News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rizzuh


NGC

Quote from: dumbravaandrei on June 30, 2017, 08:48:22 PM
@NGC20 - ceva vesti despre VO SV? (nu am sperante)

Acolo erau cel putin 2 probleme care trebuiau rezolvate.

1) Revizuirea proiectului tehnic si aprobarea in CTE CNAIR
2) Finalizarea documentatiei de atribuire a contractului de lucrari pentru ce a mai ramas de executat.

Nu stiu sa se fi aprobat in CTE CNAIR proiectul tehnic revizuit, dar informatia este de vreo cateva saptamani.

Pe de alta parte, din cate stiu, contracul cu LUCA WAY din 19.08.2016 pentru "Asistenta tehnica pentru elaborarea documentatiei de atribuire pentru achizitia contractului de executie lucrari ramase de executat pentru "Constructia variantei de ocolire a Municipiului Suceava"" este inca in derulare.

Sa nu uitam ce ziceau anul trecut. :lol:

Quote from: Ionut on November 18, 2016, 07:30:06 AM
Centura Suceava, CNADNR-ul o face în regie proprie, o termină la vară, în iulie, în loc să se mai întârzie cu nu-ştiu-cât timp.

Buse la Hotnews

Nutritionistul

Buna ziua!

Sunt un cititor mai vechi al Asociatiei Pro Infrastructura, doar azi mi-am facut cont dupa un schimb de virve pe Facebook cu administratorul contului.

Revin la topic:

Care este situatia la urmatoarele proiecte de infrastructura rutiera:

•VO Sacuieni (BH)
•VO Carei (SM)
•VO Valea lui Mihai
•pasaje CFR de langa centura Arad, care sunt aparent oprite din lucru

Am pus aceste intrebari deoarece aproape saptamanal am drum pe directia Baia Mare - Arad si de fiecare data ma gandesc la aceste proiecte, care par sa fi incepute cu 20 de ani inainte si neterminate niciodara. Am inceput sa fac drumul acesta de acum 3 ani.

Va multumesc anticipat!

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Iceman

Bravo....Se lucreaza f.bine.....Anul asta sigur va fi gata :o O:-) :D

pentium10

#4760
multumesc mult pt filmare, au termen pana in 2018, nu au cum sa termine anul acesta, este o mobilizare foarte slaba (lucreaza doar pe 200m), si sunt probleme cu accesul la santier (chiar in primele minute ale video)
si o reproiectare la o pasarela pt ape pluviale.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Ionut

Sunt convins ca era sarcastic.
În ritmul ăsta și 2018 este problematic.

Dominik

You're in Steelers Country

cristi5

Am actualizat pe OSM traseele VO TgJiu, Tecuci si Suceava, conform imaginilor (mai) recente din satelit Bing (cu care OSM au o intelegere). Traseele corecte apar maine pe harta proiectelor de infrastructura (versiunea veche sau cea noua, "in progress"). Daca stiti alte trasee care sunt (foarte) gresite, spuneti si ne uitam pe satelit (Sentinel sunt f recente)

M-a impresionat mai ales centura Suceava, sunt cateva structuri serioase acolo. Mare pacat ca sunt aproape gata si stau nefolosite.

Intrebare: de ce pleaca constructorii din santier, mai ales pe centuri? Suceava, Carei, probabil si altele (verde punctat pe noua harta, adica au AC dar nu au constructor)? Se taie finantarea, ca la pasajele de la Arad? Situatie financiara proasta, ca la A3 Suplacu-Bors? All of the above (and more...) ? Banuiesc ca centurile neavand asa mare impact electoral, sunt candidati seriosi la taierea finantarii asa cum am vazut la Arad.

Atila60

Centura Careiului ,pauza totala de anul trecut.

