Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cipi

#7815
Demolarea podului CFR este in curs (imagini in articol).

QuoteJumătate din pod a fost deja demolat, iar pentru protejarea asfaltului s-a depozitat un strat de nisip și pietriș



TVlad

Cum or fi procedat?
Am remarcat doua taieturi la capetele grinzilor insa nu stiu ce anume a declansat caderea. Vreo sarcina exploziva de mica putere?

Cristi N


Cipi

Am avut drum prin zona. Miercuri seara deviat prin Campina, joi dimineata pe DN1. Par sa fi lucrat ca la carte oamenii, cel putin sensul de urcare nu pare sa fi suferit deloc ca urmare a demolarii. Cand am trecut, joi dimineata, ploua dar pe jos nu era mazga, pietricele nici atat - fusese curatat impecabil.

A mai ramas cel putin un pilon, in afara soselei, pe partea cu raul, in rest, curat (sau cel putin asta a fost impresia de la volan).

alin2pas

Un exemplu de lucrare ,,ca la carte". Poate mai învață ceva de aici și alte firme care execută lucrări pe drumurile publice, atât la durata în care țin blocată circulația, cât și la calitatea lucrărilor.

voicul

Demolare spectaculoasă: bucată de 300 de tone dintr-un pod, pusă la pământ în câteva secunde


dumbravaandrei

O rămas un hău sub podul ăla, de te poți lansa pe lună dacă treci pe acolo cu peste 80km/h...

danutzu_1069

Zona aia este arhicunoscuta pentru denivelări. Se si stie de ce sunt denivelări si de ce revin după operațiunile de "corecție"

Dar, acum ca a dispărut o încărcare suplimentara, poate nu vor mai reapărea denivelările.

dumbravaandrei

Îi tare greu să faci un dren cu pat de balast, pe sub drum...rocket science chiar  8)

pasadia

Din auzite - in zona (ca si prin alte locuri din subcarpati) sunt depozite de sare care se "topesc" si asta afecteaza fundatia drumului de dedesupt. De ce se topesc, cat de mari sunt sau care ar trebui sa fie solutia, asta nu am aflat.

TibiV

Pai cum Romania a fost candva fund de mare (vorbesc despre ere geologice, nu cateva mii de ani, gen bC/aC...) nu trebuie sa ne miram, si de altefel tara este plina de saline (mai bogate sau mai sarace), dar sunt pe unde vrei si pe unde unde nu vrei...

Avem la "Slanicuri" sa ne punem si in cap, plus multe altele care au alte denumiri (ocne/bai etc.)
Stim cu totii ce surprize au avut la Cluj cu viitorul metrou...

Eu cand eram copil de generala (azi gimnaziu) eram uimit mereu atunci cand mergeam in tabere prin munti si profu' de geografie (prezent la toate taberele astea) ne arata (ramasite de) scoici in pamant, desi eram la +1000 metri, sau chiar mai sus...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

a.l.x

Quote from: a.l.x on August 14, 2023, 12:30:42 PM
QuoteA fost emis pentru data de 16 august ordinul de începere a lucrărilor de execuție pentru consolidarea DN67D, km. 89+700 - km. 108+390, sectorul Valea Cernei – Băile Herculane, județul Caraș-Severin❗️

Lucrări de executat:
▶️ Înlocuirea structurii rutiere existente;
▶️ Realizarea de ziduri de sprijin;
▶️ Lucrări pentru protejarea taluzului;
▶️ Executarea rigolelor;
▶️ Drenuri pentru eliminarea apei;
▶️ Decolmatări;
▶️ Înlocuire sau reparații la podeţe;
▶️ Amenajarea albiei amonte – aval;
▶️ Refacerea coronamentelor;
▶️ Lucrări la podurile de pe traseu.
______________________________

Antreprenor: Asocierea Trustul de Construcții Drobeta SA & Conrep SA & Explan SRL & Real Construct Management SRL & Transport Public Drobeta SA;
Durată contract: 18 luni;
Valoare contract: 72,893,210 de lei, fără TVA.


#CNAIR
#DRDPTimisoara
FB-CNAIR

Să sperăm că vor face treabă bună firmele.


Mulțumim frameD Future PRODUCTIONS !

carutasul


Cetatean

#7828
Scriu aici,ca nu cred ca are topic dedicat. Informatie de la stolurile calatoare.
Campulung-Fundata s-ar putea sa mearga la Strabag.

tom_sawyer

#7829
Astăzi, 18 aprilie 2024, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:

Hotărâre a Guvernului privind deschiderea punctului internaţional de trecere a frontierei de stat Beba Veche (România) - Kübekháza (Ungaria), completarea anexei nr. 1 la Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 445/2002, precum și pentru trecerea în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii a sectorului de drum județean DJ 682, inclusiv a terenului aferent acestuia aflate în domeniul public al județului Timiș și în administrarea Consiliului Județean Timiș, precum și încadrarea acestuia în categoria funcțională a drumurilor de interes naţional

Scurtă descriere

Prin prezentul proiect de act normativ se propune aprobarea:
-deschiderii punctului internațional de trecere a frontierei de stat Beba Veche (România) – Kübekháza (Ungaria) pentru traficul internațional de persoane, precum şi pentru traficul internațional de mărfuri, până la limita de greutate totală de 3,5 tone;
-introducerii unui nou subpunct, după subpunctul 16, respectiv subpunctul 17 la punctul I din anexa nr. 1 la Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 105/2001 privind frontiera de stat a României, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 445/2002, cu modificările şi completările ulterioare, în ceea ce privește noul punct de trecere a frontierei Beba – Veche;
-preluării sectorului de drum județean DJ 682, din domeniul public al județului Timiș și din administrarea Consiliului Județean Timiș, în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, prin Compania Națională de Administrare a infrastructurii Rutiere – S.A., încadrării acestuia în categoria funcțională a drumurilor de interes național, în condițiile legii, precum şi înscrierii bunului în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului.
-modificarea corespunzătoare a anexei nr. 16 la Hotărârea Guvernului nr. 1705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1020 şi 1020 bis din data de 21 decembrie 2006, cu modificările şi completările ulterioare;
-modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 540/2000 privind aprobarea încadrării în categorii funcţionale a drumurilor publice şi a drumurilor de utilitate privată deschise circulaţiei publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 338 şi 338 bis din 20 iulie 2000, cu modificările şi completările ulterioare

MT





Powered by API/PUM imgur uploader