News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: dan_c on August 05, 2015, 02:31:12 PM
bine ca nu erau calatori......oricum este inadmisibil cum se poate da in circulatie astfel de zonede CF  in care nu sunt asigurate conditii minime pentru siguranta traficului si a calatorilor....

CFR-le ......esti depasit....

Dat fiind problemele Regiotrans din primavara cu osii mancate de rugina, nu cred ca problema e a CFR-ului (adica a macazului), ci a Regiotransului (operatorului feroviar). AFER deja le-a retras licenta odata, ceea ce este practic cea mai dura sanctiune posibila; daca azi se dovedeste ca e tot din vina lor, si dintr-o problema similara cu cea din primavara (ceea ce e foarte probabil), asta e sfarsitul RT.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

pasadia


Cum evenimentul s-a petrecut la vreo 200 de metri de locuinta mea, am trecut in seara asta pe acolo pentru a face cateva poze:



Nu se mai vedeau aproape nici un fel de urme, ca atare a trebuit sa caut destul de mult locul exact. Nu stiu daca am pozat exact ceea ce trebuie, dar acestea sunt pozele:














yetiman

Au inceput sa lucreze si inspre Coslariu la viitorul terasament.



(daca am retinut bine - e lotul TS)

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

florin74


yetiman

In schimb pe lotul urmator (Aktor) mi se pare cam slaba miscarea in ultimul timp. Sa fie si aici ceva problema de plati?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

florin74

Stau destul de bine. La 31.05 erau la 76% stadiu fizic, problemele pot sa fie generate de expropieri suplimentare,lucrari la constructii civile (gari, alte spatii anexa) intarzieri la lucrarile de semnalizare, coordonarea traficului in functie de celelalte tronsoane. In principiu pana la sfarsitul anului ar trebui sa ajunga la 90% linistit.

shamanu

stie cineva care e stadiul la tunelurile de la sighisoara...? imi pare ca nu s-a mai facut nimic

anacronox

uite un reportaj de pe SSC de saptamana trecuta facut de userul Bogdy. am fost si eu in trenul asta, dar nu am avut baterie in dslr pentru facut poze :((

Quote from: Bogdy;126314924Lucrarile la cordiorul IV pe M300 intre Blaj și Sighișoara. Am plecat la București cu IR1822 Arad Mangalia, si datorita locomotivei GFR care a luat foc intre Baru si Crivadia, 1822 a fost intors la Simeria, redenumit IR 12393 și la-au dus pe la Sighisoara. Cu toata intarzierea (am ajuns la 13.30 in Bucuresti) am profitat de ocazie si am facut poze la lucrari.

Aici intamplarea Pasagerii trenului Arad-Mangalia au ajuns la destinatie, dupa 24 de ore. "Mi-a cerut 50 de lei pe o sticla de apa"

iar acum...pozele

Dupa Micăsasa s-au construit doua poduri noi pe Tarnava pentru a taia niste curbe.

Lucrările la coridorul IV pe M300 by Bogdy89, on Flickr

Lucrările la coridorul IV pe M300 by Bogdy89, on Flickr

Lucrările la coridorul IV pe M300 by Bogdy89, on Flickr

Lucrările la coridorul IV pe M300 by Bogdy89, on Flickr

Noile peroane arata bine...minimalist si functionalist in acelasi timp.

Lucrările la coridorul IV pe M300 by Bogdy89, on Flickr

Aici vechiul traseu intre statia Daneș și Sighișoara. Eu pe cuvânt de am înțeles de ce au demontat un fir, dacă oricum ambele fire nu vor mai fi funcționale pe zona aia, iar practic acolo nu trebuie reabilitat nimic. Firul asta demontat nu face decât ca trenurile care pleacă din Sighișioara spre Daneș să se aștepte unele pe altele la cruce.
Cu trenul între stația Daneș și Sighișoara by Bogdy89, on Flickr

Lucrarile la tunelul dintre statia Daneș și Sighișoara, portalul de la intrare în Sighișoara

Tunelul dintre stația CFR Daneș și Sighișoara by Bogdy89, on Flickr

Trenul trecand prin statia Câmpina si neoprind. Nu a mai oprit, nici la Alba Iulia, nici la Sinaia. El nu avea traseu pe acolo si nu avea ce calatori sa mai ia. Am fost doar cativa calatori in trenul asta, cei de la Arad, Deva si Simeria. A oprit doar acolo unde a fost necesar pentru a astepta la cruce alte trenuri in zona lucrarilor. Am avut si onoarea sa ii puna a doua locomtiva la Brasov. Gabaritul lui era de Petrosani. :)



anacronox

mi se pare impresionant sirul de 8 deschideri consecutive la noile poduri

alecu26

ce deschideri consecutive? asa e forma unei grinzi cu zabrele. Cei spui tu 8 deschideri...e de fapt una. Si cred ca sunt 7 '"deschideri"".

La podurile lui Anghel Saligni cate deschideri sunt?

In poza cu tunelul...se vad suportii temporari pentru viitorul pod in arc?
Drumurile noastre POATE;

TibiV

anacronox, mai multe imagini cu podurile (din luna mai, insa nu sunt diferente prea mari...) gasesti aici:

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg77539#msg77539
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

anacronox

@ Alecu, ma refeream la poduri care se vad in primele 2 poze. Practic, sunt 7 sau 8 poduri separate puse cap la cap.
multumesc mult @tibiv.

alecu26

vreo 3 poduri mai exact...si cu vreo 5-6 deschideri in total.
Drumurile noastre POATE;

florin74


alecu26

macar de s-ar apuca de el. la ultimile poze puse chiar de tine, florin 74, prin iarna parca, nu erau nici astia.

Stiu ca a fost vorba de reproiectare la acest pod, modificare solutie tehnica...etc....dar parca totusi dureaza prea mult din 2011 sa nu fie nici macar atinse lucrarile.
Drumurile noastre POATE;