News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

NGC

Ofertele pentru "Finalizarea lucrarilor ramase de executat si executie remedieri lucrari existente la obiectivul Varianta de Ocolire Carei":

   14.805.586,93 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 11.592.406,39 RON fara TVA    SC ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ SA
2. 12.446.397,13 RON fara TVA    SC TEHNIC ASIST SRL
3. 13.278.591,81 RON fara TVA    Asocierea SC DRUM ASFALT SRL - SC TRAMECO SA - SC DRUMURI BIHOR SA
4. ? RON fara TVA    Asocierea SC ALFAROM SRL - SC SAMCIF SA - SC CONSTRUCTII DRUMURI SA - SC VIAKON DRUM SRL

ovideatza

De Iasi se mai aude ceva? Erau niste ciripituri cu cateva luni in urma.


Sent from my iPhone using Tapatalk

NGC

Era vorba ca se reliciteaza obiectul 3, dar nu s-a mai intamplat nimic. O sa rog vrabiutele sa vada daca sunt noutati.

Allex

Ce stiti de centura Radauti? Cand ar trebui sa fie gata proiectul?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cove_adrian

Despre centura Barladului ce se mai aude?
Unele "guri" spun ca in 2018 vom vedea/afla firma de executie desemnata.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

tom_sawyer

^ are termen de evaluare a ofertelor 23.02.2018

Bogdan_Cluj

Este foarte greu de urmarit acest thread.

Oare se merita sa avem un tabel cu pentru "Centuri rutiere" cu stadiul lor (sau mai multe, in functie daca sunt in SF sau executie), dupa modelul facut de Ionut la Autostrazi?

Nu stiu ce ar insemna sa tina cineva (sau mai multe persoane, shared access) un asemenea tabel, @Ionut, tu ce parere ai?


C0ndu

Sau si mai bine fiecare Centura cu sub-thread-ul ei...

Ionut

M-am gândit să fac tabel pentru centuri ca la autostrăzi. :) Dacă ai timp ia tu model de la autostrăzi și baga mare. O sa adaug eu logo and stuff. Doar să aduni datele din sinteza licitațiilor și să pui ultimele vesti la observații.

Exista thread-uri separate pentru centurile majore, gen Timișoara și DNCB.

pentium10

Cristian Chirteş, interpelare la ministrul Transporturilor pe tema eşecului Centurii ocolitoare a municipiului Târgu-Mureş

Președintele Partidului Național Liberal (PNL) Mureș, senatorul Cristian Chirteș, a susținut miercuri, 14 februarie, în plenul Senatului, o declarație politică în cadrul căreia a solicitat o serie de răspunsuri din partea ministrului Transporturilor, Lucian Șova și a conducerii Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, în legătură cu stadiul proiectului centurii de ocolire a Târgu-Mureșului.

Declarația politică a senatorului Cristian Chirteș vine ca urmare a semnării, în data de 29 decembrie 2017, a unui Acord de voinţă al părţilor privind încetarea contractului de execuţie ,,Construcţia variantei de ocolire Târgu-Mureş". Semnatarii documentului sunt Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), în calitate de beneficiar și antreprenorul CopisaConstructoraPirenaica SA.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a justificat această reziliere, "având în vedere necesitatea revizuirii proiectului tehnic, precum şi costurile mari legate de execuţia lucrărilor conform proiectului revizuit".

Cristian Chirteș a reamintit în plenul Senatului că, în termeni contractuali, documentele pentru realizarea lucrărilor au fost semnate în anul 2014, la o valoare de 134,7 milioane lei, pentru realizarea unei Centuri ocolitoare în lungime de 11,643 kilometri.



Având în vedere blocarea acestui proiect deosebit de important pentru dezvoltarea județului Mureș, senatorul Cristian Chirteș a solicitat răspunsuri la următoarele întrebări:

Cine expertizează lucrările executate până în prezent?
,,S-au solicitat precizări dacă această expertiză va verifica în mod comparativ situațiile de lucrări cu devizul general și dacă, în paralel, CNAIR are în intenție realizarea unei expertizări tehnice de către un expert atestat, care să emită un Raport pentru stadiul fizic curent al lucrării. De asemenea, s-au cerut precizări dacă aceste rapoarte se vor referi și la riscurile privind conservarea și modul de conservare a stadiului curent", a precizat senatorul Cristian Chirteş.

De ce rezilierea contractului a avut loc doar la sfârșitul anului 2017, având în vedere că în data de 24 mai 2017 a fost emisă o înştiinţare de Remediere pentru mobilizare necorespunzătoare şi ritmul de lucru scăzut al Antreprenorului, cu termen 31 iulie 2017?
Cine răspunde din punct de vedere material pentru întârzierea unui proiect început acum aproape patru ani și din care s-a realizat puțin peste 30%?
2În acest sens, conducerile Ministerului Transporturilor și CNAIR au fost solicitate în sensul indicării numelor persoanelor care au făcut parte din echipa de implementare a proiectului din partea beneficiarului, conform contractelor, fișelor de post și a corespondenței scrise", a punctat senatorul Cristian Chirteş.

Când va demara procedura de achiziție pentru continuarea lucrărilor și care este graficul de execuție estimat în vederea finalizării lucrărilor?
,,Termenul de finalizare, conform ultimului grafic de execuţie actualizat şi prezentat de către fostul Antreprenor la data de 31 mai 2017, dar neaprobat, este 29 aprilie 2019", a arătat liderul PNL Mureş.

https://www.zi-de-zi.ro/2018/02/15/cristian-chirtes-interpelare-la-ministrul-transporturilor-pe-tema-esecului-centurii-ocolitoare-municipiului-targu-mures/
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

A fost lansata astazi licitatia "Proiectare si executie Lucrari de relocare linii electrice LEA 20Kv SI lea 110 Kv pentru obiectivul Varianta de Ocolire Carei".

