Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

RaduC

Farul de sus va fi oricum peste panouri, drept in ochii soferilor... Din unghiul din care a fost facuta poza se vede clar ca sunt inutili. Poate daca ar fi fost mai inalti...

alecu26

probabil atunci au fost impusi de CFR, pentru avizul de paralelism...ca sa nu orbeasca mecanicul.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

De parca mecanicul trebuie sa vada in fata in curba aia. Oricum, nu poate sa mearga decat pe sine, iar frana nu poate pune in curba.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Redox

Astfel de panouri au fost montate și la intrarea în Ghimbav, jud. Brașov.

aici

M-am întrebat și eu când le-am văzut pe acestea dacă își fac treaba pentru că așa cum a spus colegu RaduC, farul central al locomotivei bate peste panouri. Mă gândesc totuși că nu au fost puse degeaba și că ar putea acoperii farurile principale ale locomotivei care sunt și ele destul de puternice.


MNU

Quote from: dr4qul4 on February 03, 2015, 02:46:47 AM
De parca mecanicul trebuie sa vada in fata in curba aia. Oricum, nu poate sa mearga decat pe sine, iar frana nu poate pune in curba.

Nu inteleg, de ce nu poate pune frana in curba? Exista ceva restrictii?

adiarc

isi fac treaba partial...am patit-o cu cei de la iesirea din Ghimbav spre Codlea...si intradevar te protejeaza de farurile de jos ale locomotivei , dar cel mare de sus , tot te orbeste....probabil au un efect pozitiv .....daca ti-ar intra toate in ochi , chiar ca nu mai vezi nimic.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alin_simeriaveche

Azi am plecat de acasa la Ogra de dimineata si intre Simeria Veche si Orastie, cat s-a putut vedea, am vazut actiune. Un buldozer facea drumul tehnologic pe langa terasament(intre simeria veche si spini) la Turdas o multime de oameni imbracati cu veste reflectorizante si pe alocuri am mai zarit tot asa muncitori. La podul peste Mures inainte de a intra in Alba am observat ca se foreaza si toarna la greu(multe cife) pilonii de pe firul 2 al podului. Din ce mi-am dat seama e ca au mutut circulatia feroviara pe firul nou reabilitat intre Alba si Vintu

alecu26

Quote from: dr4qul4 on February 03, 2015, 02:46:47 AM
De parca mecanicul trebuie sa vada in fata in curba aia. Oricum, nu poate sa mearga decat pe sine, iar frana nu poate pune in curba.

poate nu vede un semnal sau un obstacol de pe sina....

De aceea la peste 160 km/h se face ERTMS cu GSM, dracu lacu cum le-o mai zice...astfel incat semnalele sa fie receptionate (si??) in cabina...ca la viteza aia poate iti scapa.
Drumurile noastre POATE;

dorum


nenea_hartia

Quote from: alecu26 on February 03, 2015, 07:00:43 PM
ERTMS cu GSM, dracu lacu cum le-o mai zice...
:lol:
Uite, să știi că tocmai de aceea îmi lipsește aici motorzbh. Pagina Railways de pe SSC a rămas una din cele câteva care sunt peste ce avem noi pe PUM și din cauza asta o citesc mereu cu interes. În special pentru contribuțiile lui motorzbh.

alecu26

sau Baiazid. Cred ca a fost una din rarele ocazii in care Baiazid a fost nevoit sa se recunoasca invins. Dar pentru un om doar pasionat de CF, sa tina piept lui motorzbh care mananca asta pe paine in fiecare zi in sediul central CFR....e ceva de laudat.

Motorzbh....l-am tot chemat aici. Nu stiu de ce nu vrea sa vina.
Drumurile noastre POATE;

Wadan

^^

ETCS nivel 2 e cu GSM-R si da, semnalele sunt receptionate in cabina

frunzaverde

Quote from: alecu26 on February 03, 2015, 07:00:43 PM
De aceea la peste 160 km/h se face ERTMS cu GSM, dracu lacu cum le-o mai zice...astfel incat semnalele sa fie receptionate (si??) in cabina...ca la viteza aia poate iti scapa.

Nu e nevoie de GSM-R la 160-200 (si chiar peste).

Pentru vitezele astea este suficienta semnalizarea punctiforma in cabina (nivel ETCS-1), adica o baliza din calea ferata transmite, la distante regulate (la fiecare bloc) informatie catre locomotiva, care se afiseaza in cabina locomotivei; protectia trenului avand loc prin control la fiecare baliza. Bineinteles, pot exista instalatii ETCS-1 + GSM-R (chiar exista in multe locuri), dar GSM-R-ul in cazul asta e folosit doar pentru comunicatii voce si telegrame (trafic de date) care n-au legatura cu semnalizarea.

ETCS-2+GSM-R implica semnalizare continua, adica starea trenului si a liniei e comunicata si cunoscuta constant, nu doar la punctele de contact (balize).

Iar ETCS-3 e o chestie complet SF, nu mai exista blocuri de linie, trenurile isi determina marja de siguranta in timp real, in functie de pozitia celorlaltor trenuri.

P.S. Exista si alte sisteme de semnalizare "in cabina" in afara ETCS. In Romania avem o implementare a unui sistem similar dar incompatibil cu ETCS-1 la Metrorex. Ii spune ATC si e derivat al ATC-ului suedez, un sistem similar cu ETCS-1.

Quote from: dr4qul4 on February 03, 2015, 02:46:47 AM
De parca mecanicul trebuie sa vada in fata in curba aia.

Bineinteles ca trebuie. Fix in curba aia se poate, de exemplu, priponi vreo vaca. Sau poate s-a intamplat ceva cu sina/terasamentul. Sau... Dotam locomotivele cu faruri din motive foarte intemeiate - daca ar ajunge ca mecanicul sa vada semnalele luminoase n-ar mai fi nevoie de becuri pe locomotiva.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Vlad94

Mai știe cineva ceva în legătură cu licitarea loturilor dintre km 614 și Simeria?