Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

alecu26

Probabil cuprinde și porțiunea de drum care e destul de lunga. Sau....sper sa o cuprindă. Altfel...wtf?
Drumurile noastre POATE;

florin74

S-a respins contestatia RAIL WORK (ALSTOM-AKTOR - ARCADA) si pe Tronsonul 2  km 614 - ilteu  (format din km 614-Barzava si Barzava-Ilteu).  Asa ca din mari favoriti au ramas cu o  oferta pe un lot din 4.

florin74

^ dan_c, ce ai pus tu este decizia pentru tronsonul Ilteu-Simeria si este data cred pe pagina anterioara.

Eu la decizia asta ma refeream, ce vizeaza tronsonul  Ilteu-Km 614
http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2015/decizie-958.pdf



alinuttt

Pe magistrala 800 se circula pe podul Anghel Saligny! Profitati de oportunitate si alegeti trenul pentru calatoriile la mare! Aveti ocazia sa circulati citculati pe un pod-muzeu, pe care si joantele se aud diferit!

alexV

Daca nu ati vazut stirea, un tren de marfa privat (DBSchenker) a deraiat duminica, in zona localitatii Coslariu, pe un lot de cale ferata modernizat de Aktor. Fara victime sau pagube semnificative. Articolul are peste 30 de poze de la fata locului.

http://ziarulunirea.ro/foto-tren-plin-cu-piese-auto-deraiat-in-judetul-alba-trafic-feroviar-blocat-intarzierile-depasesc-trei-ore-333255/

Asta a deraiat pe linia noua, mergand probabil cu o viteza de sub 10 kmh. Oare de ce?!

TibiV

Articolul are si urmatoarea afirmatia:
QuoteIncidentul petrecut pe magistrala 300, în zona municipiului Blaj, vine la puțin timp de la finalizarea reabilitării tronsonului de cale ferată.

La putin timp dupa finalizarea reabilitarii... ?!?!
Pe bune ?!?!...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

istvan78

Quote from: alexV on July 07, 2015, 11:58:14 AM
Daca nu ati vazut stirea, un tren de marfa privat (DBSchenker) a deraiat duminica, in zona localitatii Coslariu, pe un lot de cale ferata modernizat de Aktor. Fara victime sau pagube semnificative. Articolul are peste 30 de poze de la fata locului.
Asta a deraiat pe linia noua, mergand probabil cu o viteza de sub 10 kmh. Oare de ce?!

Oare care e impactul asupra infrastructurii in urma unei deraieri? Traversele se vad avariate la suprafata pe distanta cuprinsa in fotografii. Conteaza? Se impune remedierea sau nu?

E posibil ca vagonul sa fi venit asa de la distanta mai mare? Pe portiunea surprinsa in fotografii e greu de intuit un factor care sa fi dus la deraiere...

Deasemenea: cum observa mecanicul de locomotiva deraierea?

Ionut

Faceti thread pentru siguranta FEROVIARA, asa cum avem pe rutiera, daca voi credeti ca e nevoie. Si discutati acolo. Oricum, nu aici pe acest thread.

florin74

Incet incet cred ca HILL i-a consultanta de pe lotul 1 si 2  (km 614- Barzava si Barzava-ilteu), care se adauga celei de pe lotul 4 (Gurasada--Simeria) pentru care a semnat deja contractul.
Ramane in picioare o decizie a CNSC prin care se accepta contestatia HILL la declararea AREX castigatoare de catre CFR.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000323833&id_inst=2

In alta ordine de idei, a inceput distractia la CAB privind licitatia pt lucrari. In rolul principal : ALSTOM.
Ataca decizia CNSC http://www.cnsc.ro/wp-content/uploads/decizii/decizii-2015/decizie-908.pdf  prin care se mentine decizia CFR de a-i accepta doar oferta de pe lotul Gurasada - Ilteu.
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000326817&id_inst=2
Ataca si dezizia prin care i s-a respins cererea de suspendare a procedurii pana la judecata pe fond
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000325901&id_inst=2

De asemenea, ataca si decizia CNSC prin care se mentine decizia CFR de a nu inregistra oferta depusa de ei pentru Km-614 Barzava si Barzava-Ilteu
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000326829&id_inst=2
Si aici ataca decizia CNSC de a le respinge cererea de suspendare pana la judecata pe fond
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000325902&id_inst=2, dar au pierdut.

alinuttt


Ionut

Doua cadre de la colegul adiarc cu tunelul Sighisoara (partea dinspre Brasov) si podul din aceeasi zona.




TibiV

Quote from: alinuttt on July 08, 2015, 02:58:35 PM
Semireportaj cu lucrarile de pe tronsonul Sighisoara-Coslariu:
http://www.forumtrenuri.com/t1840p320-lucrari-de-reabilitare-pe-m300-sighisoara-coslariu
Pozele NU imi apartin!

alinuttt, un utilizator de pe forumtrenuri zice asa:
Quoteldh.ro a scris:Sunt curios cam cu câți ml de cale ferată se avansează de la o zi la alta.
Din poze, lucrările par a fi în același stadiu în care erau și pe 3 mai. Doar la podurile peste Mureș parcă, PARCĂ s-a avansat cu vreo 20 de metri și s-au depozitat materiale.
Gasesti poze de pe 25 mai incepand cu pagina 68 de pe acest thread... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alinuttt

Pe acel forum alinuttt sunt eu, insa acel comentariu a fost postat de ldh.ro,un alt utilizator al forumului respectiv.  ;)

alinuttt

Din nou un reportaj care NU imi apartine, insa este extrem de interesant, din zona Orastie. Exista posibilitatea construirii unui tunel in acea zona:
http://www.forumtrenuri.com/t2323p70-lucrari-de-mod-pod-mures-barabant-simeria-m200a200