FRS

La Suceava constructor a fost SCCF Iași,  parte din Grup Colas.  Când a plecat Colas din tara au vandut SCCF Iași către SCT București care a intrat ulterior în insolenta  (nu știu dacă și în faliment). Cu problemele avute nu au mai putut continua lucrările și li s-a reziliat contractul. Pe aproximativ  7 km din cei 12.4 s-a făcut o noua licitație care a castigat-o Straco și s-au finalizat lucrarile. Pe restul, unde sunt alunecari la un deal și ar trebui mulți bani îngropați acolo (SF foarte bun, nu apăreau alunecarile), poate vine Sfântul Așteaptă.
PS: lucrările au început în 2008, posibil sa circulam pe Pitești - Sibiu înainte de VO Suceava în toată splendoarea ei.

alecu26

Problema e  a sunt câștigate la bani de nimic de firme din eșalonul 3-4 din Spania și Italia și chiar România. Firme care nu inteleg ca pe lângă costul simplu, direct de executie...mai exista și niște costuri cu tehnologia de executie.
Sau se cer niște oferte de la firme locale...care poate înainte au făcut blocuri și trotuare. ...și dau preturile în consecință.
La fel....multe firme din genul ăsta vin după perioada de aur a fondurilor europene din Spania când se plătea orice cu oricât.
Ei...cu statul roman e mult mai dificil.
Drumurile noastre POATE;

perfidus

As adauga la cele de mai sus si problemele cu exproprierile care pentru VO, intersectand deseori si suprafete in intravilan, sunt o pacoste poate la fel de mare ca si pentru o autostrada, chiar daca proportiile nu se compara. Cel putin pe VO Tg. Jiu sunt mari probleme de acest gen.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: NGC20 on June 08, 2017, 03:36:52 PM
Quote from: NGC20 on March 29, 2016, 06:39:54 PM
Ofertele pentru "Proiectare si executie Varianta de Ocolire Comarnic : Obiectiv 1: km 0+000-km 2+850":

   22.173.000,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 17.046.397,99 RON fara TVA    Asocierea NEXT LEVEL EUROPE SRL - EUROSTRADE SRL - GROMA SOCIETA DI INGEGNERIA - SOCIETA A RESPONSABILITA LIMITATA SEMPLIFICATA
2. 18.459.479,57 RON fara TVA    Asocierea TABLEROS Y PUENTES SA (TAPUSA) - CONSTRUCCIONES VERA S.A.U.- SC ERRE.VI.A RICERCA VIABILITA AMBIENTE SRL
3. 18.975.596,60 RON fara TVA    Asocierea COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA SA - SC COPISA CONSTRUCTII SRL - SC INFRA SISTEM PROIECT SRL
4. 19.138.445,54 RON fara TVA    Asocierea SC TRISCARI CONSTRUZIONI SRL - SC GRANCHI SRL - SC SERVIZI INTEGRATI ALL'INGEGNERIA SRL - SC INSTITUTUL DE CERCETARI IN TRANSPORTURI - INCERTRANS SA
5. 20.094.457,44 RON fara TVA    Asocierea SC ALPENSIDE SRL - SC EUROCERAD INTERNATIONAL SRL
6. 20.923.286,48 RON fara TVA    Asocierea SC TELOR INVEST SRL - SC PRO CONS XXI SRL
7. 21.346.968,63 RON fara TVA    SC DRUMURI SI PODURI GHEORGHENI SRL
8. 21.720.561,38 RON fara TVA    Asocierea SECOL SA - SECOL ROMANIA SRL - SECOL SPA

CNAIR a declarat castigator asocierea NEXT LEVEL EUROPE SRL - EUROSTRADE SRL - GROMA SOCIETA DI INGEGNERIA - SOCIETA A RESPONSABILITA LIMITATA SEMPLIFICATA, dar ALPENSIDE a contestat.

Nu a durat decat aproape 14 luni sa evalueze 8 oferte pentru nici 3 Km de DN. :lol:

"Pe surse", contestatia ALPENSIDE a fost respinsa si deocamdata a ramas castigator NEXT LEVEL EUROPE.
Mai poate urma CAB.

adiarc

who the f__k is "Alice"?...adica cine naiba e Next Level ? :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura