Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC20 on December 29, 2016, 02:48:20 PM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Servicii de de Elaborare SF+PT+DE+AT+ DTAC pentru obiectivul: ,,Varianta ocolitoare Giurgiu"".

Valoarea estimata:  2,924,999.50 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 06.02.2017

Termen predare SF: 6 luni de la ordinul de incepere
Termen predare PT / DDE: 11 luni de la ordinul de incepere

Termenul pentru depunerea ofertelor s-a amanat din nou, de data aceasta pana in 23.02.2017.

NGC

#4576
Quote from: NGC20 on January 17, 2017, 09:49:15 AM
A fost lansata astazi licitatia pentru "Servicii de proiectare ,,Revizuire Studiu de Fezabilitate inclusiv documentatii pentru avize, obtinere avize si acorduri, elaborare Proiect Tehnic inclusiv D.T.A.C., Detalii de Executie si Asistenta tehnica pentru obiectivul Varianta de ocolire Ramnicu Valcea".

Valoarea estimata: 6,116,698.19 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 15.03.2017

Termen predare SF: 3 luni de la ordinul de incepere
Termen predare PT / DDE: 6 luni de la ordinul de incepere

Am uitat sa va spun ca si aici avem o prima amanare pentru termenul de depunere a ofertelor.
Noul termen este 21.03.2017.

Se poate observa din nou diferenta dintre DRDP si CNAIR Central.
Daca la CNAIR Central amanarea termenului pentru depunerea ofertelor se face de multe ori in ultimul moment si nu se da foarte mult timp la dispozitie posibililor ofertanti, la DRDP se amana mai din timp, chiar cu mai bine de o luna inainte.
E drept ca la CNAIR Central au in general mai mult de lucru pentru a raspunde la clarificari, dar asta nu prea justifica de ce se nu se ofera mai mult timp posibililor ofertanti, mai ales daca sunt zeci de clarificari.

dubluzet

Caut o estimare a numarului de vehicule care trec pe Centura Bucuresti (media vehiculelor / zi). Am gasit informatii despre cateva drumuri nationale (MZA) dar nu am nicio valoare pentru Centura Bucuresti.

Daca pornesc de la valorile gasite pe o harta CESTRIN (http://www.wizard-media.ro/_Harta/_CESTRIN2015/), deduc ca pe centura sunt valori de peste 10.000 vehicule / zi / sens.

Exista informatii ceva mai exacte?

Va multumesc!



SILVIUFG

Quote from: adiarc on January 31, 2017, 05:58:37 PM
astazi ,la iesirea din localitatea Ileni catre Fagaras ,am vazut o masina de Geostud care facea foraje,chiar langa drum,posibil pentru SF-ul aferent variantei ocolitoare a Fagarasului ( e doar o supozitie personala ).

Are cineva mai multe informatii ? SilviuFg,NGC20 ??
Multumesc anticipat.

Scuze de intarziere dar recunosc ca nu am mai vizitat topicul asta de ceva timp. In presa locala din Fagaras nu a aparut nici o informatie. Daca in contractul semnat cu AECOM e si centura Fagarasului atunci probabil e mai greu. Dar se poate sa fie si o firma subotractoare. Sau nu se poate?? Nu stiu... Oricum sunt lucruri care se bat cap in cap. Centura Fagarasului ba e inclusa in Sibiu-Fagaras, ba e separat. Daca tot s-a desuspendat contractul cu Aecom poate ar trebui dus la final si apoi constructia sa inceapa cu centura care ar fi cea mai folositoare.

cricric

@SilviuFG: centura separata era vorba sa treaca prin nordul orasului, paralel la un moment dat cu canalul de fuga.

TibiV

Quote from: delacroix on February 17, 2017, 07:08:20 PM
Pentru Centura Bucuresti s-a inregistrat un trafic mediu (*) de 17000 vehicule pe zii. Adica  22000-30000 MZA. Nu avem , inca , valorile MZA oficiale pe tronsoane.
* Trafic total vehicule pe cei 72 km ai centurii.

Ceea ce se traduce in expresia "cosmar" pentru partea de nord a DNCB... :(

delacroix,
bine ai revenit !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Da, Welcome back Delacroix. Nu sunt multe simulari de facut, dar parca un Nadasel Mihaesti ar merge.

Si apropo, ca sa fiu on topic cu centurile, la MihaiLesti se lucreaza la centura destul de bine. Contractul ala micut de vreo 5 km parca. Podurile ar fi cam gata. Vreun bucurestean sa dea o fuga pentru poze?
Drumurile noastre POATE;

carutasul

Serios? Eu stau aproape dar dupa excursia din octombrie parcă, atunci când nu era nimic de văzut m-am demoralizat şi am dedus că nu începe nimic până în primăvară. Dar dacă zici că se lucrează ( la mine în curte e incă zăpadă) incerc să dau o scurtă fugă zilele astea.

dr4qul4

Daca e vreme frumoasa Duminica viitoare poate dau si eu o fuga (daca nu ajunge nimeni inaintea mea). Totusi, despre ce poduri vorbim?
Centura asta nu intersecteaza nici macar un paraias sau vreun canal de irigatii!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

#4584
Ceva-ceva intersecteaza, pentru ca altfel nu s-ar contrui niste structuri...
Dar sincer vorbind ma indoiesc ca ar fi "cam gata" vreun pod.

Cele mai recente poze sunt cele postate de mine pe 3 decembrie, si de atunci conditiile meteo in mod sigur nu au impulsionat lucrarea...

Va reamintesc ce se vedea la inceput de decembrie...
Intai capatul denturii dinspre sud-vest (dinspre Alexandria, de unde veneam eu spre Bucuresti)...

Quote from: TibiV on December 03, 2016, 01:55:42 PM
Poze facute ieri, 2 decembrie 2016, intre ora 14.10 si 14.15, pe DN6, venind de la Alexandria spre Bucuresti.
Mai exact spre Mihailesti...



De aici urmatoarele 4 poze vor fi la rezolutie mare, ca sa vedeti mai bine despre ce vorbesc

Cred ca m-am "intalnit" cu Centura / VO Mihailesti... :)

Eu zic ca acolo se vede un podet...




Si capatul dinspre nord-est (in dreptul lacului Mihailesti, inainte de baraj)

Quote from: TibiV on December 03, 2016, 01:57:25 PM
Iar acum ultimele doua poze, tot "la rezolutie mare: punctul in care Str.Potcoavei se "desprinde" la dreapta din DN6.

Deci asta este organizarea de santier...
Intre fotograf si utilaje se zareste Str. Potcoavei...


Cine doreste poate vedea toate cele 26 de poze full-size aici: http://imgur.com/a/dr168

Planurile au fost puse de NGC anul trecut in primavara
Quote from: NGC20 on April 30, 2016, 01:11:36 PM
VO Mihailesti



Quote from: NGC20 on May 06, 2016, 06:56:43 PM
^^^ Asa este prevazut sa arate in final intersectiile din cele 2 capete.





Niste podete este imposibil sa nu existe, dar nimic mai mult.
Remarcabil, vor fi doua parcari, ca pe autostrada... ;)


CENTURA MIHAILESTI

(Nu va mirati, am pus expresia ca TAG, sa fie mai usor de gasit peste 6 luni...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Sa inteleg ca la capatul de langa baraj va fi un giratoriu si de acolo va pleca o bretea si către Adunatii-Copaceni? Acum mă uit mai atent pe planuri . Nu cred ca va fi chiar mare problema acel giratoriu pentru că traficul in celelalte sensuri va fi minor, dar sigur mergea si o supratraversare macar :)

dr4qul4

un podet peste un sant NU este un pod. Nici macar nu cred ca ate fundatie. poate doar ceva piatra peste care se ansambleaza prefabricatele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: carutasul on February 19, 2017, 10:47:40 PM
Sa inteleg ca la capatul de langa baraj va fi un giratoriu si de acolo va pleca o bretea si către Adunatii-Copaceni?

Da.
Asta va fi breteaua catre Adunatii-Copaceni... :D

Quote from: TibiV on April 30, 2016, 07:58:50 PM
Conform planului, VO Mihailesti va incepe cu un giratoriu  care se va construi aici:

Straduta neasfaltata este strada Potcoavei, iar VO Mihailesti are traseul fix in lungul curtii cu "Schele metalice".
Stie cineva daca s-au facut deja exproprierile sau abia urmeaza ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AlexxC

Ce se va intampla cu vechea intersectie DJ412A cu DN6. Va fi pus indicator obligatoriu dreapta spre Bucuresti si dubla linie continua?poate si niste parapeti...?

carutasul

Bun, am facut un mic ocol ca sa vad ce se petrece:

La capatul dinspre baraj, se lucreaza dupa malul de pământ. Paznicul se uita cam suspect la masina mea asa că am pozat mai dintr-o parte, dar se vedea ceva activitate.


La celalalt capăt se vede o decopertare care seamana cu pozele cu râurile marţiene; am ales-o pe asta care are şi ţăruş

Ce o fi intre cele doua capete, nu pot ca sa vă spui pentru că Loganul nu zboară :)