News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

nairda

Quote from: horatiu.cosma on February 25, 2015, 08:35:29 PM
Par destul de avansati ca si distanta, cam cat ar mai avea pana ies pe partea cealalta?
Au ajuns undeva la 150m in aceasta etapa, deci ar fi cam la jumatatea lungimii tunelului.

alecu26

eu am auzit chiar ca ar fi facut break through. Posibil ca acea prima treapta de excavatie, care se vede partia in poze sa fie pana dincolo.
Drumurile noastre POATE;

nairda

In prima etapa au executat excavatia pana la aprox. 20 m de capat, urmand ca ultimii metri sa fie atacati din cealalta intrare (unde se lucreaza acum la portal).
Pozele postate sunt de la realizarea excavatiei in etapa 2.

alecu26

deci practic....avem breakthrough. Doar pasii tehnologici necesari ii impiedica sa nu termine ultimii metri.

Asta e tunelul lung? saunt vreo 2 acolo. Unu la Danes si unul la Sighisoara.
Drumurile noastre POATE;

florin74


nairda

Quote from: alecu26 on February 27, 2015, 11:30:21 AM
deci practic....avem breakthrough. Doar pasii tehnologici necesari ii impiedica sa nu termine ultimii metri.

Asta e tunelul lung? saunt vreo 2 acolo. Unu la Danes si unul la Sighisoara.

Exact. La portalul dinspre Sighisoara au fost blocati de o relocare de linie de inalta tensiune.
Tunelul Sighisoara este cel scurt, cu lungime de ~400m, iar cel de la Danes va avea ~950m.

alecu26

Drumurile noastre POATE;

nairda

Quote from: alecu26 on February 27, 2015, 02:23:38 PM
si la Danes? care ar fi stadiul?
Se lucreaza la excavatii - etapa 1 si sunt aprox. la 440 m cu front dinspre Sighisoara (au trecut de jumatatea lungimii tunelului natural care are ~750m)

alecu26

de podul in Arc peste tarnava s-au apucat? acolo ar fi interesante niste poze.

Din ce am auzit ambele (si tunele si podul) au fost reproiectate. E adevarat?
Drumurile noastre POATE;

florin74

Quote from: radudanutz on February 13, 2015, 08:39:28 PM
Am trecut si eu azi pe acolo, din pacate nu am putut intra, era o agitatie de nedescris, am reusit sa fac cateva poze de sus.
blicat





how do you print screen

Cam asa arata acum 2 saptamani. Posibil sa se fi realizat o reproiectare, mai mult ca sigur ca se leaga si de actul aditional minune de aproape 20 mil euro din toamna trecuta.

alecu26

Drumurile noastre POATE;

florin74

Asta e, altul nu e.

Date din memoriul tehnic :

"Pod km  299 + 720: Pentru asigurarea continuității variantei noi de traseu peste râul Târnava Mare, la ieșire din municipiul Sighișoara, a fost proiectat un pod cu arce având deschiderea de 125 m"
"Tunelul Sighișoara, în lungime de 401 m,  între km 299+910-  km 303+311"

Dupa cum vezi, imediat ce se termina podul, la 299+850 aproximativ, incepe tunelul. Poza este facuta de deasupra intrarii in tunel dinspre Sighisoara si surprinde exact acest sector.
Daca esti atent, raul Tarnava este in zona delimitata cu plasa rosie. Fiind facuta poza iarna, debitul e mic si nu iti dai seama ca acolo este un rau.


alecu26

acolo e tarnava? acolo sunt 125 de metri? imi vine greu sa cred. Dar cine stie....poate. O culee de pod CF are vreo 11 metri latime. Dar probabil ai dreptate. Oricum....culeile alea sunt acolo de o groaza de timp. Si inseamna ca i-a cam tras in teapa pe CF când le-a spus ca nu se poate face podul in solutia originala ca e prea multa apa pe tarnava si se bloca prea mult albia.

Tarnava aia....pare un paraias.
Drumurile noastre POATE;

dorel

nu se vede bine raul pentru ca e inghetat si acoperit cu zapada. Pe google maps se vede clar cum raul merge paralel cu cf. si se vad si casele din poza.

iuli

Dar casa aia din traseu nu incep sa o curete de pe fata pamantului?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog