Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Ionut


TibiV

Cred ca cei de la Collini s-au miscat repede si "cu talent"

Quote from: TibiV on October 30, 2016, 05:07:34 PM
https://www.facebook.com/DrumuriNationaleGorj/posts/750871231717605

Quote
28 octombrie la 11:22 ·
A fost ridicată si montata pe poziție prima grinda cu tablier metalic la podul peste raul Jiu.

Construcția podului face parte din proiectul "construire Varianta de Ocolire a Mun. Targu Jiu"


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Aici aveti primul din trei mesaje cu poze de la lucrarile de la pasajul DJ103 peste centura Brasov.

zol21

http://ziuadecj.realitatea.net/administratie/super-veste-despre-centura-clujului-s-a-renuntat-la-fazare--152586.html

QuoteVeşti bune despre centura metropolitană, cu ajutorul căreia Clujul şi Floreştiul speră să scape de ambuteiaje.
Colacul de salvare pentru locuitorii din Floreşti şi Cluj, înecaţi în trafic, este o centură ocolitoare comună. Primarul Emil Boc a botezat-o ,,centura metropolitană". Aceasta apare în Master Planul General elaborat de Ministerul Transporturilor (MT), aprobat de guvern şi trimis Comisiei Europene sub numele Transregio Feleac sau ET 35.
Iniţial, realizarea ET 35 a fost fazată, iar centura Clujului trebuia să aştepte finalizarea şoselei expres Gilău - sens giratoriu Cora - strada Bucium. Informaţia apare în acest mod, chiar şi acum, în varianta Master Planului publicată pe website-ul Ministerului Transporturilor (AICI).
Totuşi, Zoltan Coraian, directorul Asociaţiei de Dezvoltare Metropolitană Cluj, susţine că fazarea a fost eliminată în ultimul moment din proiectul trimis Comisiei Europene şi că momentul începerii lucrărilor este mai apropiat decât ne-am fi închipuit.
,,Fazarea pentru centură a fost scoasă din Master Plan. În fişa de proiect trimisă la Bruxelles, realizarea întregii şosele a fost mutată pe faza I. Am reuşit să dovedim prin documente şi studii că este un proiect important. Una dintre misiunile noastre a fost să convingem MT că această centură nu are doar o relevanţă locală, ci este vitală pentru traficul de tranzit. Asta pentru că MT finanţează doar proiecte naţionale", a dezvăluit Coraian.
Declaraţia sa a fost întărită de viceprimarul Dan Tarcea. ,,Proiectul se va realiza într-o singură etapă. În imaginile de pe MT continuă să apară cele două etape, dar din text s-a eliminat această menţiune. A fost o intervenţie a noastră pe ultima sută de metri, pentru că drumul Gilău - Cluj ar fi fost de folos pentru floreşteni, dar nu ar fi degrevat cu nimic traficul din oraş.
Lucrările ar trebui să se desfăşoare în perioada 2016-2017, dar din păcate este o estimare nerealistă. Sunt multe lucruri de rezolvat până vor intra buldozerele pe şantier. Suntem decişi să comandăm noi primul studiu, cel de prefezabilitate, dacă lucrurile nu se mişcă îndeajuns de rapid", a spus Tarcea.
Transregio Feleac are lungimea totală de 38,3 km şi un cost estimat de 126,3 milioane de euro.


ovideatza

Au raspuns o prostie in opinia mea.

Centura prin Nord nu va rezolva problema traficului care intra dinspre Letcani si merge spre Vaslui, pe care il vad personal semnificativ. Va rezolva doar traficul spre Ungheni/ Albita, adica spre R Moldova, in rest continuarea variantei ocolitoare este importanta. Dar sansele sunt minime. Alesii locali au inceput sa mai mentioneze cate ceva despre confinuarea centurii sore oras prin pod peste Bahlui, dar legarea de DN24 e o lucrare de amploare.

olea10

Quote from: Ionut on November 11, 2016, 12:56:37 PM
Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, se află în vizită de lucru pe șantierul autostrăzii Gilău - Nădășelu. Autostrada este aproape de finalizare. Mobilizarea constructorilor este foarte bună. Lucrările sunt executate în proporție de 90%. De asemenea a fost relicitată execuția podului peste Someș, devenit proiect prioritar anul acesta. Astfel, în vara anului 2017, vor începe lucrările de construcție a podului. Podul a fost scos prima dată la licitație în 2014 dar proiectul nu a mai fost continuat. CNAIR a reluat procedura anul acesta pentru a conecta autostrada Gilău Nădăşelu şi autostrada Transilvania.

Sunt asteptati si la Alesd cu surle si trambite, pentru semnarea contractului pt centura. :)

Ionut

Pe-asta nu o stiam. Azi se semneaza?




