Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Marius90


Marius90


Marius90


RaduC


athosga

Salut!

Am citit recent un articol in Buna Ziua Brasov in legatura cu reabilitarea tronsonului Brasov-Sighisoara. Poate cineva mai destept sa-mi spuna ce inseamna mai exact cele scrise? Pentru ca eu nu-mi dau seama despre ce pas tehnic sau birocratic se vorbeste acolo. Inteleg doar titlul si faptul ca aparent se vorbeste doar despre reabilitare partiala, adica doua loturi din trei. Deci lotul din mijloc, intre Apata si Cata, cel mai costisitor nu are/nu va avea finantare?

http://www.bzb.ro/stire/guvernul-vrea-sa-modernizeze-calea-ferata-brasov-sighisoara-cu-890-de-milioane-de-euro-a84001

alecu26

sa aiba radare. inca ne chinuim cu Simeria-km 614.

Apropo...cica s-a reluat licitatia.
Drumurile noastre POATE;

NGC

^^^ Confirm, s-a reluat din 25.03.2015!
Termenul nou de deschidere a ofertelor este 28.04.2015 respectiv 29.04.2015.

florin74

^Ha, buna gluma. 28.04? Tura trecuta au amanat-o de 6 ori cel putin. Mare minune daca in iunie o sa se depuna ofertele. Depinde cat de mult au modificat documentatia, oricum au avut vreo 4-5 luni sa faca corecturile necesare. Stai sa vedem contestatii la CNSC pe documentatie. Nu stiu de ce naiba nu externalizeaza serviciul de realizare a documentatiei de achizitie.

Eurocopter

Pe Vintu de Jos - Simeria, se lucra in draci. Era scoasa deja complet o cale si in unele locuri se lucra la consolidari si terasament nou. Am vazut multe camioane de la Euroconstruct, desi parca Strabag lucreaza acolo, nu? In orice caz ar trebui sa se vada progres consistent urmatoarele luni.

florin74

Sunt si ei prin consortiu : SWIETELSKY – STRABAG – ALSTOM - ARCADA –EURO CONSTRUCT – TRANSFEROVIAR GRUP

important este ca au inceput lucru, trecuse deja mai bine de 1 an de cand semnasera contractul.

Eurocopter

In schimb foarte anemica miscare pe lotul vecin, desi un fir pare finalizat in proportie majora.

florin74

Acolo chiar nu inteleg ce se intampla, de cateva luni si pe situatiile de la CFR bat pasul pe loc, cred ca sunt probleme cu posibilitatile de a asigurare a circulatiei trenurilor, expropieri (prin zona Coslariu). Sau poate au invatat de la FCC si vor si ei un act aditional.  :lol:


Marius

Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!
Ma intreb, in necunostinta de cauza, utilajele acestea sunt dotate cu sisteme de siguranta? Centuri, airbags si/sau alte sisteme?
Oare viata acestui om ar fi putut fi salvata in cazul folosirii unor astfel de sisteme?

Sorry pentru offtopic.

alecu26

posibil ca da...o centura in cazul asta.
Problema acolo....din ce-mi dau seama e ca in momentul rasturnarii....a iesit/cazut din cabina si cabina a cazut peste el prinzandu-l intre cabina si pamant.

De asemenea problema e ca exact instinctul iti spune sa faci asta...sa incerci sa sari/fugi/iesi.

Din poze aparent e vina ""mortului"". S-a apropiat cu utilajul compactor prea mult de marginea terasamentului...pe care exact el trebuia sa-l compacteze...si s-a rasturnat, taluzul necompactat cedând.

Ca un comentariu....e groaznic cat de mutli din acesti operatori de diverse utilaje vorbesc la telefon in timp ce lucreaza. Si muuuult.
Drumurile noastre POATE;