Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Horațiu 87

Si sa postam si un articol oficial, daca tot suntem la capitolul "centura Romanului", care contine o informatie importanta.
Artera Roman-Est a fost deschisă circulației rutiere. Astfel, autovehiculele care vor să ocolească municipiul venind dinspre Iași către Vaslui sau invers au o variantă de a ajunge mai repde la destinație. Reprezentanții administrației publice locale au inaugurat artera Roman-Est miercuri, 11 mai.
"Este o lucrare importantă, pe care am gândit-o din primul mandat, o lucrare cate însumnează 6400 de metri, care s-a construit în aproape șase ani. Prima etapă a început în 2010 și a ținut până în 2013, a vut un cost de circa 2.400.000 de lei, pe o lungime de 1.700 de metri și ține de la strada Cucutei, din Bogdan Dragoș, până la intersecția cu drumul județean DJ 207A, și a fost construită de societatea Darcons SRL. A doua etapă ține de la intersecția cu drumul județean, făcând stânga pe acst segment de arteră pe care ne aflăm, are o lungime de circa 4.700 de metri, a costat 8.331.000 de lei. E o investiție importantă pentru Roman, deoarece scoate în afara orașului traficul greu. De altfel, de marți seară a început traficul greu să se desfășoare pe această arteră și tot de atunci s-a oprit traficul greu pe strada Mihai Viteazu. Lucru foarte important, mai ales în zona caselor, acolo unde oamenii aveau probleme cu trepidațiile transmise de traficul greu. Această arteră are o lățime de șase metri, plus încă un metru acostament, de ambele părți, acest segment de lucrare a fost construit de societatea Imrom SA, firma lucrând la această investiție din anul 2013", a afirmat Laurențiu Leoreanu, primarul municipiului Roman.

Pe lângă acest element important de trafic greu, care este scos din oraș, reprezentantul administrației locale susține că șoseaua are și un rol strategic. "Toate mașinile de gunoi care vor aduce gunoiul menajer din oraș și din comunele învecinate, atât de pe relația Roman-Suceava-Iași, cât și de pe relația Roman-Vaslui ar fi trebuit să treacă prin centrul orașului. Iar stația de colectare și transfer a gunoiului se află pe această ocolitoare. Această stație este o investiție importantă dar care, din păcate, stă și așteaptă de doi ani. Inclusiv noi am cofinanțat parte din această lucrare. Sperăm ca în acest an să devină funcțională această stație, așa cum prevede masterplan-ul, într-o gestiune firească a gunoiului menajer; containerele și mașinile stau și așteaptă și e păcat de investiția făcută, nefiind o preocupare mult mai energică în acest sens. Odată ce această stație va începe să funcționeze, utilitatea acestei artere Roman-Est se va vedea, pentru că mașinile de gunoi vor evita municipiul Roman. De asemenea, este un acces rapid și pentru partea de est a municipiului, pentru transferul către Iași, Suceava, Botoșani", a adăugat Laurențiu Leoreanu.
Artera Roman-Est va fi completată, în scurt timp, cu o bretea de legătură de la ieșirea de pe podul de la Gâdinți. "Avem în plan să mai facem o bretea care să pornească de la podul de la Gâdinți și care să meargă pe drmul agricol, pentru a proteja în totalitate strada Bogdan Dragoș. Am vorbit cu cetățenii de acolo și ei ne-au solicitat acest lucru. Proiectul este în curs de realizare, avem soluțiile tehnice, sperăm ca până la sfârșitul anului să putem licita și această lucrare. Ar fi vorba de o bretea care să pornească din partea dreaptă de după pod, pe strada Salciei, să ieșim pe un drum agricol spre drumul județean. Dorim să perfecționăm cât mai mult aceste investiții ce țin de traficul rutier pentru a aduce un confort cât mai mare romașcanilor, dar și celor care sunt în tranzit spre Roman", a mai spus primarul.

