Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

cove_adrian

Ieri, 03.11.2016, ministrul transporturilor a fost invitat la emisiunea "De vorbă cu Ministrul tău" - inițiativă a Ministerului pentru Consultare Publică și Dialog Civic (MCPDC) care sprijină dialogul între demnitari și cetățeni, continuă.
Am formulat 7 intrebari domnului Ministrul al Transporturilor, Sorin Bușe referitoare la infrastructura mare din Moldova Apuseana.
Intrebarea 1 "Cand se preconizeaza a se scoate la licitatie lucrarile de executie ale autostrazii Iasi-Tg. Mures, respectiv sectorul Tg. Neamt-Tg. Mures?"
Raspuns de la domnul ministru Sorin Buse : "Tronsonul Tg.Neamt-Iasi-Ungheni va fi scos la licitatie pe 1.11.2016. Tronsonul Ditrau-Tg. Neamt va fi scos la licitatie la 1.11.2016"

Intrebarea "2. Cand preconizati a se scoate la licitatie lucrarile de executie pentru Varianta Ocolitoare Barlad?"
Raspuns: "...nu am informatiile la mine" s-a transformat ulterior in "..Cred ca pe 1.11.2016."


Din pacate nu am primit raspuns la celelalte 5 intrebari.

P.S. Cred ca termenul de 01.11.2016 se refera la actualizarea S.F.-ului.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

infraAdi_ro

Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

Au trecut mai mult de 2 luni din cele 12 de pe panou.
Si au executat "cu succes" doar un drum tehnologic... :(

Dupa care vin ploile si ninsorile...
Proiectul asta pare deja "dead meat".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar.ionescu

Pe DNCB a aparut un giratoriu format din "bidoane" la interesectia de la Tunari. Consecinta...noaptea [atunci cand nu e luminata intersectia] habar n-ai ca e giratoriu acolo, si blocaj suplimentar avand in vedere ca drumul se ingusteaza la o banda din ambele sensuri ale DNCB.

Am impresia ca vom sta cu bidoanele astea mult si bine pana cineva va castiga [daca va vrea sa participe] o licitatie pentru un sens giratoriu. Oricum cam toata centura modernizata este decorata cu bidoane...care sunt acolo de la inaugurare. Prost spre foarte prost zic eu.

Da, este oarecum mai sigura intersectia insa daca doar atat putem...mai e mult pana departe.

valik319

Centura Targu Jiu
Poze de acum 2 saptamanii
Inceput Giratoriul DN 67D




Aici terasamentele sunt la cota,urmeaza Stabilizatul si mutarea firelor de contact pt trolebus

DN 67 catre Motru
aici incep problemele cu Expropierile







La podul peste Susita ce afectat de inundati din primavara nu am putut sa patrund din cauza cainilor, era la faza de suprabetonat






valik319

Catre Podul peste Jiu
Prima data Supratraversarea Strazi Pandurii


Aici terasamentul este la nivel.catre DN 67

catre podul peste Jiu

In sudul cai ferate e un depozit de material pt. terasamente


Podul peste Jiu






si un video de la SDN Targu Jiu https://www.facebook.com/DrumuriNationaleGorj/videos/728020474002681/

Pana aici totul este bine in afara de 2-3 case care blocheaza nodul cu DN 67,dar in rest totul e in plan chiar sau apucat de asfaltat https://www.facebook.com/DrumuriNationaleGorj/videos/734399443364784/



Din spatele culei Poduli,terenul nu este atins pana la Supratraversari CF 221 adica tot nodul cu Dn 66 Sud

valik319

Pasaj Cf 221




Vedere catre Dn 66

De aici ca de alfel pe toata partea de est a centuri nu sa mai lucrat la terasamenti de 1 an de zile.Din discuti cu un muncitor pe toata partea aste sau concentrat doar la structuri.
Asa arata terasamentul >:(

Asa era acum un an


Dj 633A



La DJ 674A  erau doar relocari ale retelei electrice in rest pe drumul tehnologic scaieti aveau 1 m >:( >:( >:( >:( >:(

Podul peste Amaradia



Pasaj Cf 202


In zona nu am mai patruns finca plouase si era si multa activitate cu cife cu beton,turnau o pila la pasaj

Nod Dn 67 Est

pe parte cea lalta e o statie de betoane cu o activitate foarte sustinuta >:( >:( >:(

Sunt curios daca au autorizatie de constructie daca nu au expropiat atatea imobile >:( >:( >:(

Strada catre Prejga Mare




Nod DN 66 Nord





Dat faptul ca mai e mult de expropriat si din discuti cu muncitorii si paznicii santierul acesta mai dureaza cam 2 ani de zile.mai ales ca inca nu sau atins deloc de nodul cu DN 66 Sud  >:( >:( >:(

infraAdi_ro

Tipic romanesc.....centura Jibou

"Din data de 18 februarie 2016, cand centura a fost receptionata, si pana in prezent ea nu a putut fi folosita, deoarece Serviciul de Circulatie al IPJ Salaj a interzis circulatia pe acest tronson rutier. Motivul interzicerii a fost lipsa unei bariere corespunzatoare la nivelul intersectiei cu calea ferata, la iesirea 'nspre Somes Odorhei.
CFR s-a rezumat sa marcheze trecerea doar cu crucea "Sfantului Andrei", refuzand mai apoi sa doteze trecerea cu bariera luminoasa si acustica."

http://www.graiulsalajului.ro/curtea-de-apel-cluj-trebuie-sa-gaseasca-cine-este-vinovat-ca-soseaua-de-a-52505
Romania are un viitor doar daca are prezent!

dr4qul4

#4268
De cand asteptam un asemenea reportaj de la centura Tg Jiu!

Incredibil cat de avansati sunt pe partea vestica, si cat de prost stau in partea estica.
Iar nodul cu DN66 sud este singurul neinceput si probabil cel mai important. Nu de alta, dar pe partea nordica avem centura. Intre DN66 sud si DN67 est nu vad nici un progres de cand am fost pe acolo. Si sunt vreo 45 de zile de vara...

Si mi se pare aiurea sa ai tu gata podurile peste Jiu si Susita si pasajul peste CF si sa nu ai nimic la DN66 sud...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Se poate si o harta / un plan cu centura Tg. Jiu, daca are cineva?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cristi767

http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-1/se-face-ministrul-transporturilor-seful-cnadnr-si-primarul-bolojan-au-semnat-protocolul-pentru-centura-metropolitana-a-oradiei-de-158-milioane-euro-129789.html

Ministrul Transporturilor, şeful CNADNR şi primarul Bolojan au semnat protocolul pentru centura metropolitană a Oradiei, de 158 milioane euro

QuoteÎnaintea semnării documentului ce prevede darea în folosinţă a 20 kilometri de centură metropolitană din Calea Sântandreiului până în Biharea, cu patru benzi şi profil de autostradă, primarul Ilie Bolojan a amintit că ideea acestui drum a început să fie materializată din 2015, după ce municipalitatea a comandat firmei Search Corporation studiul de fezabilitate în baza unor înţelegeri cu Ministerul Transporturilor şi cu CNADNR.

QuoteDirectorul general al CNADNR a adăugat că urmează aprobarea indicatorilor tehnico-economici prin Hotărâre de Guvern, pregătirea proiectului tehnic şi demararea lucrărilor propriu-zise, programată pentru anul 2017, termenul de execuţie fiind de doi ani, aşa încât şoseaua va fi dată în folosinţă în 2019, când Oradea va fi legată de Autostrada Transilvania.

În ce priveşte colaborarea dintre Ministerul Transporturilor, CNADNR şi Primărie, Homor a spus că ,,Oradea este un model", despre care speră să fie urmat şi de alte autorităţi locale din ţară.

Centura asta este practic o continuare în partea vestică a orașului care continuă din actuala și care va merge până în viitoarea A3 (un plan mai vechi al primarului de acum 2 ani). Sper doar că va avea ce intersecta...

GDPR

^Harta e aici: http://www.ebihoreanul.ro/ebh/fisiere_atasate/129789

Parca vad ca se va scoate la licitatie micro-tronsonul de autostrada dintre nodul rutier de legatura la A3 si frontiera ca si proiect separat, avand in vedere ca intr-un timp relativ scurt ungurii o sa construiasca partea lor de autostrada, iar Corsan e Corsan...

Ionut


cristi767

#4274
Măcar dacă s-ar subcontracta partea aia cuiva mai de Doamne ajută... Mai urmează azi niște declarații de la ministru pentru problemele de infrastructură din Bihor. Cel puțin este planificată și o vizită pe DN76, dar sper că nu ratează și o vizită pe șantierul A3. Poate aflăm mai multe.