News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

clau

Super... In 2-3 luni ar trebui sa fie gata

horatiu.cosma

Am ajuns azi pe centura Oradea. La cele doua pasaje peste Oradea-Arad si Oradea-Deva asfaltul si rosturile de dilatatie nu sunt grozave. Pe primul, deja sunt portiuni maricele unde s-a inlocuit stratul de uzura. La pasajul proaspat deschis la intersectia cu Oradea-Cluj, asfaltul e ok. Am elucidat misterul rampei lipsa de la overpassul lipsa de la Ciheiului, linii de tensiune prea joase...evident. La celalalt pasaj, la Nojorijului, sunt mult mai avansati, cred ca e deja asfalt. Exista o trecere la nivel cu o cale ferata slab semnalizata si cu denivelare semnificativa inspre pasajul proaspat deschis. Cu exceptia sensurilor giratorii, chiar se circula foarte fluent. Filmare deseara.

TibiV

Horatiu, bag seamă că azi te-ai înhămat la 2 din cele 12 munci ale lui Hercule.
Mai ai 10... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

clau

Felicitari Horatiu pt efort... Cat despre cele doua pasaje finalizate e bine ca nu s-au pierdut bani europeni... Rostrile de dilatatie se mai pot repara iar stratul de uzura a fost turnat in graba in decembrie si e normal sa mai apara probleme... Dar se poate schimba... Nu e o problema. Oricum constructorii s-au miscat ca in Bulgaria adica foarte bine...

JohannDB

Quote from: horatiu.cosma on March 26, 2016, 06:42:03 PM
Am ajuns azi pe centura Oradea.................. Exista o trecere la nivel cu o cale ferata slab semnalizata si cu denivelare semnificativa inspre pasajul proaspat deschis...................

   horatiu.cosma, într-adevăr, în ultima vreme această trecere la nivel de pe Centura Oradea a început să "scuture" destul de tare și nu era așa, se trecea foarte bine peste ea; greutatea traficului de aici își spune cuvântul.
   La această trecere avem Linia 314, Oradea - Băile Felix - Rogoz - Holod - Vașcău...și la cât de imporatntă "a ajuns" (construită între 1884 - 1887 și în lungime de 117 km) are numai acea semnalizare luminoasă, dar trenuri circulă (încă mai circulă) pe ea.

horatiu.cosma

Centura Oradea, pornind dinspre intersectia cu drumul de Satu Mare si mergand pe toata lungimea ei pana la iesirea spre Cluj.
http://www.youtube.com/v/w9lwXQPC5w8

AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

raresc

A aparut o noua licitatie pentru :

Revizuire documentatie tehnica pentru lucrari rest de executat pentru proiectul ,,MODERNIZAREA SI REABILITAREA DRUMULUI DE CENTURA AL MUNICIPIULUI TARGOVISTE" .

Din pacate, nu pot accesa mai multe informatii. Poate reuseste NGC20

o saptamana faina sa aveti... cu licitatii noi, plati noi si lucrari deblocate :)

Granata06

@MrInfinity
Toate grinzile din beton se vopsesc sau doar cele marginale?
Cu ce material si cu ce aparatura le vopsesc?
Deobicei prefabricatele din beton nu se vopsesc si mi se pare putin ciudat chestia sta cu vospitul.

GDPR

#3549
E o protectie suplimentara in vederea hidrofobizarii betonului. In felul asta creste durabilitatea. Un exemplu de material de acest gen: http://www.emex.ro/impregnant-hidrofobizare.html

Dan74

Legat de centura Oradea, pe linia CF 314 nu mai circula momentan trenuri, in ultimii ani pe portiunea Oradea-Baile Felix circulau doar garnituri TFC. Datorita lipsei calatorilor nu cred ca cineva va mai utiliza acea linie pe viitor, asa ca trecerea ar putea fi eliminata.

Granata06

@adrian rosca
Credeam ca e strict din punct de vedere al esteticii.

1_utilizator

Gasim pe undeva procesele-verbale de deschidere a ofertelor de la varianta de ocolire Busteni? Din cate vad eu CNADNR considera ca aceasta informatie fara interes si nu se grabeste deloc s-o publice.


TibiV

#3554
Hai să cităm sursa originală...

Quote
Comunicat de presă
28.03.2016

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că astăzi, 28.03.2016 a avut loc deschiderea ofertelor depuse de către operatorii economici în cadrul procedurii de licitaţie deschisă organizată pentru atribuirea contractului având ca obiect "Proiectare şi execuţie Varianta de Ocolire Comarnic: Obiectiv 1: km 0+000-km 2+850".

În termenul limită solicitat de autoritatea contractantă, conform anunţului de tip erată nr. 86876/21.03.2016 la Anunţul de participare numărul 164667/26.11.2015, respectiv 28.03.2016, ora  10:00, au fost înregistrate 8 oferte depuse de următorii operatori economici:

1 .Asocierea S.C. TRISCARI CONSTRUZIONI S.R.L. - S.C. GRANCHI S.R.L. - S.C. SERVIZI INTEGRATI ALL'INGEGNERIA S.R.L. - S.C. INSTITUTUL DE CERCETĂRI ÎN TRANSPORTURI - INCERTRANS S.A.;
2. Asocierea S.C. TELOR INVEST S.R.L. - S.C. PRO CONS XXI S.R.L.;
3. Asocierea S.C. ALPENSIDE S.R.L. - S.C. EUROCERAD INTERNATIONAL S.R.L.;
4. S.C. DRUMURI ŞI PODURI GHEORGHIENI S.R.L.;
5. Asocierea TABLEROS Y PUENTES S.A. (TAPUSA) - CONSTRUCCIONES VERA
S.A.U.- S.C. ERRE.VI.A RICERCA VIABILITA AMBIENTE S.R.L.;
6. Asocierea NEXT LEVEL EUROPE SRL - EUROSTRADE S.R.L. - GROMA SOCIETA DI INGEGNERIA - SOCIETA A RESPONSABILITA LIMITATA SEMPLIFICATA;
7. Asocierea COPISA CONSTRUCTORA PIRENAICA S.A. - S.C. COPISA CONSTRUCTII S.R.L. - S.C. INFRA SISTEM PROIECT S.R.L.;
8. Asocierea SECOL S.A. - SECOL ROMANIA S.R.L. - S.E..C.O.L. S.p.A
.

CNADNR SA

"anunţul tip erată"... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)