederea încheierii contractului de "Servicii de reactualizare studiu de fezabilitate, întocmire proiect tehnic și detalii de execuție pentru Varianta de ocolire a municipiului Zalău, Etapa 2, între DN 1F km 76+625 – DJ 191C", cu respectarea prevederilor legale privind achizițiile publice", stipulează documentul citat.

http://www.salajeanul.ro/o-noua-sansa-pentru-centura-zalaului-15877

Acesta e raspunsul primit de catre Catalin:



Ce au aprobat pana la urma CNAIR-ul daca deja caietul de sarcini era la ANAP?

tom_sawyer

#4754
Din seria "constructorii e vinovati":
Ministrul Transporturilor vrea să rezilieze contractul cu constructorul centurii Tecuciului

Quote"Stau eu în genunchi în faţa constructorului şi mă rog de el să construiască? Îi dau banii şi el nu construieşte? Suntem tâmpiţi? A luat cineva şpagă de la ei? Sunt istorie, atunci! La nicio lucrare să nu-i mai văd! Da' la niciuna!", sunt afirmaţiile dure, făcute de ministrul Transporturilor, Alexandru Răzvan Cuc, pe şantierul Variantei de Ocolire Tecuci.

Informaţii despre culisele şi urmările acestei vizite de lucru, care a avut loc la începutul lunii iunie, am obţinut de la preşedintele Comisiei de Transporturi, senatorul PSD Ionel Daniel Butunoi, şi de la primarul Tecuciului, Cătălin Constantin Hurdubae, care l-au însoţit pe ministru.

Într-o filmare cu sigla ProTecuci.ro, postată de Tecuci TV pe YouTube, ministrul Răzvan Cuc se declară profund nemulţumit şi dezamăgit de  ceea ce a găsit pe şantierul unde asocierea SC Eurocogen Filiala Aninoasa SRL - Aleandri SPA - Pasquale ALO SRL construieşte centura Tecuciului: "Eu mă aşteptam să putem merge deja pe asfalt, pe multe porţiuni, din varianta de ocolire! Am fost profund dezamăgit! Mobilizare foarte slabă a acestui constructor, care m-aş fi aşteptat, sincer, să fie prezent aici, ceea ce este pentru mine încă o dovadă de neseriozitate. O să fie chemaţi de urgenţă la minister, să-mi explice şi mie de ce stăm atât de prost la mobilizare, cum justifică lipsa de utilaje, lipsa de oameni şi, practic, de ce nu va reuşi să finalizeze lucrările la termenele pe care şi le-a asumat. Pentru că dacă mobilizarea rămâne la acest stadiu, cu siguranţă nu se va putea ţine de termen! Cu siguranţă, nu vom ajunge în punctul în care să periclităm finalizarea lucrărilor şi o să luăm măsuri din timp!", a spus ministrul, dând ca exemplu Bacăul, unde a fost reziliat contractul cu firma care executa varianta de ocolire.

"Nu m-am aşteptat la aşa ceva"

"Nu m-am aşteptat ca o firmă cu investitor străin să privească şi să trateze în asemenea fel vizita unui ministru şi a unui întreg staf tehnic! Erau, undeva, în jur de zece angajaţi, iar cel mai în măsură să dea informaţii era un inginer care răspundea de un tronson. Nu ştia nimic!", ne-a povestit primarul Tecuciului, Cătălin Hurdubae. Scuza invocată de oamenii de pe şantier, că nu şi-ar fi primit salariile de câteva luni, nu a ţinut, atâta vreme cât ministerul a făcut plăţile la zi.
"Dl ministru, la acel moment, a spus că şansele cele mai mari sunt de întrerupere a raporturilor contractuale cu firmele. Nu s-a materializat acest lucru, pentru că văd că se lucrează în continuare acolo", ne-a spus primarul Tecuciului.

"Au front de lucru şi nu lucrează!"

După cum am aflat de la Ionel Daniel Butunoi, preşedintele Comisiei de Transporturi din Senatul României, reprezentanţii constructorului centurii Tecuciului au fost convocaţi, în urmă cu o săptămână, la Ministerul Transporturilor. "Domnul ministru a dat dispoziţie să se facă o evaluare a întregului proiect, să se calculeze şi să se emită penalităţi de întârziere. Acest constructor a mai avut probleme şi pe alte şantiere, iar dl ministru le-a spus că dacă nu termină toate lucrările, în special Centura Tecuciului, conform termenului, îl pune pe lista neagră şi n-or să mai prindă contract vreodată!", ne-a declarat senatorul PSD.
"Şi eu primesc situaţii zilnice cu ce mijloace au mobilizate în şantier. Au front de lucru şi nu lucrează! Sunt porţiuni din centură unde nu s-a lucrat la terasament deloc! Indolenţă!", a conchis senatorul Butunoi.

Mobilizare la fel de slabă

Vinerea trecută, când am vizitat din nou şantierul de lucrări, ne-am fi aşteptat ca după descinderea ministrului şi perdaful de la minister să găsim un furnicar de muncitori şi utilaje, dar se lucra tot în dorul lelii.
În aceste condiţii, e greu de crezut că noul termen de finalizare a lucrării, 31 decembrie, va putea fi respectat.
Reamintim că primul contract pentru construcţia Variantei de Ocolire Tecuci a fost semnat în martie 2012, cu firma portugheză Sociedade de Construcoes Soares Da Costa SA. Aceasta a subcontractat lucrările firmei gălăţene Atlas SA, care ar fi trebuit să finalizeze investiţia în 2013. Ca urmare a "slabei mobilizări şi a întârzierii în execuţie", contractul a fost reziliat în septembrie 2013 şi s-a organizat o nouă licitaţie. În mai 2015, s-a semnat un nou contract, cu asocierea SC Eurocogen Filiala Aninoasa SRL - Aleandri SPA - Pasquale ALO' SRL, care ar fi trebuit să finalizeze lucrarea în august 2016. Termen ratat din nou!

Cum pierdem bani europeni

Pentru a beneficia de finanţarea europeană nerambursabilă de 85 la sută, acordată de Comisia Europeană, prin Fondul European de Dezvoltare Regională, centura Tecuciului a trebuit să fie fazată. Asta înseamnă că lucrările care au fost executate până la finele anului 2015 au fost decontate prin POST 2007-2013, iar diferenţa până la valoarea totală a proiectului va fi decontată din POIM 2014-2020. Asta înseamnă că banii necheltuiţi din POST 2007-2013 rămân pierduţi. Iar pentru finalizarea investiţiei vor fi cheltuiţi banii din POIM 2014-2020 care ar fi trebuit să finanţeze proiecte noi.

https://www.youtube.com/watch?v=oVlZfy0x0rw