Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Dupa finalizarea lucrarilor pe fiecare tronson, cum este prevazuta sa se faca intretinerea curenta a liniilor, macazelor, garilor? Sau dupa finalizare avem impresia ca nu trebuie facut nimic si nimeni nu s-a gandit la intretinere?

Pe Bucuresti - Predeal unele gari (de ex. Azuga) arata jalnic si nu imbie calatorii sa lase masina si sa treaca pe feroviar. Cum este acum prevazut mentinerea curata a garilor si mai ales a grupurilor sanitare din gari? La ce interval orar este prevazut ca o persoana de serviciu sa asigure curatenia in grupurile sanitare. Hint: la restaurantele de tip fast-food exista in general condica si trebuie bifata minim o data la 2 ore verificarea toaletelor. Daca anumite instalatii sanitare se strica, cat de repede sunt aduse altele sau reparate? Sunt contracte cu firme externe sau se face in regie proprie? Cine este persoana responsabila, de ex. la Azuga.

In strategia UE sta scris ca de-a lungul coridoarelor reabilitate tinta este de 70% din trafic de calatori pe feroviar. Ce masuri sunt prevazute in acest sens?

In vestul Europei 90% dintre trenuri circula cadentat, la 30 de minute sau 1 ora sau cel mult doua ore. Asa cum la noi circula microbuzele si autocarele private. Astfel calatorii pot oricand veni la gara, asa cum in Bucuresti vin la metrou, si stiu ca vor gasi tren. Cand se va implementa un astfel de sistem la noi? Cat material rulant este necesar, de exemplu pentru candentare pe Bucuresti - Predeal?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Xenos


Gările de pe tronsonul Câmpina - Predeal și de fapt și de pe București - Câmpina nu au fost, în mod aberant, cuprinse în proiectele de reabilitare - doar peroanele. Uitați-vă cum arată Azuga, Bușteni și chiar Predeal, care odinioară era o gară frumoasă...


Neufunk

Cat de departe sunt cu pregatirile pentru Brasov - Predeal si cam ce s-au gandit sa faca acolo?



cristi5

Quote from: NGC on March 23, 2018, 08:19:45 PM
"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

Iar acum PIZZAROTTI are o sesizare la CCR, despre care vorbeste si decizia CAB de mai sus.

Vreau doar sa clarific: subtronsonul 2c  nu are constructor in acest moment? Nu exista contract inca, asteptam dupa CCR, corect?

Deocamdata acestea vor fi vizibile pe openstreetmap.org pt ca sunt in constructie
Variante de viteza 2a 614-Barzava https://www.openstreetmap.org/relation/8202859
Variante de viteza 2b Barzava-Ilteu https://www.openstreetmap.org/relation/8202858
Variante de viteza 3 Gurasada-Simeria https://www.openstreetmap.org/relation/8202856

Iar asta nu (doar pe harta proiectelor)
Variante de viteza 2c Ilteu-Gurasada https://www.openstreetmap.org/relation/8202857

Amanunte pe topicul de harti.

Phenol

S-a contestat doar in cazul subtronsonului 2c, Ilteu - Gurasada. Nu mi se pare corect ca s-a semnat contractul cat timp contestatiile nu s-au rezolvat.

Pe Gurasada - Simeria constructorul este FCC - Astaldi care a inceput lucrarile, insa doar pe intervalul Mintia - Simeria. Pentru varianta de viteza la care te referi inca nu a primit AC.

Quote from: ionescu63 on April 01, 2012, 12:40:04 PM
Actualizare 13.01.2018




Ionut

Trebuie actualizat acel tabel. O sa incerc eu sa il tin up-to-date, asa cum fac pe rutier.

cristi5

Quote from: Phenol on April 12, 2018, 01:35:56 PM
S-a contestat doar in cazul subtronsonului 2c, Ilteu - Gurasada. Nu mi se pare corect ca s-a semnat contractul cat timp contestatiile nu s-au rezolvat.

Pe Gurasada - Simeria constructorul este FCC - Astaldi care a inceput lucrarile, insa doar pe intervalul Mintia - Simeria. Pentru varianta de viteza la care te referi inca nu a primit AC.

Da, raspunsul in legatura cu subtronsonul 3 era cu un mesaj mai sus si alte mesaje care spun ca se lucreaza la Deva... Dar n-am facut legatura... Am corectat greseala.

Nu este AC pe nicio varianta de viteza asa ca nu vom vedea lucrari acolo prea curand. Asteptam cu interes... Inteleg ca se fac si reproiectari, asa ca probabil vom avea de asteptat.  Sunt curios daca-i spun la Ionut cand merge in vizita cam cand vine AC.

Phenol

De mult nu au mai aparut poze de pe Coslariu - Simeria.

Gara Coslariu


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)





Phenol

(GPS)


Ieri, in 11.04 circulatia trenurilor a fost intrerupta cateva ore intre Coslariu si Alba Iulia pentru lucrari la unul dintre poduri. Din ce am vazut pe tot tronson, cel mai probabil acesta era podul in cauza.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Phenol


Phenol

Doua filmari intre Santimbru - Alba Iulia si Vintu de Jos - Sibot:





Apropo de tabel:

Pentru lotul Pizzarotti putem mentine aceasi date, desi au avansat cate ceva cu lucrari, nu au eliminat nici unul dintre puncte critice enumerate.

In cazul lui Swietelsky am putea considera gara Sibot terminat intr-o oarecare masura, avand doar lucrari minore in gara. Restul ramane pe lista.
Se lucreaza la ambele halte (Tartaria si Turdas), dar mai au de lucru la ele.

11.04.2018

Phenol

Si acum cireasa de pe tort:

Am parcurs zona tunelului Turdas pe jos, de la Orastie la Simeria. Iata cateva poze:

Podul terminat(https://www.google.com/maps/@45.845443,23.1499956,408m/data=!3m1!1e3) de la capatul dinspre Orastie:



Terasamentul spre Simeria:



De aici spre tunel mai este de sapat din cauza conductei de gaz care necesita relocare:



Urcand pe pamantul lasat langa conducta de gaz, apare o alta conducta, tot neagra cu diametru mai mic spre nord:



Bucati pentru noua conducta de gaz pe campul spre DN: