Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

GDPR

Cheltuielile cu investitiile la variante ocolitoare conform proiectului de buget pe 2018 (in paranteza cheltuielile preliminate pe 2017):

- VARIANTA DE OCOLIRE SUCEAVA: 0 / (9.2) milioane lei;
- Centura municipiului Radauti: 0 / (0.8 ) milioane lei;
- VARIANTA DE OCOLIRE A MUNICIPIULUI IASI ETAPA I - VARIANTA SUD: 0 / (0.9) milioane lei;
- Drum de centura in municipiul Tecuci intre DN 25 - DN 24: 33.3 / (4.4) milioane lei;
- Varianta de ocolire a Municipiului Barlad: 6.0 / (0) milioane lei;
- Pasaj suprateran peste drumul de centura al municipiului Oradea in zona strazii Ciheiului: 1.1 / (3.2) milioane lei;
- Varianta de ocolire Cluj Est: 6.7 / (1.4) milioane lei;
- VARIANTA DE OCOLIRE CLUJ NORD - EST KM. 1+600 - 4+520: 0.1 / (0) milioane lei;
- Varianta ocolitoare Carei km 0+000 - km 10+459: 20.9 / (0.1) milioane lei;
- Varianta ocolitoare Sacueni km 0+000 - km 7+623: 18.0 / (0.5) milioane lei;
- Varianta ocolitoare a orasului Targu Mures pe DN 13 si DN 15: 17.8 / (19.8 ) milioane lei;
- Varianta de ocolire a municipiului Satu Mare: 86.9 / (72.6) milioane lei;
- Varianta de ocolire Alesd Sud si Nord: 0 / (0) milioane lei;
- Varianta de ocolire Stei: 59.5 / (0.1) milioane lei;
- Varianta ocolitoare a orasului Brasov pe DN 1: 7.6 / (34.2) milioane lei;
- Pasaj denivelat pe varianta de ocolire Arad peste liniile CF Brad- CF Curtici - DJ 709 B: 8.2 / (8.3) milioane lei;
- Pasaj denivelat pe centura de ocolire Arad (DN 7, km 540+248) peste CF Arad-Bucuresti: 27.2 / (0.15) milioane lei;
- VARIANTA DE OCOLIRE TIMISOARA SUD: 11.9 / (0) milioane lei;
- Varianta de ocolire Targu Jiu: 60.0 / (18.3) milioane lei;
- CENTURA DE OCOLIRE CRAIOVA VARIANTA SUD DN 56 - DN 55 - DN 6: 15.1 / (0.4) milioane lei;
- VARIANTA DE OCOLIRE CRAIOVA SUD: 1.1 / (1.2) milioane lei;
- Varianta de ocolire a municipiului Caracal: 2.0 / (16.9) milioane lei;
- Varianta de ocolire Busteni Sud km 0+000 - km 1+020: 0 / (0) milioane lei;
- Varianta de ocolire Comarnic km 0+000 - km 2+850: 0 / (0) milioane lei;
- Varianta de ocolire Mihailesti: 36.5 / (3.3) milioane lei;
- Continuizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti cu pasaj superior peste CF la Otopeni: 10.5 / (10.0) milioane lei;
- Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin construirea sectorului cuprins intre DN 7 - DN 1A: 67.1 / (6.7) milioane lei;
- Pasaj suprateran pe DJ 602 Centura Bucuresti Domnesti: 0 / (23.2) milioane lei;
- Pasarele pietonale pe centura municipiului Bucuresti intre A1 si DN7: 3.75 / (0) milioane lei;
- MODERNIZAREA CENTURII RUTIERE A MUNICIPIULUI BUCURESTI INTRE A1 - DN 7 SI DN 2 - A2: 98.5 / (12.8 ) milioane lei;
- LARGIRE LA 4 BENZI CENTURA BUCURESTI SUD INTRE A2 KM.23+600 SI A1 KM.55+520: 0 / (0) milioane lei;

TibiV

Adrian, multumim...

Trebuie sa recunosc insa ca sunt cateva proiecte cu plusuri mari, desi altele au ramas cu zero lei si zero bani....

Ai facut cumva si o centralizare, per total centuri ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Da, aici ar fi o crestere semnificativa: 599.8 / (248.5) milioane lei. Din pacate teoretica, stim bine cum merg lucrurile.

TibiV

Mda...
Mi-e si rusine sa te citez la "Bucuresti-Ilfov" cu mizeria asta...
(Mizeria lor, nu a ta... ;)  )

Quote
- Pasaj suprateran pe DJ 602 Centura Bucuresti Domnesti: 0 / (23.2) milioane lei;

Poate vrea sa preia Ionut pe topicul dedicat, ca sa nu mai viseze locuitorii de acolo "CnAIr verzi pe pereti"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Macar pasajele de la Arad au finantare - nu-mi dau seama daca suficient, dar au... ambele pasaje.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

GDPR

Bani ar fi suficienti, trebuie doar sa finalizeze licitatia pentru pasajul peste CF Arad - Bucuresti. Nu stiu daca s-a mai spus, dar in 24 noiembrie s-a incheiat evaluarea tehnica si a inceput cea financiara.

Nu stiu insa de ce nu au prins la finantare VO Suceava.

ovideatza

#5136
La Suceava inca nu au scos la licitatie lucrarile ramase.

Daca avem noroc anul viitor sa faca licitatia, probabil nu se asteapta ca sa fie si lucrari.

Sau mai simplu: au taiat de peste tot.

"Vrabiutele" ziceau ceva si de Iasi. Probabil logica e aceeasi, daca vom avea licitatie in 2018 nu se asteapta sa se lucreze deloc/ semnificativ.

In Est mai avem bani semnificativi doar la Tecuci, iar la Barlad probabil e ceva pt partea de proiectare sau/ si OS.

0 la Radauti, unde avem contract suplimentar atribuit si cred ca toate conditiile pt ca UMB sa "intre in paine".


Sent from my iPhone using Tapatalk

GDPR

Erau zvonuri ca la VO Suceava licitatia pentru restul de executat se lanseaza pana la sfarsitul anului. Se pare insa ca s-au razgandit.

Allex

Nu era zvon, era raspuns oficial de la CNAIR. Era mai bine daca era zvon, sunt mai credibile acestea :).
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

dr4qul4

#5139
Centura Tg Jiu asteapta vremuri mai bune.
S-au ridicat toate grinzile la pasajul peste DN67 (spre Rm Valcea). Fara culei rampe si fara terasament atat spre nord cat si spre sud.
















Powered by API/PUM imgur uploader


Pentru alte progrese, mai avem de asteptat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on December 04, 2017, 12:49:01 AM
Centura Tg Jiu asteapta vremuri mai bune.
S-au ridicat toate grinzile la pasajul peste DN67 (spre Rm Valcea). Fara culei si fara terasament atat spre nord cat si spre sud.
Culeile vad ca sunt, rampele lipsesc...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dominik

Au lalaito tot anul, trebuia sa fie gata Iarna asta !  >:(
You're in Steelers Country

perfidus

Aici la VO TG Jiu ca si in multe alte parti nu constructorul este de vina ci autoritatile. In particular CNAIR si OCPI se acuza reciproc ca nu si-au facut treaba pentru finalizarea exproprierilor.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


horatiu.cosma

Parcă e vorba despre faza 1 a proiectului centurii Comarnic. Fără faza 2 (legătura cu DN 1 în nordul Comarnicului) proiectul rezultat din faza 1 e necirculabil.