Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

alecu26

da...am vazut si eu updateul de pe site la CFR, din care poti sa-ti dai seama ca s-a finalizat procedura.
Drumurile noastre POATE;

florin74

Quote from: alecu26 on July 30, 2014, 03:45:54 PM
cine e la TGM pana la urma?

S.C CONFER GROUP S.R.L- S.C ARCADA  COMPANY S.A- S.C RADARIA S.R.L

florin74

FCC a semnat 2 acte aditionale pentru reabilitare CFR Sighisoara-Atel-Micaseasa

Obiectul primului actului aditional (lot 1) : lucrari suplimentare la tunelurile Sighisoara si Danes,stabilizarea solului cu liant hidraulic,poduri si pasaje.Valoarea estimativa de achizitie a lucrarilor (negociere preturi unitare articole noi), este de 144.098.080,80 lei fara TVA, la care se adauga cheltuieli indirecte (15%) si PROFIT(5%), in conformitate cu prevederile contractuale. Valoarea totala estimata a achizitiei este 173.998.432,56 lei (fara TVA)

Al doilea act aditional este pentru sectorul Atel Micaseasa (lot 2)
Nevoia adaptarii procesului tehnologic la conditiile imprevizibile intalnite in teren si care fac imposibila implementarea prezentelor prevederi ale proiectului, a condus la necesitatea achizitiei de lucrari aditionale de Stabilizarea solului cu liant hidraulic. Valoarea estimativa de achizitie a lucrarilor (negociere preturi unitare articole noi) in cadrul proiectului ,,Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov - Simeria, componenta a Coridorului Pan European IV, pentru a asigura circulatia trenurilor cu o viteza maxima de 160 km/h, tronsonul ATEL – MICASASA" , este de 2.045.391,45 lei fara TVA, la care se adauga cheltuieli indirecte (15%) si PROFIT (5%), in conformitate cu prevederile contractuale. Valoarea totala a achizitiei este 2.469.810 lei (fara TVA) (diverse si neprevazute 0)

Poate se misca acum mai cu talent, vad ca la lotul 1 valoarea e mare.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

Banuiesc ca au schimbat solutia tehnica la tuneluri si la podul peste Tarnava, altfel nu imi explic. La lot 2 unde au numai lucrari de stabilizare, valoarea e de 500.000 EURO

alecu26

Drumurile noastre POATE;


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

District EA


alecu26

Drumurile noastre POATE;

athosga

Salut!

Nu se stie cumva vreo data concreta de inaugurare la unele tronsoane, care sunt mai avansate? Ma refer in primul rand la Arad-Curtici si Arad-km 614. Deci pana cand se va mai circula pe acolo cu 30-50 kmh?

alecu26

mai e mult pana departe. As zice cel putin un an.

Contractul e undeva sa zicem executat real la vreo 65-70%...si acum incep fazele cu automatiza, semnalizari, telecomunicatii, etc....dar tot nu cred ca vor inainta super repede.
Drumurile noastre POATE;

athosga

Nu prea inteleg, in unele zone vad ca ambele linii sunt gata, se poate intra pe ele fizic. Chiar le trebuie un an pt. instalarea si testarea sistemului de semnalizare?? Chiar se va astepta sa termine cu tot tronsonul, inclusiv gara Arad? Mai ales ca din cate stiu sunt in intarziere?

frunzaverde

Quote from: athosga on August 19, 2014, 08:40:51 PM
Nu prea inteleg, in unele zone vad ca ambele linii sunt gata, se poate intra pe ele fizic. Chiar le trebuie un an pt. instalarea si testarea sistemului de semnalizare?? Chiar se va astepta sa termine cu tot tronsonul, inclusiv gara Arad? Mai ales ca din cate stiu sunt in intarziere?

Ridicarea vitezei e impiedicata, in principiu, de doi factori:

1. "rodajul" liniei si terasamentului. Fiind constructie complet noua, trebuie sa treaca un anumit tonaj peste sina si terasamentul respectiv inainte sa se ridice viteza (ordinea e 30 - 50 - VS). Astfel se verifica starea si evolutia corespunzatoare a terasamentului (ca e compactat bine etc. etc.) si a sinelor (de exemplu, comportamentul la dilatare si compresie etc. etc.).

La fel, sinele nu sunt sudate imediat dupa instalare (de asta, pe liniile nou reconstruite se aude sunetul tipic si repetitiv de cale ferata si nu merge perfect lin ca pe Bucuresti - Predeal sau Bucuresti - Constanta sau pe bucati din M500 - sunetul generat de trecerea peste joante, punctele unde doua cupoane separate de sina se intalnesc; ele urmeaza sa se sudeze, dar la fel, dupa ce va fi trecut un anumit tonaj pe linie).

2. starea de santier. Cat timp sunt muncitori in multe puncte pe firul celalalt, e imposibil sa se treaca pe firul celalalt cu 120-140-160 in siguranta. Si instalarea unui sistem de semnalizare cere multi muncitori prezenti in santier, in imediata proximitate a unei linii active. Pentru siguranta, se reduce viteza.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

disney

Quote from: disney on July 10, 2014, 10:49:51 PM
Stie cineva ceva despre un proiect "Railway Predeal- Brasov" care a aparut recent in lista de la Jaspers?  :o
Din pacate documentul original a fost retras momentan de pe site, dar aici https://hostr.co/9bFD9cwOPJqd puteti gasi o copie a lui asa cum era in 10.07.2014.

O fi vorba de vreo noua reabilitare pentru viteza de 160 Km/h pe traseu nou?

In lista de anul trecut nu aparea acest proiect.

Quote from: vancouver on July 10, 2014, 11:27:54 PM
Este imposibila realizarea unei cai ferate apte de 160 km/h pe legatura Predeal-Brasov. Pentru 160 km/h era nevoie sa se construiasca un tunel pe sub Predeal, de ca 20-30 km lungime (deci pe sub toata zona inalta a Vaii Prahovei, de dinainte de Sinaia pana dupa Timisu de Sus).

Asadar proiectul actual prevede reabilitarea caii pe traseul actual, eventual cu mici modificari. Cel mult pe Timisu de Jos - Dârste - Brasov sa se poata ajunge la 140-160 km/h.

Desi documentul original a disparut momentan de pe site-ul JASPERS, aici http://www.cdep.ro/interpel/2014/r1395B.pdf aveti confirmarea ca a fost trimis spre JASPERS un astfel de proiect.

@vancouver: Ai cumva un link catre proiectul actual de care amintesti mai sus?