http://inroman.ro/2016/05/11/dupa-sase-ani-artera-roman-est-este-circulabila-4869/

Allex

De unde frate un metru acostament acolo? Benzile de circulatie sunt foarte inguste. Nici nu stiu cum trec doua TIR-uri unul pe langa celalat, ca sa nu mai vorbim de o eventuala depasire. Simti ca te strange in spate.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

qsv

In videoclipul de mai sus, sunt zone cu 1m (se include si banda de incadrare de 0.25m in latimea acostamentului), dar nu peste tot, parca la ochi mai degraba predomina un 0.75m. Din articol eu inteleg ca e vorba de o promisiune politica...."am vorbit cu locuitorii de acolo  si ei ne-au solicitat acest lucru"...pe bune?!

Horațiu 87

Informări SRI în cazul şoselei de centură a Sucevei

Preşedintele Consiliului Judeţean, Ioan Cătălin Nechifor, a declarat într-o conferinţă de presă că în ultimii patru ani a tot primit informări din partea SRI pe tema şoselei de centură

Şeful judeţului, Cătălin Nechifor, susţine că a fost informat de Servicii că şoseaua are probleme de proiectare şi de structură pe tronsoanele I şi II. ,,Din 2012, de când am primit certificat ORNISS (n.r. - de acces la informaţii secrete de stat), am primit informări despre faptul că-i neconformă, despre faptul că se scufundă centura Sucevei pe tronsonul I şi II şi că acolo mai sunt şi alt fel de lucruri. Mai mult nu pot comenta. Am văzut că se vorbeşte la televizor despre acest timp de informări. Nu sunt deloc încântat că cineva a îngropat 80 de milioane de euro într-o centură fără finalitate deocamdată", a declarat Cătălin Nechifor. şeful administraţiei judeţene a mai spus că la începutul mandatului său s-a tot întrebat de ce nu vor constructorii să asfalteze cele două tronsoane, în condiţiile în care Guvernul alocase fonduri pentru terminarea investiţiei. ,,Poate vă întrebaţi de ce nu s-au luat măsuri până acum, şi eu mă întreb. Vestea bună este că odată ce proiectul de centură a fost transferat pe bani europeni va intra OLAF. Instituţia va verifica tot la centură, de la achiziţii la modul în care s-a construit", a spus Nechifor.

Întrebat de ce nu a vorbit în ultimii patru ani despre informările de la SRI, preşedintele CJ Suceava a răspuns: ,,Eu nu sunt utilizator final de astfel de informaţii. Cei care sunt direct responsabili, în speţă Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale sper că a luat măsuri".
Centura Sucevei, misiune imposibilă
Construcţia şoselei de centură care ar trebui să scoată traficul greu din oraş a început în 2008. Proiectarea s-a făcut prin 2006. şoseaua are trei tronsoane. Doar unul a fost finalizat până acum. Este vorba despre drumul de la intersecţia cu DN 17, până în zona Pătrăuţi. Problema este că tronsonul finalizat nu a fost recepţionat până acum, deşi a deschis circulaţiei rutiere.
Celelalte două tronsoane (I şi II) nu au fost finalizate, deşi până în 2012 erau executate în proporţie de 80%. ,,Cu regret spun că s-au investit foarte mulţi bani în această centură. Săptămâna viitoare vom merge la faţa locului ca să vedeţi cum sunt căderi de pământ, terasamente scufundate, cum sunt rupturi şi fisuri în centură. Atunci veţi constata că s-au îngropat banii noştri de pomană. Cineva, un om neînţelept a putut gândi un traseu din birou", a spus Cătălin Nechifor.
Centura a fost construită cu bani de la Guvern, dar de curând Comisia Europeană a anunţat că va aloca peste 50 de milioane de euro pentru terminarea investiţiei.
Oana ŞLEMCO

50 de milioane de euro, atât va aloca Uniunea Europeană pentru finalizarea centurii.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/informari-sri-in-cazul-soselei-de-centura-a-sucevei--217307565.html

Horațiu 87

#3799
Situatia proiectelor de centuri si variante ocolitoare in luna mai 2016

Varianta de ocolire Carei, procent fizic realizat 87.40% (aprilie 87.40 %)

Data estimata de finalizare conform ultimei extensii de timp aprobate de Consultant Semestrul I 2016. Motivul intarzierii executiei l-a constituit necesitatea exproprierii suplimentare a suprafetelor identificate ca urmare a adaptarii proiectului la situatia din teren si necesitatea promovarii unei Hotarari de Guvern pentru exproprierea suplimentara cat si slaba mobilizare a Antreprenorului fapt pentru care CNADNR a inaintat notificare de revendicare catre Inginer. A fost aprobat HG-ul de exproprieri suplimentare in data de 28.03.2016. Urmeaza sa se emita decizie de expropriere.

Varianta de ocolire Targu Mures, procent fizic realizat 10.60 % (aprilie 10.60 %)

In data de 02.06.2015 a fost comunicata hotararea civila nr. 52, pronuntata de Curtea de Apel Targu Mures in Dosarul nr. 121/43/ 2015 prin care s-a dispus suspendarea executarii dispozitiilor art. 1,6 si 7 din HG nr. 378/2013 (suspendarea amplasamentului lucrarii). Drept urmare, in data de 15.06.2015, Inginerul a dispus Suspendarea Lucrarilor. Cauza urmeaza a fi judecata in data de 18.02.2016 la Curtea de Apel Targu Mures. Prin Hotararea Curtii de Apel Targu Mures nr. 19/2016 din 18.02.2016 a fost respinsa cererea de suspendare formulată de reclamanţi până la soluţionarea definitivă a prezentei cauze. Prin Decizia nr. 19/2016, pronunţată în ședința publică din 18.02.2016 și comunicată în data de 07.04.2016 de către Curtea de Apel Târgu Mureş Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal în Dosarul nr. 257/43/ 2015 s-a respins cererea de suspendare formulată de reclamanți până la soluționarea definitivă a cauzei. Cu drept de recurs in 15 zile de la
comunicare Se analizeaza posibilitatea reluarii executiei lucrarilor avand in vedere ca exista ipoteza
formulării și admiterii recursului, precum și posibilitarea ca instanța să dispună demolarea construcțiilor efectuate pe amplasamentul lucrării în situația reluării execuției lucrărilor.

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2-A2:Sectiunea A1- DN 7, procent fizic realizat 47.00% (aprilie 47.00 %)

Data estimata de finalizare trimestrul I 2017. Au fost prelungite/reinnoite Autorizatiile de
Construire aferente proiectului AC nr. 036/06.07.2015 a fost prelungita in data de 02.03.2016. AC nr. 036/07.10.2013 a fost reinnoita si s-a obtinut AC nr. 01/22.01.2016. A fost transmisa catre ISC instiintarea privind inceperea lucrarilor aferente acestei Autorizatii. In data de 20.04.2016 a fost publicat in Monitorul Oficial HG. nr 304 pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentare coridorului de expropriere initial. Urmeaza a fi emisa Decizia de expropriere pentru suprafetele de teren suplimentare. Inginerul a transmis determinarile pentru revendicarile nr. 4, 6 si 8 ale Antreprenorului. Conform determinarilor, Inginerul considera ca Antreprenorul este indreptatit la o extindere a perioadei de executie a lucrarilor de 8 luni de la data emiterii deciziei de expropriere pentru suprafete de teren suplimentare, fara costuri suplimentare.Dupa emiterea deciziei de expropriere se va proceda la stabilirea, impreuna cu Inginerul, a cuantumului prelungirii perioadei de executie a lucrarilor si se va proceda la pregatirea si semnarea actului aditional nr. 3 la contractul de executie lucrari pentru prelungirea perioadei de executie a lucrarilor.
Data estimata de finalizare trimestrul I 2017. La aceasta data supervizarea lucrarilor este asigurata de catre DRDP Bucuresti. Nota de fundamentare pentru aprobarea incheierii si semnarii Actului aditional nr. 2 la contractul de servicii de supervizare cu Search Corporation a fost aprobata. Urmeaza pregatirea actului aditional si semnarea acestuia si mobilizarea echipei de consultanta a Search Corporation. Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare.

