Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

MNU

Daca se finanteaza din alte fonduri decat bugetul local... da, sa se faca... ieri.

Din punctul meu de vedere, atata vreme cat tramvaiele noastre sunt vai-si-amar... atata vreme cat avem strazi fara canalizare si ne ineaca praful din cauza drumurilor de pamant in oras iar traficul la periferie e de-a dreptul "zdrentuit", acest proiect de ducere in subteran a liniilor CF este ultimul pe lista de prioritati a orasului Timisoara.

Insa, sunt sigur ca primarul ar aprecia propunerea ta imediat.

athosga

Salut!

Nu vad eu bine sau tunelurile chiar nu sunt intarite din interior in nici un fel? Nu este periculos asa? Poate raspunde vreun inginer. :)

Mersi.

alecu26

nu sunt inca intarite. Sunt puse doar acele nervuri (de fapt profile IPE 200) care se umplu cu beton prin torcretare si se mai pune o plasa de armatura.

Dupa aia, spre interior se pune hidroizolatia si la final se toarna adevarata structura de rezistenta, o coroana de beton de grosime variabila, dar minim 90 cm.

Se si vede ca nu este deja executata toata sapatura....probabil astea sunt fazele tehnologice de lucru gandite. Oricum...deja mi se pare ca au avansat destul...ar trebui sa vedem urmatoarele faze.

Eu nu am face book dar poate urmareste cineva pagina si ne pune aici actualizari.
Drumurile noastre POATE;

RaduC

Am vazut un inginer ARUP pe acolo, presupun ca ei sunt consultanti, deci nu-mi fac griji cu privire la siguranta sau integritatea tunelurilor

alecu26

am vazut si eu aia...dar am uitat sa scriu aici.

Nu are nici o treaba ARUP acolo. ARUP cred ca s-a si retras din Romania in ultimile luni. Probabil acel inginer are de undeva vesta reflectorizanta.
Drumurile noastre POATE;

alexV

sambata 13, coslariu-simeria, lot Pizarotti. lucreaza sambata, fac niste fortificatii prin santimbru :)












podul peste Mures, iar





when you see it ... :)


urmeaza coslariu-sighisoara, lot aktor



pe o portiune de vreo 10 km, sunt doar 3 curbe, la toate la maresc raza, se vede si din google maps. asta e prima:











a doua e pe stanga, asa ca o sarim



la a treia nu-i mai incurca DN14B, si sunt mai avansati









lucreaza si ei sambata, in caz ca nu e evident :)



multe camioane pe drum, care porneau din organizarea lor de santier



ambele linii gata







ceai mai faina poza din sesiunea de azi...




intrarea in blaj



si de sus




fata de ultima data, se circula pe noul pod, cel vechi e in curs de demontare si inlocuire




nici o piatra miscata pana la iesire din blaj, apoi:







ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alexV


alecu26

spre rusinea mea...Santimbru-Blaj fac saptamanal de fix 3 ani incoace...dar nu prea am contribuit cu poze.

Sincer...acolo intre podu Mures si Cistei...nu prea inteleg ce o sa faca si cum o sa procedeze. Reloca DN-ul si corecteaza curbele de CF?...sau vor ridica DN-ul peste de vreo 2 ori?
Drumurile noastre POATE;

athosga

Quote from: alecu26 on September 15, 2014, 04:37:39 PM
Sincer...acolo intre podu Mures si Cistei...nu prea inteleg ce o sa faca si cum o sa procedeze. Reloca DN-ul si corecteaza curbele de CF?...sau vor ridica DN-ul peste de vreo 2 ori?

Eu zic ca reloca DN-ul. Fundatiile, care se vad sunt deocamdata pt. DN si nu pt. CF.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alexV

Quote from: athosga on September 16, 2014, 10:45:40 AM
Quote from: alecu26 on September 15, 2014, 04:37:39 PM
Sincer...acolo intre podu Mures si Cistei...nu prea inteleg ce o sa faca si cum o sa procedeze. Reloca DN-ul si corecteaza curbele de CF?...sau vor ridica DN-ul peste de vreo 2 ori?

Eu zic ca reloca DN-ul. Fundatiile, care se vad sunt deocamdata pt. DN si nu pt. CF.

Reloca DN. Acela e un podet casetat terminat, nu fundatie, Si e lung (sau lat?) cat DN + CF, am observat la fata locului. Mai complexa pare a fi urmatoarea curba, pe stanga, unde corectarea razei inseamna sa treaca linia exact prin cladirea haltei Cistei + drum comunal si pe la geamurile a vreo 3 case.

alecu26

oricum...atunci va trebui mutat DN-ul inainte de a se apuca de CF. Va trebui sa vedem ceva miscare cat de curând. Problema mea...e unde revine inapoi pe vechiul amplasament ca sa treaca pe podurile deja construite???

Imi e clar unde se vor desprinde si pana unde merge pe linia existenta (deja sunt zidurile de sprijin si podetele construtite) dar unde se va reveni??? CHiar nu are nimeni planurile din zona?
Drumurile noastre POATE;

District EA