Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

#4770
VO Mihailesti DN6, duminica 2 iulie 2016.
Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, dar "copilotul" meu nu prea "le are" cu pozele despre infrastructura...
Sensul este Alexandria spre Bucuresti.
Panoul santierului...

... dar abia de aici se vad lucruri interesante





Ultima imagine cat de cat decenta, se vede centura vag in dreapta, printre balarii...

Printre case se zareste...

... terasamentul


Capatul dinspre barajul Mihailesti ... Slabute pozele, dar nevestele nu pot invata intr-o ora despre facutul pozelor ce am invatat noi in ani de zile... ;)



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Se scuza, mai ales ca nici dupa cativa ani CNAIR nu a reusit sa faca brici terenul.

Oricum bine ca ai mentionat ca VO este dupa balarii, nu balariile sunt VO, ca multi ar putea confunda.

carutasul

A mai scăzut mormanul de la capătul dinspre baraj :)
Am trecut si eu săptămâna trecută dar nu prea am văzut nimic notabil şi n-am mai oprit...

pentium10

Am pus pe JuxtaposeJS doua capturi de pe satelit aferent centurii Mihailesti
se poate compara intre 26aprilie cu 25 iunie

foarte fain se vede avansul

Click pt slider:
https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=b499e882-6147-11e7-b2ae-0edaf8f81e27
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

pentium10

#4774
Capturi din satelit recente despre VO Tirgu Mures!
Am folosit doua capturi de pe satelit despre VO Centura Tirgu Mures de la Corunca spre Ernei. Se poate compara 9 Aprilie 2017 cu 29 Iunie 2017.
Se vede unde au avansat cu lucrariile,

click pe link pentru slider: https://goo.gl/a6Chsc
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

TibiV

Alte cateva observatii facute duminica, cand am ajuns pe langa Alexandria, Teleorman...

Dupa cum stiti, centura Alexandria se numeste VO6F .
Centura se intersecteaza cu DJ504 aici.
Puteti sa intrati in StreetView aici sau aici, sau sa va multumiti cu captura facuta de mine.
Cam asa arata intersectia in 2014, venind pe DJ504 dinspre Alexandria:


Ei bine, se pare ca localnicii care foloseau DJ504 spre/dinspre Alexandria nu dadeau nici doi bani pe indicatoarele "Stop".
Cunostintele mele spun ca erau in medie doua-trei accidente pe saptamana, unele doar cu table sifonate, altele foarte urate.
Mi-au spus ca ultimul accident urat a implicat un microbuz si s-a "lasat" cu 3 (trei) morti.

Asa ca in urma cu aproximativ o luna au facut niste modificari majore.
Pozele sunt facute venind pe DJ504 dinspre nord (Orbeasca/Laceni) spre Alexandria.
Inca o data imi cer scuze ca nu sunt cele mai inspirate unghiuri, dar sotia nu este la fel de pasionata de infrastructura... ;) Dar ii multumesc pentru efortul depus, rezultatul este multumitor...

Interesant indicator, nu ?...

Inca unul rotund, cu fundal albastru...

Cedeaza trecerea, limita 30 km/h, fara depasiri...

Observati asimetria. Pe DJ504 sensul dinspre Alexandria este neafectat (nu intra in giratoriu), pe cand sensul spre Alexandria da un mare ocol noului giratoriu...

Ce de "bidoane" din plastic...
Dupa cum bine se observa, indicatoarele "Stop" au fost inlocuite cu "Cedeaza trecerea".

Aici ies din giratoriu spre DN6. Se vede in dreapta semnul de "Cedeaza trecerea" pentru cei care vin pe DJ504 dinspre Alexandria.
Partea proasta este ca si cei de pe VO6F au tot "Cedeaza trecerea", se vede mai in spate, pe stanga...
La drumul de dus, obisnuit cu vechea configuratie in care aveam prioritate, era cat pe ce sa o "comit". :(

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Centura Tg Jiu....
Avem deviere pe DN 67  si cofrate cel putin 2 pile pe partea stanga (pe dreapta sunt gata de peste 1 an).
In sfarsit au rezolvat cu exproprierea acelei curti.
ploua cu spume si cu soare asa ca nu stiu cum ies pozele (din mers). Oricum abia duminica le pot pune.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

razvanxxy

#4777
Cateva imagini de astazi cu centura Orasului Mihailesti:

din strada Industriei - vedere spre Bucuresti

din strada Industriei - vedere spre Alexandria

spre Alexandria

spre Bucuresti

podet casetat




vedere de pe podetul casetat spre Alexandria


spre Alexandria


vedere cu viitorul pod peste un drum agricol






Au inceput si relocarile saptamana aceasta:



Astazi a fost destul de ud si nu am putut inainta prea mult, dar sper sa se indrepte vremea si sa revin cu in "reportaj" mai amplu.