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2-A2: Sectiunea DN2 - A2, procent fizic realizat 7.00% (aprilie 7.00 %)

Contractul semnat cu Asocierea Tehnologica Radion / SC Consitrans / SC Procons a fost reziliat in februarie 2015 din cauza slabei mobilizari a Antreprenorului. In prezent CNADNR intreprinde demersuri pentru intocmirea documentatiei de atribuire pentru lansarea unei noi proceduri pentru executia lucrarilor. Deschiderea ofertelor pentru Procedura pentru atribuirea contractului de asistenta tehnica in vederea intocmirii documentatiei de atribuire pentru achizitia de lucrari a avut loc in data de 05.05.2016. La aceasta data analiza ofertelor este in desfasurare. Procedura este estimata a fi finalizata in luna Mai 2016. Au fost intreprinse demersuri pentru obtinerea Autorizatiei de Construire pentru restul de lucrari ramase de executat. La sfarsitul lunii Mai 2016 este estimat a fi depusa documentatia DTAC in vederea obtinerii Autorizatiei de Construire pentru restul de lucrari ramase de executat. Se fac demersuri pentru demararea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica pentru relocare retele de utilitati. In data de 20.04.2016 a fost publicat in Monitorul Oficial HG. nr 304 pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentare coridorului de expropriere initial.

New entry Varianta de ocolire Suceava procent fizic realizat  85.00%

Contractele de executie lucrari nr. 30/27.02.2008 si nr. 106/07.12.2011 pentru ,,Constructia variantei de ocolire Suceava" au fost reziliate in 15 septembrie 2014 din cauza slabei mobilizari a Antreprenorului. In prezent CNADNR intreprinde demersuri pentru intocmirea documentatiei de atribuire pentru lansarea unei noi proceduri pentru executia lucrarilor ramase de executat. Au fost intreprinse demersuri pentru demararea procedurii de atribuire a contractului de asistenta tehnica in vederea intocmirii documentatiei de atribuire pentru achizitia de lucrari ramase de executat..
Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare. Prin adresa nr. 92/19449/06.04.2019 CNADNR a solicitat Ministerului Fondurilor Europene aviz de principiu din perspectiva eligibilitatii activitatilor din POIM 2014-2020 pentru proiectul "Constructia Variantei de ocolire a municipiului Suceava", Prin adresa nr. 1370/11.04.2016 Ministerul Fondurilor Europene informeaza CNADNR ca acest proiect nu este cuprins in Lista proiectelor eligibile POIM versiunea cu activarea clauzei de reforma si existenta spatiului fiscal suficient.

Varianta de ocolire Sacueni , procent fizic realizat 53.01% (aprilie 53.01 %)

Data estimata de finalizare conform ultimei extensii de timp 15.11.2015. In data de 21.05.2015 a fost transmisa Notificarea de reziliere a contractului de catre Antreprenor. In data de 19.06.2015 contractul de executie lucrari SEMNAT CU IDECON S.A.U. ZARAGOZA a fost reziliat de catre Beneficiar ca urmare a intentiilor Antreprenorului din data de 21.08.2015.In prezent CNADNR SA pregateste documentatia pentru relicitarea lucrarilor ramase de executat, data estimata de lansare a procedurii semestrul II 2016.

Varianta de ocolire Tecuci , procent fizic realizat  3.72% (aprilie 14.77 %)  :o :o

In data de 24.09.2013 a fost inaintata Instiintarea de Reziliere a Contractului de lucrari de catre Beneficiar ca urmare a slabei mobilizari a Antreprenorului SOCIEDADE DE CONSTRUCOES SOARES DA COSTA S.A. si a intarzierii in executieStadiul fizic al lucrarior executate la data rezilierii: 14,77% Dupa lansarea procedurii de relicitare, Contractul pentru finalizarea lucrarilor a fost semnat in data de 11.05.2015. Data de incepere a lucrarilor 03.08.2015. In prezent au fost inaintate mai multe instructiuni de catre Inginer in vederea recuperarii intarzierilor acumulate la care Antreprenorul nu a dat curs.Intarzierea demararii lucrarilor are drept cauza si necesitatea realizarii unei expertize tehnice a lucrarilor executate, expertiza care nu a fost inca finalizata de Antreprenor. Incepand cu data de 15.03.2016, Antreprenorul s-a mobilizat in vederea respectarii programului de executie aprobat.

Varianta de ocolire Brasov, Lot 1: Tronson I, DN1 - DN11, procent fizic realizat 75.31% (aprilie 74.73%)

Data estimata de finalizare semestru I 2016 conform Determinarii Inginerului. Prelungirea duratei de executie datorita intarzierii intocmirii expertizei tehnice si a proiectului tehnic de reparatie ca  urmare a rezilierii contractului initial de lucrari, coroborat cu slaba mobilizare a Antreprenorului.

Varianta de ocolire Brasov, Lot 3: Tronson II, DN11 - DN13, procent fizic realizat  63.00% (aprilie 61.00%)

Data estimata de finalizare semestru I 2016 conform Detereminarii Inginerului. Motivul intarzierii necesitatea exproprierii suplimentare ca urmare a adaptarii proiectului la situatia din teren. In data de 14.04.2016 a fost fost publicata in Monitorul Oficial - HOTARAREA Nr. 250 privind declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privata situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul deexpropriere al lucrarii de utilitate publica de interes national ,,Varianta de ocolire a municipiului Brasov, Tronson II - DN 11-DN 13", pe raza localitatilor Sanpetru si Brasov, din judetul Brasov. Se asteapta emiterea deciziei de expropriere.

Varianta de ocolire Bacau, procent fizic realizat 0.00% (aprilie 0.00 %)

Inginerul a notificat Antreprenorul cu privire la reluarea lucrarilor. Lucrarile urmeaza sa inceapa incepand cu 25.05.2016. In data de 06.05.2016 a avut loc Predarea Amplasamentului catre Antreprenor.

Varianta de ocolire Craiova Sud, procent fizic realizat 97.00% (aprilie 97.00 %)

CNADNR a inaintat Proiectul Tehnic de remediere a fisurilor aparute in corpul drumului, catre Antreprenor.

Varianta de ocolire Caracal, procent fizic realizat 77.00% (aprilie 77.00 %)

Contract executie lucrari semnat in data de 5 august 2014. Data de finalizare - Mai 2016 ca urmare a determinarii Inginerului. Avand in vedere ca Antreprenorul a fost instructat sa execute lucrari la sensurile giratorii care racordeaza varianta de ocolire Caracal la DN6, se estimeaza ca termenul de finalizare a lucrarilor va fi prelungit pana in august 2016. Motivul intarzierii este datorat si de necesitatea realizarii unei expertize tehnice a lucrarilor executate in cadrul contractului reziliat si obtinerea cu intarziere a certificatului de descarcare arheologica pentru cele 2 situri aflate pe amplasamentul lucrarii. Contractul semnat cu ROMSTRADE a fost reziliat in data de 04.12.2012 din cauza neindeplinirii de catre Antreprnor a obligatiilor contractuale (procent fizic scazut fata de cel declarat, neindeplinirea instiintarilor de remediere, etc.)

Varianta de ocolire Targu Jiu, procent fizic realizat 12.50% (aprilie 9,50%)

Contract executie lucrari semnat in data de 20.11.2013 Motivul intarzierii in executie este cauzat de : mobilizarea deficitara a Antreprenorului, interferenta proiectului cu imobile (constructii), identificarea unor retele de utilitati suplimentare si a 7 situri arheologice, pe amplasamentul lucrarii, obtinerea de catre un petent a unei Ordonante Presedintiale de suspendare a lucrarilor pe o parte din amplasament.

Varianta de ocolire Mihailesti, procent fizic realizat 0.00% (aprilie 0.00 %)

În data de 03.04.2012, CNADNR SA a încheiat cu operatorul economic Contrat Ingenieria Y Obras S.A. contractul de lucrări "Constructia variantei de ocolire Mihailesti", contract reziliat in data de 12.10.2012 pe motivul neîndeplinirii de catre Antreprenor a prevederilor contractuale cu privire la "Garanţia de Bună Execuţie". În data de 30.04.2013, CNADNR SA a publicat anunţul de participare privind procedura de atribuire a contractului de execuţie a lucrărilor variantei de ocolire Mihăileşti (relicitare), iar procedura de atribuire a fost anulată in data de 29.12.2014, deoarece toate ofertele au fost declarate inacceptabile/ neconforme. În data de 04.08.2015 a fost publicat in SEAP anunţul de participare privind procedura de atribuire a contractului de execuţie a lucrărilor variantei de ocolire Mihăileşti (relicitare), iar in data de 12.10.2015 a avut loc deschiderea ofertelor depuse in vederea atribuirii contractului de achizitie publica. In prezent, procedura de atribuire se afla in derulare.  In data de 23.11.2015, MFE- AM POST a reziliat contractul de finantare nr. 107/05.06.2012 din cadrul POS Transport 2007 - 2013. In data de 21.04.2016 a fost semnat contractul de executie lucrari.

Varianta de ocolire Busteni Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000 - km 1+020, procent fizic realizat 0.00% (aprilie 0.00 %)

In derulare procedura de achizitie publica pentru semnare contract de proiectare si executie lucrari

Varianta de ocolire Comarnic Obiectiv 1 km 0+000 - km 2+850, procent fizic realizat 0.00% (aprilie 0.00 %)

in derulare procedura de achizitie publica pentru semnare contract de proiectare si executie lucrari

Varianta de Ocolire Satu Mare, procent fizic realizat 0.00 % (aprilie 0.00 %)

Contract de proiectare si executie semnat in data de 16.11.2015, fara ordin de incepere, se estimeaza emiterea odrinului de incepere in semestrul II 2016 deoarece nu este inca aprobat HG de modificare a sursei de finantare din FEDR in fonduri nerambursabile si/sau bugetul de stat si/sau alte surse legal constituite

Centura municipiului Radauti, procent fizic realizat 0.00 % (aprilie 0.00 %)

Fara ordin incepere executie lucrari, se analizeaza posibilitatea rezilierii contractului ca urmare a modificarilor aparute in normative fata de Proiectul Tehnic elaborat si aprobat in anul 2011

Iceman

Multumim Hory....Chiar se lucreaza pe santiere......Ii de vis.... :bash: :bash: :bash:
Vaisiamar de noi....Suntem hororr

TibiV

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/1_Comunicat%20CNADNR%20SA%2013%2005%202016%20decizie%20de%20expropriere.pdf

Quote
Comunicat de presă
13.05.2016

      Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România anunță că a fost emisă Decizia de
expropriere cu nr. 396/12.05.2016 pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul
suplimentar al obiectivului de investiții Autostrada Sebeș-Turda, Lot 4, conform Anexei nr. 2 la
Hotărârea de Guvern nr. 762/2015, care face parte din Decizia de expropriere.

    De asemenea, precizăm că în data de 12 mai 2016, a fost emisă și Notificarea intenției de expropriere
aferentă obiectivului de investiție Modernizare Centura București A1 - DN 7 și DN 2 - A2
, în
conformitate cu art. 8 alin 1 din Legea nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauza de utilitate
publică, necesară realizării unor obiective de interes național, județean și local, cu modificările și
completările ulterioare.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


GDPR

^^Daca pe 12 mai s-a emis notificarea intentiei de expropriere inseamna ca decizia de expropriere va fi emisa in jur de 30 iunie (30 +5  zile lucratoare conform legii 255/2010). Sper ca de la 1 iulie sa vedem activitate sustinuta pe santier.

captiva

 :bash: :bash: :bash:

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că, pentru  procedura de licitație deschisă organizată pentru atribuirea conctractului având ca obiect ,,Proiectare și execuție Pasaj suprateran pe DJ 602, Centura București -  Domnești" au fost depuse două contestații.

Aceastea au fost formulate împotriva rezultatului procedurii de atribuire comunicat în data de 06.05.2016, de către S.C. DRUMURI ȘI PODURI GHEORGHENI S.R.L. și Asocierea Impresa Construzioni Giuseppe Maltauro Spa – Itinera Spa – Expresconstruct Tys S.R.L. – Viadesign R.R.L. Contestațiiile au fost înregistrate în ultima zi a termenului legal de depunere a acestora.

Conform legislației în vigoare urmează ca în termen de 20 zile aceaste contestații să fie soluționate de către Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC).

Reamintim că în data de 18.03.2015 C.N.A.D.N.R. a inițiat procedura de achiziție publică (licitație deschisă) pentru încheiere contractului "Proiectare și execuție Pasaj Suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti" prin publicarea în SEAP a Anunțului de participare nr. 157926/18.03.2015 si in J.O.U.E. anunt de participare nr. 2015/S 057 - 098675 din 21.03.2015.

Deschiderea celor 11 oferte, care au fost depuse a avut loc în data de 30.07.2015.  Urmare a evaluării ofertelor depuse, comisia de evaluare a întocmit raportul procedurii, înregistrat în data de 29.10.2015 prin care declară oferta caștigătoare cea depusă de Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L. - S.C. COMNORD S.A. - S.C. SPECIALIST CONSULT S.R.L..

S.C. Drumuri și Poduri Gheorghieni S.R.L. și S.C. Astaldi S.P.A., lider al Asocierii ASTALDI S.p.A. - ASTALROM S.A.  au formulat contestații împotriva rezultatului procedurii către C.N.S.C.

Comisia de evaluare a formulat puncte de vedere la contestațiile depuse și a considerat argumentele aduse de S.C. Drumuri si Poduri Gheorghieni S.R.L. si S.C. Astaldi S.P.A. ca fiind neintemeiate iar contestatiile ca fiind nefondate si a solicitat CNSC respingerea acestora in conformitate cu prevederile art. 278 alin. (5) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

Urmare Deciziei C.N.S.C. din 17.12.2015 oferta S.C. DRUMURI ȘI PODURI GHEORGHENI S.R.L a intrat în reevaluare, iar contestația depusă de S.C. Astaldi S.P.A  a fost respinsă.

În data de 28.12.2015, Asocierea SC ASTALDI  - ASTALROM SA și S.C. DRUMURI SI PODURI GHEORGHIENI S.R.L au depus recurs la Curtea de Apel București fiind nemulțumite de decizia CNSC.

În data de 08.03.2016 Curtea de Apel București a respins cererile de recurs ale ambilor contestatari.

În urma reevaluării ofertelor depuse, în data de 06.05.2016, a fost desemnată câștigătoare aceeași asociere ca și in prima fază a licitației.

În acest moment se așteaptă soluționarea de către CNSC a contestațiilor depuse.

marius_tm

intradevar, s-a contestat si s-a blocat din nou....
Atribuirea contractului pentru Proiectarea si executia Pasajului suprateran pe DJ 602, Centura Bucuresti -  Domnesti a fost blocata dupa ce doua contestatii au fost inregistrate chiar in ultima zi a termenului legal de depunere a acestora. SC Drumuri si Poduri Gheorgheni SRL (locul 3 la licitatie) si Asocierea Impresa Construzioni Giuseppe Maltauro Spa - Itinera Spa - Expresconstruct Tys S.R.L. - Viadesign R.R.L. (locul 6 la licitatie) sunt entitatile ce au depus cele doua contestatii. Urmeaza acum inca un termen de 20 de zile pentru solutionarea contestatiilor.

sursa....

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21001943-licitatia-pentru-pasajul-centura-domnesti-blocata-nou-firma-romaneasca-asociere-companii-italienesti-contestat-ultima-suta-metri-atribuirea-contractului.htm

alecu26

culmea...Astaldi si Porr, cei cu sanse mult mai mari decat acesti contestatari si-au vazut de treaba. Casuneanu chiar nu are alte probleme?
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Quote from: cutter on April 28, 2016, 08:57:30 PM
Da, pe sensul "spre A2" e prevăzută o bretea care bypass-ează giratoriul, dar n-a mai fost construită de Pizzarotti. E parte din contractul cu Aktor.

Giratoriul nu poate să dispară (cel puțin fără construcția altor pasaje care nu sunt prevăzute în această fază). Cum faci stînga să te încadrezi pe centură venind de pe autostradă? Ca la Tunari?

Da, fara pasaj in genul asta, sau un pasaj subteran direct inainte pe langa axul actual al centurii nu se poate rezolva si pe sensul A2-Otopeni traficul direct inainte.

La cate SF-uri degeaba s-au tot facut, se mai poate face unul sa fie in standby, si daca sensul giratoriu se blocheaza, sa se lanseze rapid executia. Se poate oricum prevedea o solutie cu executie cu lansatorul, astfel incat sa se poata lucra sub trafic (cu o mica intrerupere când efectiv se lanseaza tablierul).

Drumurile noastre POATE;

kolegu

intrebare de necunoscator
in cazul de mai sus, ce ar fi mai ieftin de facut un pasaj supra teran sau unul subteran?
ma refer strict la sensul A2-Otopeni

alecu26

#3809
de departe pasajul inferior e mai scump (e aproape comparatia intre tunel cu pod...si tunelul castiga).

La pasajul inferior va fi cumva ca la pasaj la Baneasa: pe langa zidurile de sprijin foarte masive, oricum pui si grinzile de pod deasupra, ca sa poata sa treaca traficul dinspre A3 spre A2 (pe zona unde e acum verde se poate face ceva frumos insa, nu complet acoperit, cu lumina naturala. In plus ar mai fi lungimea pasajului inferior....de 4-5 ori mai lung decat pasajul superior. Evacuarea apelor ar iar o problema. Si faptul ca probabil se va lovi de pila podului de pe A3 (intra doar 2 benzi acum LE: asta nu e o problema. Exista bretea de iesire de pe autostrada. Daca se face pasajul inferior, din sensul giratoriu nu mai sunt masini care sa iasa si sa mearga spre Otopeni).

Dar pasajul inferior va fi cea mai sigura solutie, avand in vedere ca traficul principal ramane pe directia inainte, si cei care parasesc si reintra pe centua, o fac prin dreapta...ca in cazul nodurilor normale.

La pasajul superior dezavantaje ar fi ocuparile de teren suplimentare, si faptul ca pentru directia inainte, cumva trebuie sa parasesti prin drepta drumul. (La fel cum e nodul de la Agigea a lui A4).

LE: am facut cu galben o lungime minima a pasajului inferior astfel incat sa poata sa treaca peste ele benzile de iesire si incadrare din si pe sensul Otopeni-A2. Se vede problema inghesuirii sub pod a tutror benzilor, plus faptul ca si benzile care intra in sensul giratoriu trebuie si ele mutate, etc. Pasajul superior e de departe cea mai ieftina solutie....si mai usor de implementat....dar cei de la blackbull le-ai cam lua coltul la cladire.



Drumurile noastre POATE;