Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Time-and-Space

de ce in alte tari infrastructura are alt management decat operatorul si de ce acolo operatorul poate fi interpelat si amendat inclusiv pentru intarzieri si lipse de control.

oricum in romania pe feroviar e si un puternic competitor intern ucigas: ligheanul auto si microbusul criminal.

frunzaverde

Quote from: Time-and-Space on March 10, 2015, 12:37:32 AM
de ce in alte tari infrastructura are alt management decat operatorul

Inclusiv in Romania situatia e identica. CFR Infrastructura e o alta entitate ca CFR Calatori, cu management diferit. Cele doua CFR nu sunt intotdeauna bune prietene.

Situatia e similara cu cea din tari ca Suedia sau Bulgaria. Mai exista in UE si varianta "holding" (entitati separate dar conduse de un management comun), ca in PL, sau varianta "unbundling la misto" adica "ne facem ca exista un operator de retea si unul de trafic, dar de fapt, nu schimbam nimic". Franta e exemplul tipic, unde desi exista RFF (infrastructura) si SNCF (operare), RFF exista doar ca vehicul financiar, toata administrarea practica fiind redelegata SNCF.

Quote from: Time-and-Space on March 10, 2015, 12:37:32 AM
si de ce acolo operatorul poate fi interpelat si amendat inclusiv pentru intarzieri si lipse de control.

Problema e ca in Romania, in >75% din intarzieri nu e operatorul vinovat, ci gestionarul de infrastructura care nu asigura calitatea infrastructurii la nivelul din documentele retelei. Gestionar de infrastructura care da vina pentru lipsa de calitate pe stat (care nu plateste sumele convenite prin contractul de management al retelei, si care a construit un cadru legal de sustinere a infrastructurii feroviare bazata pe cifre de trafic care sunt si triple fata de cele curente) si pe operator(i), care platesc TUI-ul cand, daca si cum vor ei.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

mariansb

poze de luni 09.03. , ora 9 , din apropiere de Alba Iulia; se lucreaza puternic in zona



"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Earthchild

Quote from: postscriptum on March 09, 2015, 07:15:39 AM


Imi pare ca au exagerat latimea zonei de siguranta, ingustand prea mult peronul. Ceea ce inseamna ca nimeni nu o va respecta.

dorel

distanta minima de siguranta pentru trenuri la viteza sub 160 km/h e 1.25m masurata de la linie. probabil in cazul peronului distanta se masoara de la margine dar nu stiu cat e.

florin74

Quote from: florin74 on January 17, 2015, 01:03:16 PM
Datele la 31.12.2014.
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-55%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 56%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 70,14%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 44,05%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 3,31%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 80,5%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 5%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 17,13%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%

Datele la 28.02.2015.
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-59%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 59%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 71,73%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 44,87%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 3,7%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 85,3%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 5%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 23,85%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 0%

vancouver

Quote from: dorel on March 12, 2015, 08:01:18 PM
distanta minima de siguranta pentru trenuri la viteza sub 160 km/h e 1.25m masurata de la linie. probabil in cazul peronului distanta se masoara de la margine dar nu stiu cat e.

Toate trenurile de calatori vor opri in Arad, cele de marfa nu vor trece cu mai mult de 80, limitare datorita curbelor de intrare / iesire din gara. Distanta este o aberatie, si, ca orice aberatie nu va fi respectata. Mai mult, va contribui la ideea ca, in Romania, oricum legile nu trebuie respectate, fiind stupide.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

up-date de ieri de pe sectorul Aktor , in zona Mihalt , Teius...se lucreaza bine si lucrurile avanseaza....

organizare santier la iesirea din Bucerdea Granoasa spre Teius , pe dr





forza Dacia  :)



inainte de intr in Coslariu











zona relocata a Dn-ului









"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc



podurile din zona Mihalt...cel nou versus cel vechi











se lucreaza si la terasament









momentan atat.Numai bine
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Marius

Quote from: adiarc on February 21, 2015, 11:32:24 PM
Am scăpat....noroc cu niște binevoitori din sens opus. :).....altfel sigur o furam.....e drept drumul acolo si de obicei trec cu 70-80 prin Craciunel....recunosc

Trecand ieri prin Craciunel mi-am adus aminte de postul citat.
Unde statea politia? La iesirea din Craciunel spre Alba/Teius nu mai exista indicator de localitate nici pe sensul de intrare nici pe sensul de iesire.
De obicei politia sta la panda exact in aceea zona. Intrebarea mea e daca te pot amenda, avand in vedere ca acolo reduci viteza din bun simt, nu din obligatie.

Imi cer scuze pentru offtopic.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

District EA

A fost o figurina umpluta ca si un balon, cu un gaz mai usor ca aerul, dupa ce a pierdut gazul a cazut la podea. :D

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

District EA

Km 614 - Arad in 19 martie 2015
S-au montat noile bariere si se fac probe


Zona neutra Cicir


Apare incet, incet si semnalizarea pe firul 1



Bariera Glogovat


Intrare in Glogovat dinspre Arad


Bariera de pe centura Arad cu catenara de pe firul 1 afectata
http://www.aradon.ro/circulatia-trenurilor-intre-arad-si-deva-blocata/1515176


Statia Arad




S-au montat lifturi