Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.


iuli

Frumos, frumos! Parca imi vine sa imi las masina deoparte si sa fac o calatorie cu trenul, cu tot farmecul lui...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adsailton92

Salut,
Va rog sa ma lamuriti si pe mine, referitor la lucrarile care se fac langa DN13, la Sighisoara, inainte de sensul girator. Stiu ca apartin de Coridorul IV Pan-European, dar nu stiu care e ordinea tunelurilor(respectiv viaductului) si care pe sub ce deal trec.
Multumesc!

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adsailton92

Quote from: iuli on August 27, 2012, 12:20:31 PM
Vezi ca a pus nenea_hartia un kmz pe pagina anterioara.

Nu mai exista fisierul pe transfer.ro. Au trecut cele 10 zile. Dar cred, ca primul tunel va trece pe sub un deal, chiar la iesire din Sighisoara, pe  care sunt amplasate ceva cladiri.

iuli

Il mai am eu acasa, am sa il pun din nou mai pe seara undeva.  8)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adsailton92

Cine a salvat .kmz lui @nenea_hartie, referitor la noul traseu al caii ferate de la Sighisoara, nu-l mai poate "pune" inca o data aici.
Multumesc,

iuli

Sorry, dar nu am acces la compul de acasa vreo 3-4 zile. Am sa il pun daca ai rabdare!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

nenea_hartia

Quote from: adsailton92 on August 31, 2012, 11:33:00 AM
Cine a salvat .kmz lui @nenea_hartie, referitor la noul traseu al caii ferate de la Sighisoara, nu-l mai poate "pune" inca o data aici.
Multumesc,
Am făcut altul, puţin mai actualizat decât primul. Vezi aici. Tunelul Sighişoara va avea 401m, iar tunelul Daneş 969m. Poze noi de acolo:

- ieşirea din tunelul Sighişoara:







- intrarea în tunelul Daneş:












nenea_hartia

- ieşirea din tunelul Daneş:











- vedere spre ieşirea din tunel:


Ionut

Super faine pozele! Personal le preferam pe cele cu autostrazi, dar merg si astea. :) Multumim! :cheers:

adsailton92

@nenea_hartie-multumesc pentru poze si .KMZ
Ambitioasa incercare o sa avem chiar in zona mea :). Pe primul tunel, ca sa ma exprim mai plastic, sunt si constructii. Al doilea tunel, va trece pe sub o unitate deluroasa ce tine de Podusul Tarnavelor, alcatuita din gresii slab cimentate, formatiuni care au condus la o ingustare a culoarului in zona Sighisoarei(avem si cale rutiera si feroviara pe acest culoar), raul adancindu-se treptat, obligand orasul sa se dezvolte pe partea stanga a raului, mai precis pe "largirea" pe care o face Valea Şaeşului, in momentul confluentei cu Tarnava Mare.
Si acum vine chestia care ne intereseaza pe noi.......din cauza ingustarii, calea feroviara a fost amplasata la inceputuri exact in partea de lunca a raului, care este foarte ingusta aici, ducand practic la inundari in fiecare an, totul culminand cu anul 1970, cand a fost total distrusa.
    Asa a aparut ideea cu constructia tunelului, chiar in prelungirea dealului de pe partea dreapta a raului, solutie care a dat rezultate in timp, dar a influentat viteza de deplasare.
Drumuri Bune! 

nenea_hartia

#42
^ Mulţumesc pentru info. :)

Dacă cineva e interesat, aici e memoriul tehnic al reabilitării CF Sighisoara-Aţel la faza documentaţie pentru licitaţie.

ciprebbe

A fost cineva cu trenul in ultima vreme gen vagon de dormit...13 ore?
Am si eu de recuperat familia din zona Fetesti iar de acolo retur la CJ cu masina. Crede-ti ca ma risc daca merg cu IR (Oradea-Constanta parca).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Imi raspund singur :D
Conditiile CFR sunt departe de ceea ce ofera europenii la nivel de vagon dormit in anul 2012.
Cred ca vagoanele de la noi sunt in cel mai fericit caz de prin anii 90 , pretul e la nivel de 2012 . Am platit 307.5 ron pe un bilet Cluj-Fetesti. Din Cluj a plecat regulamentar, pana in Bucuresti a adunat 40 min intarziere( a mai recuperat de la Comarnic unde avea 1 ora).
Pe zonele unde nu s-a reabilitat linia e greu sa tragi un pui de somn. Trenul scartiedin toate incheieturile, arhicunoscutul dang-dang al trenului e prezent. Sincer m-am chinuit sa adorm si abea dupa Sighisoara am reusit. Trezirea a fost undeva pe la Comarnic cand a plecat din gara si un alt tren a intrat suierand. De aici am remarcat ca drumul e ft lin ca nu se mai aude aproape nimic in cabina, si calatoria a devenit mult mai placuta. Asadar e o diferenta enorma intre o linie veche si una reabilitata.
Daca vor reusi sa creasca viteza, sa termine Coridorul IV, sa scada timpii de parcurs ai unor distante lungi cu cateva ore va deveni si CFR-ul un jucator important pe piata.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe