Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

florin74

Quote from: florin74 on July 10, 2014, 06:34:54 PM
Quote from: florin74 on June 19, 2014, 05:36:29 PM


31.05.2014

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :- 28,65%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 31,06%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 51%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 35,54%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 0%

Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 56,1%

30.06.2014

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :- 30,59%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 33,02%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 54,13%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 39,95%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 0%

Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 61,8%

31.07.2014

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :- 33,2%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 36,1%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 57,64%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 40,23%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 1,15%

Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 63,2%


alin_simeriaveche

weekendul acesta dau o fuga pe la CF Simeria Turdas. Joia trecuta cand asteptam masina sa plec la Tecuci, de la halta Simeria Veche veneau si plecau mai multe camioane. Am dedus ca poate au inceput lucrarile dar mi-am zis ca nu are cum. O sa verific

alecu26

intre Simeria si Orastie nimic...oricum.

Du-te daca vrei sa vezi ceva mai interesant in gara Aurel Vlaicu si oricum pe zona Orastie-Sibot.
Drumurile noastre POATE;

Redox

Din cate am vazut din DN inte Sibot si Vintu de jos a fost scos un fir, circulatia desfasuranduse pe celalalt fir.

daniel_avram

#636
Am fost astazi pentru putin timp in gara Arad si am constatat ca modernizarea gari de acum cativa ani a fost doar o risipa de bani, sunt tare curios cum o sa arata cand e gata.





Oare la ce vor fi folosite acele chesti mari albe amplasate langa scarile rulante, in ambele parti am vazut sa fie.



LE. La ora 18:30 era agitatie mare pe santier, se turna beton la pasarela de deasupra liniilor.


alin_simeriaveche

pe sectorul Simeria Turdas, nici o noutate. Ba mai mult..panourile informativeau fost vandalizate

florin74

O noua amanare la licitatiile pentru reabilitarea CF SImeria - Km 614.
Noul termen 19.09.2014

NGC

A aparut azi anuntul de participare 153517, "Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniei feroviare Caransebes - Timisoara - Arad".
Termen limita pentru primirea ofertelor: 14.10.2014

MNU

O intrebare pentru cei in cunostinta de cauza. Ar putea sa se si dubleze linia odata cu reabilitarea? Ar fi cu mult mai scump?

vancouver

Linia Arad-TM-Caransebes face parte din coridorul principal european Dunare si ar fi logic sa fie reabilitat in aceleasi conditii ca si Arad-Simeria-Sighisoara-BV-Bucuresti-Cta.

Deci, in mod normal, da, va fi dublat si va fi reabilitat la 160 km/h.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Cetatean

Quote from: alin_simeriaveche on August 28, 2014, 03:21:40 PM
pe sectorul Simeria Turdas, nici o noutate. Ba mai mult..panourile informativeau fost vandalizate

S-ar parea ca STRACO va lucra la terasamente.

MNU

Quote from: vancouver on August 31, 2014, 12:16:25 AM
Linia Arad-TM-Caransebes face parte din coridorul principal european Dunare si ar fi logic sa fie reabilitat in aceleasi conditii ca si Arad-Simeria-Sighisoara-BV-Bucuresti-Cta.

Deci, in mod normal, da, va fi dublat si va fi reabilitat la 160 km/h.

@vancouver, sper sa nu te superi pe mine... si mie mi s-ar parea logic sa fie dublat. Eu intrebam pe cineva care stie daca va fi asa... sau nu.

Multe chestii mie mi s-ar fi parut logice iar conducatorilor nostri, nu.