Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Phenol

Ne apropiem de tunel, sinele noi au fost aduse si depozitate pe ambele capete:
















Phenol

Actuala halta:





Si cateva poze din sens invers:





Se lucra foarte serios la relocarea conductelor de gaz:




Phenol

Halta Balomiru de Camp, tot din sens invers:











Si afisul din Simeria:



13.01.2018

Phenol

Pe baza celor doua "excursii" ce am facut zilele trecute am update-at tabelul centralizator.





Powered by API/PUM imgur uploader


@Vice33: relocarea de la Brateiu s-a rezolvat si se lucreaza la ambele poduri intre Copsa Mica si Micasasa.

In legatura cu termene nu vreau sa ma pronunt.

Am o intrebare in legatura cu granitele loturilor la Atel si la Micasasa. Cap X sau Cap Y?
Mersi

@Andi (si ceilalti care cunosc mai bine situatia din teren): am uitat ceva?

In viitor voi incerca sa va tin la curent prin graficele de evolutie a lucrarilor si prin acest centralizator sa avem o imagine cat mai buna a situatiei din teren.

Pentru asta cer si ajutorul vostru  :D

Ionut

Multumesc tuturor contributorilor pentru fotografii, date, tabel si celelalte comentarii/contributii! :cheers: Am pus centralizatorul in primul post al acestui thread. Vom actualiza periodic. :)

Andi

Quote from: Phenol on January 14, 2018, 02:51:57 PM
@Andi (si ceilalti care cunosc mai bine situatia din teren): am uitat ceva?

Nu prea, multumim pentru reportaje :D

La Coslariu cred ca mai au de lucru doar la semnale, inductori, cabluri si tot ce tine de siguranta circulatiei, n-ar trebui sa mai dureze mult pana la deschidere, insa nu stiu ce tot fac cu racordul dinspre Podu Mures, ca l-au inchis in iulie cu termen de finalizare in octombrie si uite ca au prelungit dar fara vreun termen de finalizare dat.

La Alba Iulia cred ca mai e de lucru cu acea rampa de incarcare-descarcare, probabil o transforma in peron si dupaia vine si linia.

Blandiana-Sibot e destul de in urma, or fi si aici blocaje daca nici macar linia nu au pus-o acolo unde se poate.

La podul A1 de la Aurel Vlaicu am inteles ca trebuiau schimbate traversele, acum cateva luni s-a si circulat pe firul 1 cateva zile, nu stiu de ce inca mai e acea restrictie de 50.

Cat despre tunelul Pricaz-Turdas, ar fi util un reportaj din interior sa vedem care mai e treaba :D, poate in curand se vor apuca si de linie s-o traga spre tunel. Pasajul DN7 peste CF vad ca nu prea mai avanseaza, in schimb am vazut ca lucreaza la acel pod mic tot DN7 dintre tunel si halta Pricaz.


cristi5

Quote from: Ionut on January 14, 2018, 03:40:26 PM
Multumesc tuturor contributorilor pentru fotografii, date, tabel si celelalte comentarii/contributii! :cheers: Am pus centralizatorul in primul post al acestui thread. Vom actualiza periodic. :)

Excelenta treaba pe feroviar! O sa pun si eu datele despre loturi pe OSM si harta proiectelor de infrastructura cand gasesc timp.

alinuttt

Are cineva plașe cu proiectul gării Brașov după modernizare?

Dan027

La ce lucrari te referi la schimbarea pavajului din fata sau la reabilitarea ce se va face odata cu CF Brasov Apata + Cata Sighisoara?

frunzaverde

Quote from: alinuttt on January 14, 2018, 10:07:51 PM
Are cineva plașe cu proiectul gării Brașov după modernizare?

Plan de situatie
Pe scurt: nu se schimba mai nimic.

Copertine
Pe scurt: copertinele vechi, curente, se repara si imbraca in alucobond si tabla. Rosie. Superb.

Detalii

Tunel si aici

Bineinteles, accesul persoanelor cu handicap se face prin improvizatie - ca reconstruim la sute de milioane de euro, dar un nenorocit de put de lift nu facem... Se va face cu lifturi din cele care se agata pe balustrade (cum au existat si poate mai exista la metrou Unirii 1), lifturi care se strica aproape instantaneu si sunt urate de utilizatori (fiind foarte greu de folosit).

