Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Vlad94


razvan96

UE finanteaza orice daca stii sa le explici de ce ai nevoie. Si cu siguranta la Balota isi dau seama si ei daca le arati proiectul ca e necesar.

CsabyRR

Quote from: cristi5 on October 18, 2021, 09:51:20 AM
@motorzbh deci cat va fi la calatori? In SF scrie 160 pe o portiune Cj-Episcopia si pe mare parte din Arad-Caransebes

Salut cristi5,

Pai e simpla treaba. 160 eventual intre Huedin si Braisoru si dupa aia intre Vadu Crisului Hm si Oradea Est. Altfel nu ai cum, fizic. Linia asta e foarte constransa de munti, mai ales ca o parte trece si prin Defileul Crisului Repede.

Eu sunt foarte curios cum va rezolva de la Poieni incolo, daca va exista vreo intentie de a dubla linia pana unde e posibila dublarea si daca vor sa dubleze linia intre Vadu Crisului si Osorhei (o portiune oricum e dublata)...

motorzbh

Viteza maxima la călători va fi cat se poate cu actuala configurație. Probabil vom atinge în anumite zone 160km/h daca linia ne permite. Nu știu daca vom face Balota ca este un proiect scump cu deviere masiv de traseu, tunel etc. Ar merita într-adevăr tunelul ca e rampa foarte mare actualmente , dar trebuie sa renunțăm la toate chestiile băgate de căpușe: peroane în câmp cu containere blindate și 10 000 de panouri de afișaj sau cele 50 000 de camere video. Semnalizarea un singur proiecte nu 10 cu 50 de interfețe și alte sârme intre proiecte.
Deocamdată tăiem sa ne încadrăm în bani. Când vom ajunge la o solutie ( daca vom ajunge ca s-ar putea de fapt sa renunțăm la vreun proiect) o sa fiți primii care afla. Si singurii care le pasa ....

Cetatean

^ mai cred ca e vorba si de analizat mai bine proiectele pentru a face economie. Sunt zeci,sute de linii de articole prinse la licitatii care nu se executa in teren. Plus cantitati supraestimate.
Sighisoara Simeria la cati bani se face fata de licitatie? 80-85% ?

cristi5

@CsabyRR amestcam subiecte dar in SF-ul de pe topicul magistralei 300 e dat 160 numai in campie, spre Oradea. Adica acolo unde permite geometria actuala, cum zice @motorzbh. E un tabel cu viteza actuala si cea propusa. Am pus mai sus link-ul spre topic.


dan tm

Nu s-ar putea construi o linie nouă de la Drobeta Turnu Severin Mărfuri pînă la Tîmna sau Igiroasa?

Ionut

API pe Facebook

Mobilizare îmbucurătoare pe #CoridorulFeroviarRinDunăre între Simeria și Kilometrul 614! Link fotoreportaj oficial și detalii cu sute de poze pe forum: https://bit.ly/2Z1ZKsm.

Constructorii lucrează într-un ritm susținut pe cele patru loturi ale tronsonului Simeria-KM 614 pentru a ridica viteza maximă a trenurilor la 160 km/h. Reamintim că proiectul este unul foarte complex, având nu mai puțin de 9 poduri noi peste râul Mureș, trei tuneluri și o polată, prima construită în ultimii 30 de ani!

Sperăm că guvernul și instituțiile responsabile vor debloca în curând și ultimele zone în care antreprenorii nu au acces: situl arheologic de la Mintia, exproprierea suprafețelor necesare pentru demararea lucrărilor la portalurile celor două tuneluri de la Sălciva și revizuirea acordului de mediu respectiv scoaterea din circuitul forestier a versantului estic de lângă tunelul Bătuța.

Dacă acestea vor fi rezolvate în timp util, avem toate șansele ca la finalul lui 2022 să parcurgem cu trenul toată distanța de la Simeria la Arad pe firul nou, mai puțin cele două variante noi de traseu care fac obiectul construcției tunelurilor.

* Date tehnice:
Viteza proiectată: 160 km/h cu excepția zonelor Deva și Radna. 144 km de cale ferată dublă reconstruită, din care 60 de kilometri pe traseu nou. Contracte semnate în 2017 pe un termen nerealist de 36 luni, cu asocieri conduse de FCC (Simeria-Gurasada), Aktor (Gurasada-Ilteu), Astaldi (Ilteu-KM 614, două loturi).

RaduG


motorzbh

Cat ne-a costat "prietenia "cu Alstom , Siemens si Thales .




Powered by API/PUM imgur uploader

Tocmai ce o sa dam 60 de milioane din buzunarul nostru pentru ca anumiti CEO sa-si schimbe Audi R10 cu Buggati Veyron.

cristi5

@motorzbh pentru (2) probabil vor baga viteza in AFER ca sa termine omologarea la 614-frontiera. Apoi vor trece cu o locomotiva, poate regulat sa arate ca "merje". In cel mai bun caz poate vedem Dacia cu ETCS, dar stai, are Calatori tractiune?

La (3) ce pot sa faca? Inteleg ca ERTMS nivel 1 zace prin magazii.

Mie povestea asta imi aminteste de primele trenuri cu 160 introduse pe Buc-Constanta. Cand EU a zis "noi v-am dat bani de 160, sa mearga trenurile cu 160". Si (daca bine tin minte, 2013 sa fi fost?) au pus jandarmi la fiecare bariera si au mers cu 160 :)

Sa speram ca presiunile pierderii banilor vor ajuta si de data asta progresul tehnic in beneficiul calatorilor...

motorzbh

Cum poți sa certifici ceva care nu funcționează? Mai sunt 120 de neconformități la ETCS si 21 la GSM-R încă nerezolvate. Aveau 90 de zile sa le rezolve si dupa 3 ani încă nu le-au rezolvat. Facem ca la pilot , închidem ochii? Facem recepția finala cu oameni de paie, fără specialiști? Ca ai nu or sa semneze daca nu sunt rezolvate toate problemele. La Pilot a fost un singur specialist din Direcția Instalații care a participat la teste și ala a făcut opinie separata.
Predeal Constanta trebuie făcut nivelul 2 si pus GSM-R. Simplu , iti trebuie bani.

cristi5

API pe Facebook. Like&share!

https://www.facebook.com/proinfrastructura/posts/2036806103160053
Filmări aeriene cu 6 din cele 9 poduri peste Mureș. Plus polata Sălciva cu o "pușcătură", tunelul Bătuța

Multumim @Adisan ! (si @alinuttt fireste)

Ma roaga seful API sa amintim feroviarilor unde se pot face donatii, ca sa putem continua filmarile:

Asociația Pro Infrastructură
IBAN RON: RO32RNCB 0837 1694 8196 0001
IBAN EUR: RO05RNCB 0837 1694 8196 0002
IBAN USD: RO75RNCB 0837 1694 8196 0003
Cod BIC/SWIFT: RNCBROBU
BCR Cluj-Napoca
Donatii prin PayPal: contact@proinfrastructura.ro