News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dorum



ciprebbe

62 km noi din care 24.7 km tunele.... va fi interesant pe aici.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

poate sa faca cineva un mic sumar?

am innebunit cand am vazut 367 de pagini...si nici nu par structurate foarte simplu...sa ai tot felul de centralizatoare sau prezentari de genul asta.

Tunelurile...banuiesc ca 24 km de cale dubla...sau sunt de fapt 12X2? Poduri noi cam ce vor fi?
Drumurile noastre POATE;

florin74

Pag 24-29 sunt descrise noile trasee si lucrarile noi
Pag 30- 58 sunt descrise in detaliu lucrarile din statii si de pe fiecare segment de traseu. E greu de facut un rezumat la 35 de pagini pline de informatii
La pag 59 e un tabel centralizator cu tunelurile. Tunelul de la Beia se modernizeaza
Tunele noi
Homorod (6,9 km)si Ormenis (5,1 km) linie simpla
Mureni (500 m) si Archita 1 (238)si 2 (759 m) linie dubla
Semnalizare si alte lucrari de la pag 60

Ce am zarit la poduri : sunt vreo 2 de 237 m si unul de 420 m la Racos. In rest pana in 100 de metri.

florin74

S-a publicat si ultima licitatie pentru poduri si tuneluri, care acopera regionala Cluj. Un lot pentru tuneluri (2,4 mil lei) si 3 loturi pentru poduri (42,7 mil,  25,7 mil lei, 39,1 mil lei).

Cu licitatia asta s-a cam incheiat programul de investitii CFR  finantat cu fonduri UE, ramanand cele 2 licitatii anulate pentru Simeria - Km 614, anulate luna trecute si care cred ca in luna iunie se publica din nou.
In ceata mai este licitatie pentru modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferata, licitatia a fost anulata de CFR pentru ca nici o companie nu a depus oferte conforme, CONSINIT a contestat la CNSC care i-a dat dreptate. Ramane de vazut ce face CFR.

Marius90

Revin cu poze de azi din gara Arad. Am foarte multe (165 mai exact) asa ca o sa pun aici doar cateva.

Au inceput lucrul la peronul 2 si la partea dinspre gara a acelei pasarele:








Lucrarile au avansat si la noile corpuri de cladire care vor servi drept birouri/arhive/hale de mentenanta:




Marius90

La peroanele noi nu se vad mari diferente de la ultima mea vizita:







Linii, linii si iar linii:
















Toate pozele aici

nenea_hartia


Chagall

Reabilitarea liniei ferate 200, 200A undeva intre Deva - Alba Iulia













Mai multe poze gasiti aici.
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

shamanu

Vazand ultima poza m-am dus cu gandul ca tot ce vad acolo poate fi made in romania (ceea ce inseamna niste locuri de munca). Acum ma intreb... ce e made in ro... totul sau numai piatra?

iuli

Din cate stiam eu si sinele se faceau in Romania, la Galati. Nu mai stiu daca e de actualitate.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

isotech_ro

Quote from: iuli on May 12, 2014, 09:30:49 AM
...Din cate stiam eu si sinele se faceau in Romania, la Galati...

la Gala'i nu a existat niciodata laminor de profil CF, la Calarasi este un asemenea laminor dar nu stiu daca mai functioneaza

alin_simeriaveche

pai asa pot spune si la Hunedoara. Cel putin asa stiu ca se facea