Apropo de calitatea proiectarii: asa arata un text in engleza pe planse: THE CONCRETE GUARD BOARDS FROM THE ACCCESES IN THE TUNNEL WILL BE DEMOLISHED AND INSTEAD OF THEM WILL BE BUILD NEW ONES , HEIGHT 20CM , WITH INOX HANDRAIL. In engleza, ala nu e tunel ci pedestrian underpass, ala nu e access ci entrance, inoxul bietul de el e Indian English, stainless steel e mai rezonabil... Hai sa-i ajutam cu o engleza rezonabila: All existing concrete guard panels and handrails used on the underpass entrances must be demolished and replaced. Stainless steel handrails placed at a 20 cm height will be employed.

Pe scurt: Se schimba finisajele, si se inlocuiesc balustradele.

Multumiri lui @cristi5 pentru server si pentru munca facuta punand documentatia.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cristi5

Din pacate link-urile pe cristi5.ddns.net/doclic nu merg pe tapatalk, probabil din cauza spatiilor. Din tapatalk se poate alege More/Web View. Poate transformate in [ url ]


Andi

Am fost ieri pe Sighisoara-Teius sa vad si eu ce s-a mai facut de la ultima vizita si ca sa putem compara cu pozele de la sfarsitul lui 2016.

Link-ul reportajului din 27 decembrie 2016: https://www.flickr.com/photos/138999904@N06/albums/72157676599920022

Link-ul reportajului din 15 ianuarie 2018: https://www.flickr.com/photos/138999904@N06/albums/72157691536367814

Sighisoara->Danes

Se circula ca si pana acum pe firul 1 traseul vechi cu 50 km/h

La podul peste raul Tarnava nu era nimeni, nu prea s-a lucrat in ultima perioada







Ajungem de partea cealalta a tunelului, la Danes, unde firul 2 este finalizat





Avem si niste traverse asezate langa linie, oare unde vor fi puse?



In Danes, liniile 1 si 2 sunt in mare parte gata, la fel si peroanele acestora

Circulatia se realizeaza pe liniile 3 si 4
Viteza maxima in tranzit prin aceasta statie este 50 km/h







Macazurile de iesire spre Dumbraveni precum si noile panouri fonoabsorbante, circulatia se desfasoara in continuare pe firul 1



Putin mai in fata gasim viitorul pod rutier care va traversa calea ferata, aici exista si o restrictie de 50 km/h





Apoi sporim viteza la 120 km/h







Halta Luna, aici deja am redus viteza pentru ca urmeaza restrictia de 50 km/h in zona relocarii DN 14





Aici se termina linia noua si intram in restrictia mai sus amintita



Culeele viitorului pod CF





Cativa muncitori ici colo





Aici revine linia pe traseul actual





Firul 2 pana in gara Dumbraveni este, de asemenea, finalizat



Diagonalele din cap X





Alta mana de muncitori



In Dumbraveni circulatia se realizeaza pe liniile 1 si 2 finalizate, iar viteza in tranzit (la intoarcere) a fost de aproximativ 60 km/h

Liniile 3 si 4 sunt de asemenea gata, insa mai sunt cateva lucruri de facut la peron





Din Dumbraveni demaram frumos pana la 120 km/h, circulatia pana la Medias se realizeaza pe firul 1







Noul pod rutier peste CF



Si breteaua de legatura fir 1-fir 2 care este departe de gara









Reducem din nou viteza la 50 km/h, pe firul 2 se termina catenara



Ajungem la Atel, halta de miscare care se transforma in punct de oprire. Circulatia s-a mutat firul 1 de cateva luni iar pe firul 2 se executa lucrari la noul peron dar si la pregatirea terasamentului. Deocamdata inca exista impiegat de miscare si semnale de intrare/iesire.









Mai departe n-am reusit sa pozez ceva pana la Bratei, insa nu s-a schimbat nimic. In schimb pe noul traseu de la Bratei firul 2 este aproape finalizat, mai trebuie burata linia si catenara este montata deja pana undeva dupa peron



Si surpriza, stalpul de inalta tensiune a fost indepartat iar terenul nivelat, urmeaza sa puna linia si poate poate vom circula pe firul 2 daca fac o inflexiune la Atel sau abia dupa ce termina firul 2 tot acolo, pentru o circulatie cap-coada Dumbraveni-Medias pe linie noua