TibiV

#4778
razvanxxy

+1 ca mai mult nu se poate...

Este primul reportaj adevarat cu VO Mihailesti !...
:cheers:

Felicitari !
Abia astept sa se "indrepte vrevea" (a naibii tastatura ;) ... dar se intampla si la casele cele mai mari...) si sa revii cu un reportaj mai amplu....
:thumbsup:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ion59

Cam "timizi" cu centura asta! Parca le este frica sa se apuce serios de treaba!

dr4qul4

#4780
Centura Tg Jiu... Nu va faceti sperante. Am fost pe fuga si nu am reusit sa trec decat prin 3 puncte:

Intersectia cu DN67 (spre Valcea):



Pozele de mai sus sunt facute vineri seara imediat dupa o ploaie torentiala. Pare ca se lucreaza. Urmatoarele sunt de azi.








Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Intersectia cu DJ633A:







Structura pare gata, insa nici urma de terasament......

Si avem si sonde si cateva linii de medie/joasa tensiune pe traseu

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

#4782
Sambata, aveam 30 min la dispozitie si aveam de ales intre intersectia cu DC1 si cea cu DJ674A. Am ales varianta a doua si am gasit acelasi stadiu ca acum 1 an. Adica nimic. Asa ca repostez 2 poze din August 2016. Nu avea rost sa fac altele.



Dupa cum vedeti acolo este problema cu o expropriere. Ce nu inteleg eu: chiar este nevoie sa darame acea casa? Langa ea avem un culoar liber de 100 m. Chiar nu se poate muta traseul 2 pasi ca sa-i lase casa omului in pace?

Se vede foarte bine pe inspectorul padurii ca aceasta zona este cea mai lunga neatacata.
Din ce am inteles de la cineva, nu este nici o miscare nici la intersectia cu DN66 din sudul orasului. Si acolo tot probleme cu exproprierile, dar acolo nu exista culoar.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

nenea_hartia

#4783
^ Din biroul proiectantului de la București nu se vedea casa :-[. Și au apucat deja să exproprieze culoarul până la ea.
Uite alta de ieri, de la @ciprebbe. :bash:

PS: Încă una, tot de la @ciprebbe.

perfidus

#4784
Quote from: Sorinus on May 30, 2017, 11:43:45 AM
Am vazut in postarile anterioare ca Centura Caracal este aproape gata, exista un termen fix sau estimativ pentru cand va fii gata?
A trecut si termenul Mai 2017. Din sinteza pe luna iunie aflam ca procentul de realizare este 94%, cu 2% mai mult decat in luna ianuarie (dupa trei luni cel putin in care s-a putut lucra fara probleme meteo). Bataie de joc marca SECOL. Nici CNAIR nu se lasa mai prejos judecand dupa problemele din sinteza, care numai actualizata nu este:

QuoteData de finalizare - Mai 2016 ca urmare a determinarii Inginerului. Avand in vedere ca Antreprenorul a fost instructat sa execute lucrari la sensurile giratorii care racordeaza varianta de ocolire Caracal la DN6, se estimeaza ca termenul de finalizare a lucrarilor va fi prelungit pana in Mai 2017. (aceeasi placa din ultimele luni).
Problema:
1. Necesitatea exproprierii unor suprafete de teren suplimentare, pentru executia lucrarilor de relocare a utilitatilor electrice
2. Expirarea contractului de supervizare la data de 01.02.2017

Masuri:
1. Urmare transmiterii de catre Antreprenor a documentatiei de expropriere suplimenatare,va fi inaintata Directiei Suport in vederea demararii procedurii de emitere HG. Antrepenorul a fost intocmita o documentatie prin care se solicita avizul CTE CNADNR pentru derogari de unghiuri si distante pentru amplasarea stalpilor LEA 20 kv in zona de siguranta a drumurilor. A fost obtinut Avizul CTE Siguranta Circulatiei in data de 31.01.2017. Acesta a fost inaintat Antreprenorului. (aceeasi placa din ultimele luni)
Urmare transmiterii de catre Antreprenor a documentatiei pentru exproprierile suplimentare,va fi inaintata Directiei Suport in vederea demararii procedurii de emitere HG. Simultan va fi obtinut acordul CEZ pentru executia relocarilor in zonele in care nu sunt necesare expropieri suplimentare (pentru retelele de 20 kv).

2.A fost intocmita o documentatie in vederea semnarii unui nou contract de supervizare (documentatie la serviciul achizitii transmisa in 06.02.2017 la Directia Licitatii, Contractare si Servicii Suport.
- pana la semnarea unui nou contract de supervizare DRDP Craiova a fost numit Inginer, prin Decizia Directorului General al CNAIR S.A.
Sublinierea e de la mine. Asta ca sa nu dam vina doar pe SECOL.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat