Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

adiarc

sapt viitoare poate ajung sa vad ce este cu tunelele de la Sighisoara
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

athosga

Quote from: adiarc on January 26, 2014, 04:58:15 PM
sigur se modiffica traseul
imediat la iesirea din Medias se vad podete inalte aferente noului traseu
cred ca este mai mult pt a corecta accea curba ce se vede si pe Google Maps

Da, intre timp am gasit si eu un studiu in care se specifica (recomanda?) ca intre Medias si Tarnava trebuie modificat traseul pe o lungime de 4,5 km(!). Am citit chiar despre un viaduct de aprox. 2,2 km in zona! Se pare ca asa se si intampla in realitate, insa astfel habar n-am pe unde va trece noul traseu. :(

athosga

Stie cineva care-i situatia cu tronsonul Brasov-Sighisoara? Se va incepe reabilitarea? Daca da, cand? Mersi.

nenea_hartia

Quote from: athosga on January 26, 2014, 06:57:17 PM
Da, intre timp am gasit si eu un studiu in care se specifica (recomanda?) ca intre Medias si Tarnava trebuie modificat traseul pe o lungime de 4,5 km(!). Am citit chiar despre un viaduct de aprox. 2,2 km in zona! Se pare ca asa se si intampla in realitate, insa astfel habar n-am pe unde va trece noul traseu. :(
Probabil era chiar Acordul de Mediu, vezi aici, începând de la pagina 9.

Quote from: athosga on January 26, 2014, 10:24:04 PM
Stie cineva care-i situatia cu tronsonul Brasov-Sighisoara? Se va incepe reabilitarea? Daca da, cand? Mersi.
Abia s-a depus pentru Acordul de Mediu. Sunt prevăzute corecții spectaculoase de traseu, trei tuneluri nou proiectate în lungime totală de 14,27 km, din care unul de 5,16 km și unul de 6,91 km! În total, peste 24 km de tuneluri existente și proiectate (pag.62).

anacronox

Muncitor de pe Coridorul IV Paneuropean CFR, în comă profundă

Un muncitor de 33 de ani se află în comă profundă, după ce a suferit un accident pe şantierul CFR care face parte din Coridorul IV Paneuropean, în zona Mediaşului.

restul articolului aici http://turnulsfatului.ro/23994/muncitor-de-pe-coridorul-iv-paneuropean-cfr-in-coma-profunda.html

athosga

Quote from: nenea_hartia on January 27, 2014, 12:19:50 AM
Abia s-a depus pentru Acordul de Mediu. Sunt prevăzute corecții spectaculoase de traseu, trei tuneluri nou proiectate în lungime totală de 14,27 km, din care unul de 5,16 km și unul de 6,91 km! În total, peste 24 km de tuneluri existente și proiectate (pag.62).

Da, am ramas surprins si eu. Proiectul asta pare chiar grandios! De altfel pe harta se vede foarte bine pe unde se poate "taia" traseul atat de mult. :) Sunt tare curios cum va evolua reabilitarea acestui tronson!

florin74

Actualizare 31.12.2013

PIZZAROTI - 23,68% (lot 4)
FCC-ALPINE-AZVI - 22,66% (lot 1)
AKTOR 37,49% (lot 3)
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO - 22,55%[/QUOTE] (lot 2)

Km 614 - Curtici
Swietelsky 45,3% (44,5% la 30.11.2013)

athosga

^

Aici sa inteleg ca 50% este egal cu trecerea traficului pe firul nou si inceperea demolarii firului vechi ramas?

florin74

Absolut nici o semnificatie, oricum se lucreaza pe sectiuni, de exemplu AKTOR sta mai bine pentru ca s-au concentrat pe lucrarile de arta  (care au o valoare mai mare), urmand  ca apoi sa se ocupe de calea de rulare.

Cam nici o firma nu se ocupa de un fir pe intreg tronsonul, de obicei se lucreaza alternativ, pe sectiuni (de obicei intre statii)

Procentul se refera la situatiile de lucrari acceptate de beneficiar.

alecu26

oricum faptul ca Aktor i-a ajuns pe Swieteleky...e ceva. Oricum...acolo ceva nu e in regula cu procentul lui Swietelesky de pe Curtici-Arad. Bate pasul pe loc de multa vreme....iar lucrarile sunt foarte, foarte avansate.
Drumurile noastre POATE;

florin74

Depinde de cum sunt acceptate situatiile de lucrari, poate in lunile reci s-au concentrat pe gara Arad si inca nu au receptionate lucrarile, poate graficul de lucrari convenit cu CFR SA prevede un volum mai mare de lucrari (si implicit de plati) in 2014, ramane de vazut.

Sunt tare curios ce se mai aude de tunelurile de la Sighisoara, acolo chiar freaca menta. >:(

florin74

Incet incet se lamureste si licitatia privind semnalizarea pe tronsonul Sighisoara -Simeria
E asa de incurcata situatia, s-a contestat tot ce se putea contesta

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000309635&id_inst=2

Cred ca cu ALSTOM se va semna intr-un tarziu contractul. Oricum, la ritmul in care se lucreaza, nu au mult de recuperat. :lol:

alecu26

Quote from: florin74 on February 06, 2014, 07:48:49 PM
Sunt tare curios ce se mai aude de tunelurile de la Sighisoara, acolo chiar freaca menta. >:(

cica au vrut neaparat reproiectare...si acum in sfarsit s-a aprobat de CFR.

Oricum...cred ca nici podul in arc peste tarnava langa sighisoara inca nu e inceput.

La Swietelsky ii mai poate dezavntaja si faptul ca ei au centralizarea electronica si semnalizarea incluse.
Drumurile noastre POATE;

alecu26

Quote from: athosga on February 01, 2014, 01:04:48 AM
Quote from: nenea_hartia on January 27, 2014, 12:19:50 AM
Abia s-a depus pentru Acordul de Mediu. Sunt prevăzute corecții spectaculoase de traseu, trei tuneluri nou proiectate în lungime totală de 14,27 km, din care unul de 5,16 km și unul de 6,91 km! În total, peste 24 km de tuneluri existente și proiectate (pag.62).

Da, am ramas surprins si eu. Proiectul asta pare chiar grandios! De altfel pe harta se vede foarte bine pe unde se poate "taia" traseul atat de mult. :) Sunt tare curios cum va evolua reabilitarea acestui tronson!

Nu prea cred ca avem aici date despre banii europeni pe aceasta axa. Nu stie cineva mai mult cat exact ne este alocat pe 2014-2020? Vor fi cheltuiti toti cu Simeria-km 614 sau tot aici va intra si Brasov-Sighisoara????
Drumurile noastre POATE;

Wadan

In programul de fonduri europene pentru infrastructura, POIM ( Link aici ) se specifica faptul ca va trebui finalizat coridorul TEN-T central si inceperea noilor coridoare TEN-T. Cel putin asta inteleg din ce spun ei pe acolo :)