Varianta sud a șoselei de centura a orașului Aleșd în lungime de 8.087 m va începe devierea între Lugasu de Jos si Aleșd va urma aproximativ cursul Crişului Repede si va reintra în DN 1 între Tinaud si Groș. AlesdOnline

FRS


infraAdi_ro

#4389
S-o anulat totul :lol: ghinion

"Domnul ministru ne-a comunicat că asocierea româno-italiană Comsit are un proces deschis pentru o suspiciune de fraudare de fonduri europene, motiv pentru care semnarea contractului va fi amânată", a declarat BIHOREANULUI, vineri, primarul oraşului Aleşd, Ioan Todoca.
Acesta a adăugat, însă, că a contactat ulterior conducerea asocierii, pentru a afla detalii, iar reprezentanţii acesteia au rectificat informaţia, afirmând că de fapt nu este vorba despre nicio fraudă, ci doar despre penalităţi stabilite în urma unui contract anterior şi contestate în instanţă. "Din câte mi s-a explicat, asocierea nu este acuzată de fraudare, ci i se impută penalităţi pentru un alt contract. Am luat legătura din nou cu dl. ministru, care mi-a spus că informaţia va fi verificată, pentru a se analiza dacă poate fi semnat contractul", a afirmat Todoca.
Mai "norocoase" sunt, în schimb, Oradea, unde va fi construit un tronson de centură metropolitană din Calea Sântandreiului până în Biharia, la nodul de legătură cu viitoarea Autostradă Transilvania, cu profil de autostradă pe patru benzi, costurile fiind estimate la 158 milioane euro, iar licitaţia urmând să fie lansată de CNADNR.
"
http://www.ebihoreanul.ro/mobile/index.php?&categ_id=&categ_name=&news_id=130472&action=display_news

Despre ce firma e vorba pana la urma?
Lot 2 SUD------- IMOBLUX-IMPRESA FERRARA-DANCOR - SK13
Lot 1 (NORD)-CONSINIT-MAGENTA -SK13 PATSTROY-----Consinit e clar,faliment,Magenta a reziliat la centura Carei....deci la revedere.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

NGC

^^^

Quote from: NGC20 on October 26, 2016, 01:06:10 PM
Care din ele la Alesd?

In cadrul licitatiei "Constructia variantei de ocolire Alesd:Lotul 1 Alesd Sud; Lotul 2 Alesd Nord" au fost 2 loturi.

Pentru lotul 1, Alesd Sud, castigator initial a fost CONSINIT (loc 1) in urma deciziei CAB din 13.06.2014, dar contractul inca nu s-a semnat din cauza erorii din raportul procedurii si din cauza lipsei finantarii, asa ca s-a trecut la reevaluarea ofertelor in urma erorii din raportul procedurii, conform raspunsului CNADNR din 10.03.2016.

Pentru lotul 2, Alesd Nord, castigator a fost IMOB LUX CONSTRUCT (loc 1) (si aici s-a contestat la CNSC si CAB), dar contractul nu s-a semnat din cauza lipsei finantarii, conform raspunsului CNADNR din 10.03.2016.

Ceea ce nu au zis si deja au trecut 2 luni, este faptul ca licitatia pentru lotul 2, Alesd Nord, a fost de fapt anulata in 25 August 2016.

QuoteAutoritatea Contractanta a decis anularea procedurii de achizitie publica a contractului "Constructia variantei de ocolire Alesd: LOTUL 2 Alesd Nord" in conformitate cu prevederile art. 209, alin. (1), lit. c) din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat niciunul dintre operatorii economici care au depus oferte pentru acest lot nu a mai prelungit valabilitatea ofertelor si a garantiilor de participare, devenind astfel imposibila semnarea contractului.

Sau ma insel si a fost vreun comunicat pe tema asta pe undeva si nu l-am vazut eu? :lol:

Transparenta maxima, nu gluma! :lol:

Mai degraba COMSIT e CONSINIT scris in graba. :D

Dan74

Asa cum spune si @euromau, CONSINIT-MAGENTA -SK13 PATSTROY este destul de clar ca nu or sa faca mare lucru. asa ca am o nelamurire: de ce se vrea sa se semneze contractul? Nu exista posibilitatea sa se anuleze licitatia datorita faptului ca firma Consinit are probleme financiare?
Nu de alta dar peste 2-3 ani sunt convins ca o sa ajungem in faza de reziliere si se pierde timp aiurea, mai ales ca centura Alesd este necesara acum, nu peste nu stiu cati ani.

Ionut

Astăzi, 11.11.2016, Directorul General al CNAIR a efectuat o vizită de inspectare a stadiului lucrărilor pe şantierele din regiunea Olteniei: Varianta de ocolire Craiova - Sud si Varianta de Ocolire a municipiului Caracal.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunță că în cursul zilei de astăzi, 11.11.2016, Directorul General, Cătălin Homor a efectuat o vizită de inspectare a stadiului lucrărilor pe şantierele din regiunea Olteniei: "Am fost astăzi la două proiecte importante VO Caracal și Craiova Sud. Din cauza întârzierilor înregistrate de-a lungul timpului, am monitorizat mai atent aceste lucrări solicitându-i constructorului o mai mare mobilizare care să determine finalizarea lucrărilor într-un timp cât mai scurt. După două săptămâni de la ultima vizită, am constatat un progres real, dar, așa cum le cer tuturor antreprenorilor, ritmul de lucru trebuie să fie susținut și constant".











CNAIR

Ionut


voicul

Quote from: euromau on November 11, 2016, 01:51:56 PM

Mai "norocoase" sunt, în schimb, Oradea, unde va fi construit un tronson de centură metropolitană din Calea Sântandreiului până în Biharia, la nodul de legătură cu viitoarea Autostradă Transilvania, cu profil de autostradă pe patru benzi, costurile fiind estimate la 158 milioane euro, iar licitaţia urmând să fie lansată de CNADNR.


Cum va arata traseul la aceasta sectiune?
M-am uitat aici http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=12/47.09/21.819/0 si pare ca de fapt este sectiune de A11 care se face?