Valoare estimata: 1,470,770.00 RON fara TVA

Durata contractului: 5 luni incepand de la data atribuirii contractului

Termen depunere oferte: 23.03.2018

perfidus

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: NGC on December 05, 2017, 09:08:28 PM
Quote from: NGC on October 06, 2017, 01:11:27 PM
Quote from: NGC on September 21, 2017, 08:00:47 PM
Quote from: NGC on September 20, 2017, 10:06:37 PM
Intre timp am mai aflat ceva despre o alta VO, dar va zic abia maine.

^^^ Acum pot sa va spun.

Quote from: NGC on August 29, 2017, 09:21:13 AM
Quote from: NGC on November 26, 2015, 07:06:18 PM
Noua VO Busteni

CNADNR a lansat azi licitatia [164668] / 26.11.2015: "Proiectare si executie Varianta de Ocolire Busteni: Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000-km 1+020".
"Durata de implementare a contractului: 33 luni: Perioada de proiectare - 3 luni, Perioada de executie - 6 luni; Perioada de garantie - 24 luni."
Valoare estimata: 17,918,000.00 RON fara TVA
Deschidere oferte: 22.12.2015
Fonduri: "Alte fonduri"

Dupa cum observati, deocamdata nu se va face tot proiectul prevazut in traseul complet.

"Pe surse", la noua VO Busteni stam exact invers ca la noua VO Comarnic.
A castigat asocierea condusa de ALPENSIDE, dar asocierea condusa de NEXT LEVEL EUROPE a contestat.

Dupa cum era logic, CNSC a acceptat contestatia NEXT LEVEL EUROPE si a obligat CNAIR sa reevaluueze oferta lor.

S-ar putea ca ALPENSIDE sa conteste la CAB, dar, in mod normal, ar trebui sa li se respinga contestatia si pana la urma sa castige tot NEXT LEVEL EUROPE.

Au contestat la CAB, dar nu numai ei, ci si CNAIR. :lol:

Avem o surpriza de la CAB. :o

29.11.2017

Quote
Solutia pe scurt: Respinge excepţia autorităţii de lucru judecat. Admite plângerea principală. Admite plângerea conexă. Modifică Decizia CNSC nr.2402/C11/2923/15.09.2017, în sensul că: Respinge contestaţia formulată de Asocierea Next Level Europe SRL -Eurostrade SRL - Groma Societa di Ingegneria - Societa a Responsabilita Limitate Semplificata. Admite cererea de intervenţie formulată de intervenienta Asocierea Alpenside SRL - Eurocerad Internaţional SRL. Definitivă. Pronunţată azi 29.11.2017, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, potrivit art.396 alin.(2) Cpc.

Ramane ALPENSIDE castigator. :o

@CNAIR: Nu aveti nimic sa ne spuneti? Cu ce ati mai pierdut vremea din 29 Noiembrie si pana acum?
Hai ca e cel mai vechi proiect inca activ in sinteza licitatiilor si trebuie sa il mut mai jos acolo, ca sa fac loc pentru licitatii noi. :lol:

pentium10

#5263
am aflat si nu prea despre VO Tirgu Mures

Cica. "Lucrarile executate pana in prezent au fost receptionate de catre Inginer conform prevederilor contractuale si legale, drept urmare nu este necesara demararea unei proceduri de achizitie publica pentru expertizarea acestor lucrari. De asemnea, au fost dispuse o serie de masuri de conservare si de punere in siguranta a lucrarilor, executie care trebuie finalizata pana in luna mai 2018."

pana acuma se credea ca este nevoie de o expertiza, apoi nu, sper ca acest lucru sa urgenteze demarerea licitatiei pentru reproiectare si executie.

Apoi ei zic ca "se asteapta incuvintarea instantei pentru demararea procedurii" pentru expropriere fortata, dar acest raspuns am mai primit cred vara anul trecut, cam mult de atunci.

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

kumar

A fost anunţat câştigătorul contractului pentru construcţia Variantei de Ocolire Sud a Municipiului Timişoara

A fost desemnată câştigătoare oferta depusă de TIRRENA SCAVI S.p.A, iar valoarea  de semnare a contractului este de 272.432.921,95 lei fără TVA.

Rezultatul procedurii de atribuire a contractului Proiectare şi Execuţie Varianta de Ocolire a Municipiului Timișoara Sud a fost comunicat astăzi, 27.02.2018.

Durata contractului este de 150  luni, din care 6 luni proiectare, 24 luni execuţie şi 120 luni perioada de notificare a defecţiunilor (garanţie conform duratei ofertate în cadrul factorului de evaluare).

Contractul va putea fi semnat după epuizarea perioadei de depunere a contestaţiilor sau după soluţionarea eventualelor contestaţii.

Informaţii suplimentare :

Obiectul contractului este proiectarea şi execuţia a 25.690 km de drum național nou la standarde europene. Pe lângă beneficiile locale, acest proiect are ca principal scop fluidizarea traficului intern dar şi acelui internaţional de tranzit care intră în țară prin zona Stamora Moravița, se desfășoară pe DN 59, ajunge în zona Timişoara și se îndreaptă către centrul țării pe DN 6 sau pe sectoarele de autostradă Arad – Timișoara – Lugoj.

Sursa: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-anun%C5%A3at-c%C3%A2%C5%9Ftig%C4%83torul-contractului-pentru-0