Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Andi

Ajungem in Medias, circulatia se desfasoara pe liniile 4 (doar pentru marfare), 5 si 6 iar 7 este folosita pentru remizarea garniturilor.

Se lucra la montarea dalelor de beton pe peronul liniei 1 in partea spre Atel. In jumatatea opusa se vedea interiorul cladirii de la nivelul inferior, asadar nu va fi gata prea curand. Peronul 3-4 asteapta asfaltare si finalizarea peroanelor + alte finisaje





In dreapta, linia 6 va fi mai lunga fata de actuala configuratie, deci va disparea si acel macaz





In partea stanga vedem linia 3 care probabil va avea si semnal de parcurs la peron, si semnal de iesire aici in capat





Cum am scris mai sus, aici este noul macaz de legatura intre linia 5 si linia 6



Mergem mai departe spre Copsa Mica, circulatia se desfasoara tot pe firul 1 si demaram din nou la 120 km/h













Trecem prin halta Tarnava, spulberam praful si trecem podurile noi









In dreapta a fost traseul vechi..







Intram in Copsa Mica, reducem viteza la 30 km/h





In ceea ce priveste circulatia, nu s-a schimbat nimic, se circula pe liniile 5-9, 5-7 avand peroane improvizate pentru trenurile de calatori



Liniile 2, 3 si 4 sunt gata, mai sunt necesare lucrari la peroane si finalizarea liniei 1











Continuam spre Valea Lunga, tot pe firul 1. Avem o limitare de 50 km/h din cauza liniei







In dreapta urmeaza podul in lucru, speram sa fie gata cat mai repede









Revenim pe linia modernizata, sporim viteza la 100 km/h







Ajungem la urmatorul pod, care este intr-un stadiu mai avansat. Acesta, impreuna cu cel de la Copsa reprezentau pentru mine cele mai in urma puncte de pe intregul santier, speram sa deschida firul 2 cat mai repede deoarece vom scapa de doua restrictii de 50/30.





Dupa pod, pe firul 2 s-a adus piatra sparta si se pare ca au si terminat ce era de terminat





Revenim din nou pe linie noua, sporim din nou la viteza stabilita



Si lasam podurile in urma...











PO Micasasa, halta finalizata si granita intre doua loturi. Reducem viteza la 50 km/h











Reducem viteza si mai mult, la 15 km/h, este vorba de o restrictie la o trecere la nivel cu CF







Sporim iar la VS spre Valea Lunga









Halta Lunca





Intram in Valea Lunga, se circula pe liniile 3 si 4. Liniile 1 si 2 sunt finalizate de asemenea in totalitate













Am revenit pe firul 1, continuam spre Blaj




Andi

Din nou cu 100 km/h





Insa la Manarade este in continuare limitare de viteza 40 km/h





PO Campu Libertatii



Intram in Blaj, viteza ramane neschimbata









Ne facem intrarea in forta, fara alte restrictii si limitari cum a fost pana acum





Statia Blaj, se circula pe liniile 3-6





Aici sunt tinute toate utilajele celor care lucreaza pe lotul respectiv, cele doua de pe linia 2 le-am gasit in Craciunel cand am trecut inapoi



Prima statie unde gasesc balustrade la pasajul subteran deja puse



La linia 1 mai era nevoie de catenara si de asfaltarea peronului, catenara avem, astfalt insa nu.



Mergem mai departe, iesim pe firul 2 pana la Craciunel, viteza maxima va fi de 70 km/h











Intram in Craciunel, tranzit cu restrictie de viteza 50 km/h



Aici este singura portiune de linie care mai necesita burare, in rest pana la Coslariu totul este gata







De asemenea si catenara la linia 3



Statia per ansamblu





Am iesit pe firul 1, viteza maxima 120 km/h, ambele fire finalizate



Ne apropiem de Cistei





Viteza cat se mai poate...





...pentru ca incetinim din nou, de data asta iesind de pe "autostrada"





Racordarea Mihalt, pe directa spre Santimbru, in abatere spre Teius





Racordul de viteza prin spatele garii Coslariu, santier abandonat din cate vedem









Linia respectiva este racordul vechi Coslariu Pod Mures-Coslariu, inchis din luna iulie 2017



Trebuia deschis in toamna anului trecut, insa...



In departare vedem intrarea in Coslariu dinspre Teius





Semnalul de intrare in Coslariu, aici am vazut pe cineva lucrand la dulapul semnalului respectiv, asteptam deschiderea liniei..



Iar aici se termina reportajul meu, limita dintre linia veche si linia noua dintre Teius si Coslariu



Multumesc pentru atentie!

cryu


Andi

Cu multa placere :) Si imi cer scuze daca se incarca greu, trebuia sa impart in mai mult de 3 mesaje.

nenea_hartia


Vice33

Andi, de ce la Mănărade este limitare de 40 de km/h la o trecere de nivel finalizată și modernizată???
Cum poți să pui limitare la 40 de km/h dacă ambele fire și trecerea sunt finalizate?? :hm: :hm: :wtf: :wtf:

perfidus

Quote from: Andi on January 16, 2018, 04:49:20 PM
Cum am scris mai sus, aici este noul macaz de legatura intre linia 5 si linia 6




Multumim pentru poze! Excelente comentariile, intelege si cineva mai din afara zonei.

Mi se pare mie ca mai trebuie ceva exproprieri/demolari pentru prelungirea ultimei linii?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Dominik

You're in Steelers Country

Andi

Quote from: perfidus on January 17, 2018, 09:38:17 AM
Mi se pare mie ca mai trebuie ceva exproprieri/demolari pentru prelungirea ultimei linii?

Cam asa ceva, oricum cred ca nu se grabesc sa faca ceva pana nu muta circulatia inapoi pe liniile 1-4.

@Vice Nici eu nu stiu de ce, probabil din cauza ca nu exista semnalele de avarie montate si atunci se reduce viteza in caz de ceva. Din cate stiu daca la o trecere la nivel semnalul de avarie este aprins (rosu) ceea ce inseamna pericol, mecanicul opreste trenul inaintea pasajului apoi trece cu maxim 20 km/h si cu deosebita atentie.

Vice33

Stai puțin...deci semnalele luminoase se instalează de către CFR, este obligația lor să asigure maximul de siguranță la trecerile la nivel cu CF!!

La halta Mănărade, văd că DC 53 traversează CF, nu există nici barieră/semibarieră, nici semnal lumios+acustic, nici măcar un indicator!!

Nu se poate asa ceva...din ce informații ai, de ce nu s-a montat acolo în cadrul proiectului de reabilitare?

Acum ce facem, avem n treceri la nivel cu CF, inseamnă că la fiecare trecere nesemnalizată reducem, viteza la 40?? Care mai este rostul vitezelor superioare cu o reabilitare atunci??

Andi

Pai daca te uiti in poze exista numai catargele, n-am idee de ce nu au fost instalate macar semnalele provizorii. Deci dupa finalizare clar vor fi acele semnale si se va circula la viteza stabilita.

ioandorin

  ''Stai puțin...deci semnalele luminoase se instalează de către CFR, este obligația lor să asigure maximul de siguranță la trecerile la nivel cu CF!!''                                                                             
                 Nu constructorul ar trebui sa monteze acele semnale ? Ca nu cred sa fi facut receptia asa !

alexV


Phenol

^am mai discutat de aceea trecere de la Manarade de cateva ori. CFR a confirmat ca trecerea va fi automatizata si limitarea ridicata. Trebuia sa pun raspunsul integral.





Powered by API/PUM imgur uploader


Adica, pana cand sistemele noi de siguranta nu sunt functionale restrictia ramane.

Pe vechea configuratie acolo nu era BAT, era crucea Sf. Andrei si atat. De aceea era si inainte limitare de 40.
Pe fiecare santier, semnalele care se folosesc pe perioada lucrarilor, sunt cele vechi. Prima data reconstruiesc CF cu sistemele de siguranta vechi dupa care apuca sa schimbe cu cele noi. Cum configuratia veche nu prevedea BAT la Manarade, constructorul nu a avut ce sa monteze pe perioada lucrarilor. Putea sa instaleze una care sa functioneze independent de centralizarea de pe sectie, cum a procedat Regiotrans pe Brasov - Zarnest, insa asta ar fi insemnat costuri suplimentare. Cum la licitatie se merge pe pretul cel mai mic, asta cade din prima.

Practic ne confruntam cu aceeasi problema care impiedica circulatia pe ambele fire pe tronsoanele terminate (ce am discutat la sfarsit de an). Lipsa sistemelor noi de siguranta.



Eu zic sa va multumiti ca e limitare doar de 40. Pe Teius - Aiud de ceva vreme a fost introdus o limitare de 20 la aceasta trecere. Vara trecuta am vazut cateva accidente aici, cel mai probabil dupa aia s-a decis limitarea vitezei.





Powered by API/PUM imgur uploader


BTW: Care e metodologia de determinare a vitezei maxime pentru trenuri la trecerile peste CF?

Ionut

Am pus pe Facebook cele două reportaje ale lui Phenol și Andi. Va rog frumos, cine are timp, nervi si se pricepe să intre pe Facebook și să răspundă comentariilor decente. Aici e postul: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=893393897501285&id=411782165662463

Multumesc!