Author Topic: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta  (Read 596365 times)

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.341
  • Karma: +2062/-34
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3450 on: December 08, 2017, 10:38:33 PM »
A fost lansata astazi licitatia pentru "Executie lucrari aferente obiectivului: „Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov – Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, Subsectiunea 2. Apata - Cata”".

Nu ne grabim niciunde. Vrabiutele zic ca STRABAG a contestat documentatia de atribuire si ca procedura se va suspenda.

Acum pot sa va zic si oficial.

CNSC a admis contestatia STRABAG.

Quote
Obligă autoritatea contractantă ca, în termen de 12 zile de la primirea prezentei, să procedeze la completarea și modificarea documentației de atribuire conform celor reținute în motivare, termen în care modificările operate vor fi publicate în SEAP, concomitent cu prelungirea termenului de depunere a ofertelor cu 60 de zile de la data publicării.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 13.02.2018.
National Geographic Channel

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.947
  • Karma: +2940/-588
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3451 on: December 11, 2017, 09:51:08 AM »
Pasajul Vințu de Jos, proaspat deschis... poze de azi.















Powered by API/PUM imgur uploader
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Vice33

  • Hero
  • *
  • Posts: 543
  • Karma: +127/-163
    • Program gratuit de legislatie ruiera
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3452 on: December 11, 2017, 10:34:41 AM »
 :cheers: :book: :thumbsup: Felicitări pentru deschiderea pasajului la aproape 3 ani de lucrări începute (se fac 3 ani, nu?)

Ionuț, ai prima poză de la acest pasaj de acum 2-3ani ca să o punem lângă cea finalizată de azi...?

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.947
  • Karma: +2940/-588
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3453 on: December 11, 2017, 10:37:01 AM »
Ah nici nu mai stiu daca exista poza cu acest pasaj de la inceputul lucrarilor... daca ai timp si energie poti cauta in urma. :)
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Vice33

  • Hero
  • *
  • Posts: 543
  • Karma: +127/-163
    • Program gratuit de legislatie ruiera
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3454 on: December 11, 2017, 11:22:47 AM »
Am găsit primele poze din prima postare de pe acest topic cu pasajul Vințu de Jos, datată 29 Dec 2015, aproape acum 2 ani (link: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg101236#msg101236) de către NGC.



Amintiri...amintiri...amintiri...


Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.947
  • Karma: +2940/-588
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3455 on: December 11, 2017, 11:55:13 AM »
Proaspat trimis.


Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.341
  • Karma: +2062/-34
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3456 on: December 11, 2017, 11:02:14 PM »
"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

Pentru subtronsonul 2c, CFR a desemnat in 21.04.2017 castigator asocierea ALSTOM + AKTOR + ARCADA.

Avem 4 contestatii la CAB a deciziei CNSC, contestatii care probabil vor fi conexate.

PIZZAROTTI -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351227&id_inst=2
FCC + ASTALDI -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351189&id_inst=2
CFR -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351316&id_inst=2
ALSTOM -> http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000351064&id_inst=2

Astazi a fost termen dar doar s-au conexat cele 4 dosare si s-a dat termen in 24.08.2017.

S-a amanat pana in 15.09.2017.

O nouă amânare pentru 19.09.2017

Avem acum decizia finala.

19.09.2017

Quote
Solutia pe scurt: Admite plângerile formulate de petenta principală ALSTOM TRANSPORT SA şi petenta Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA. Respinge plângerile formulate de petentele Asocierea FCC - Alstaldi Lot 2 C şi Impresa Pizzaroti&C SPA-Saipem SPA - Pizzaroti SA. Modifică Decizia CNSC nr. 1543/C8/1610, 1619/222.06.2017,în sensul că: Respinge contestaţiile formulate de petentele Asocierea FCC - Alstaldi Lot 2 C şi Impresa Pizzaroti&C SPA-Saipem SPA - Pizzaroti SA. Admite cererea de intervenţei formulată de Asocierea Rail Works. Menţine rezultatul procedurii astfel cum a fost stabilit prin Raportul Procedurii nr. 11/1/726/21 aprilie 2017 emis de autoritatea contractantă CNCF CFR SA. Menţine celelalte dispoziţii ale Deciziei CNSC nr. 1543/C8/1610, 1619/22.06.2017. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 19.09.2017.

A fost intoarsa decizia CNSC si ramane castigator asocierea condusa de ALSTOM.

Se stie deja ca in 23.11.2017 a fost semnat contractul cu ALSTOM pentru subtronsonul 2c.

Ceea ce nu se stie este ca PIZZAROTTI a facut contestatie in anulare a deciziei CAB din 19.09.2017 si avem termen in 18.01.2018.
National Geographic Channel

Vice33

  • Hero
  • *
  • Posts: 543
  • Karma: +127/-163
    • Program gratuit de legislatie ruiera
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3457 on: December 12, 2017, 12:49:17 PM »
(Cred că ) nu influenteaza castigatorul contestatia in anulare si nici semnarea contractului. Am căutat în lege ce înseamnă acest lucru și ce motive pot duce la acest lucru:

CAPITOLUL III - Căile extraordinare de atac ; SECŢIUNEA a 2-a - Contestaţia în anulare

Art. 503 - Obiectul şi motivele contestaţiei în anulare

(1) Hotărârile definitive pot fi atacate cu contestaţie în anulare atunci când contestatorul nu a fost legal citat şi nici nu a fost prezent la termenul când a avut loc judecata.

(2) Hotărârile instanţelor de recurs mai pot fi atacate cu contestaţie în anulare atunci când:

1. hotărârea dată în recurs a fost pronunţată de o instanţă necompetentă absolut sau cu încălcarea normelor referitoare la alcătuirea    instanţei şi, deşi se invocase excepţia corespunzătoare, instanţa de recurs a omis să se pronunţe asupra acesteia;

2. dezlegarea dată recursului este rezultatul unei erori materiale;

3. instanţa de recurs, respingând recursul sau admiţându-l în parte, a omis să cerceteze vreunul dintre motivele de casare invocate de recurent în termen;

4. instanţa de recurs nu s-a pronunţat asupra unuia dintre recursurile declarate în cauză.

(3) Dispoziţiile alin. (2) pct. 1, 2 şi 4 se aplică în mod corespunzător hotărârilor instanţelor de apel care, potrivit legii, nu pot fi atacate cu recurs.


@NGC: Care ar putea să fie cauza pentru care Pizzarotti a făcut recurs în anulare? E clar că e o problemă birocratică aici și nu una de fond...ce părere ai? Nu a fost citat sau a fost posibil o eroare materială...?
« Last Edit: December 12, 2017, 12:51:40 PM by Vice33 »

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.985
  • Karma: +2126/-1010
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3458 on: December 13, 2017, 12:14:07 AM »
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.947
  • Karma: +2940/-588
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3459 on: December 13, 2017, 07:26:45 AM »
^ Multumesc de apreciere! Este nemeritata, insa. :) Colegul Phenol mi-a trimis intrebarile. Eu doar le-am pus pe pagina, am corectat, am semnat si am trimis. Deci laudele trebuie sa mearga la Phenol. Aviz amatorilor. :) Nu pot urmari doar eu toate lucrarile astea.
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.341
  • Karma: +2062/-34
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3460 on: December 13, 2017, 07:32:16 PM »
Sa trecem aici cele 3 proiecte de HG pentru exproprieri suplimentare publicate astazi.

"Proiectul de HOTĂRÂRE de Guvern pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 25/201 privind declanşarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes naţional “Reabilitarea liniei c.f. Brașov - Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, secțiunile Coşlariu - Sighişoara şi Coşlariu – Simeria”"

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1790-hg13122017dtf


"Proiectul de HOTĂRÂRE de Guvern pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 558/2014 privind declanşarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes naţional “Reabilitarea liniei c.f. Brașov - Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, secțiunile Sighişoara - Coşlariu şi Coşlariu - Simeria" pentru unităţile administrativ-teritoriale Laslea, Hoghilag, Aţel, Alma, Brăteiu, Mediaş, Târnava, Copşa Mică, Axente Sever - judeţul Sibiu, Blaj, Crăciunelu de Jos, Teiuş, Alba Iulia, Sebeş, Vinţu de Jos - judeţul Alba"

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1791-hg13122017dtf-1


"Proiectul de HOTĂRÂRE de Guvern pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 559/2014 privind declanşarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică de interes naţional “Reabilitarea liniei c.f. Brașov - Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, secțiunea Coşlariu - Simeria", pentru unităţile administrativ-teritoriale: Săliştea şi Şibot - judeţul Alba, Geoagiu, Romos, Orăştie, Turdaş şi Simeria - judeţul Hunedoara"

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1792-hg13122017dtf-2
National Geographic Channel

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.072
  • Karma: +2736/-570
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3461 on: December 14, 2017, 07:35:39 PM »
https://www.news.ro/economic/alstom-va-executa-lucrari-de-semnalizari-si-electrificare-de-aproximativ-40-milioane-euro-in-proiectul-de-reabilitare-feroviara-de-pe-subtronsonul-ilteu-gurasada-1922401714532017121917480197

Quote
Compania Alstom va executa lucrări în valoare de circa 40 de milioane de euro pe subtronsonul Ilteu-Gurasada, în cadrul contractului de modernizare feroviară semnat de CFR şi consorţiul Asocierea RailWorks, din care Alstom face parte.

Termenul de finalizare este decembrie 2020, au anunţat joi reprezentanţii Alstom.
Consorţiul “Asocierea RailWorks” este format din două companii furnizoare de lucrări civile şi feroviare, respectiv Aktor, liderul de consorţiu şi Arcada, precum şi Alstom.
Subtronsonul Cap Y Ilteu – Gurasada este situat pe Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul Rin-Dunăre, ramura nordică), legând oraşele Nürnberg-Praga-Viena-Budapesta-Curtici-Simeria-Braşov-Bucureşti-Constanţa.

"Contractul are ca obiectiv modernizarea a 22,34 km de infrastructură şi suprastructură feroviară pentru circulaţia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h, lucrări de construcţii civile pe întreaga distanţă, lucrări de instalaţii de electrificare, semnalizări şi telecomunicaţii, inclusiv GSM-R", spun oficialii Alstom.

În cadrul consorţiului, Alstom este direct responsabilă de proiectarea şi implementarea tuturor lucrărilor legate de: sistemul european de semnalizare feroviară ERTMS Nivelul 2, centralizarea electronică şi sistemele de electrificare a căii ferate.
“ Echipele Alstom vor implementa sisteme de semnalizare ERTMS Nivelul 2, inclusiv GSM-R, centralizare electronică, respectiv electrificare – linia de contact şi substaţia de tracţiune aferente acestui subtronson”, a declarat Gabriel Stanciu, director general al Alstom pentru România, Bulgaria şi Republica Moldova.
El afirmă că noul proiect vine la finalul unui alt proiect similar, pe tronsonul Micăsasa-Coşlariu. "Acest nou contract va asigura o continuitate a activităţii din zonă”, adaugă Gabriel Stanciu.

Compania Alstom este prezentă în România de peste 20 de ani şi derulează în prezent cinci proiecte naţionale de reabilitare şi modernizare feroviară, precum şi un contract de mentenanţă a trenurilor pentru metroul bucureştean.
Compania a înregistrat vânzări de 7,3 miliarde euro şi comenzi în valoare de 10 miliarde euro în anul fiscal 2016/17.
Alstom are sediul principal în Franţa şi este prezentă în peste 60 de ţări, având un număr de 32.800 de angajaţi.

Xenos

  • Junior
  • **
  • Posts: 94
  • Karma: +27/-17
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3462 on: December 14, 2017, 08:57:06 PM »
Contestatia in anulare este, in 98 % din cazuri, o simplă vrăjeală a părții care a pierdut procesul...asta dacă instanța care a soluționat definitiv cauza nu a făcut câteva erori formale grosiere.

Vice33

  • Hero
  • *
  • Posts: 543
  • Karma: +127/-163
    • Program gratuit de legislatie ruiera
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3463 on: December 16, 2017, 09:40:15 AM »
Contestatia in anulare este, in 98 % din cazuri, o simplă vrăjeală a părții care a pierdut procesul...asta dacă instanța care a soluționat definitiv cauza nu a făcut câteva erori formale grosiere.

Multumesc pentru lămurire. păcat că în loc să accepte realitatea, ei se mai luptă pe cale juridică pentru nisște prostii până la urmă. Dacă nu vor să muncească, să lase pe altul care vrea, nu să se lupte pe cale judecătorească si să blocheze proiectul atâta timp.

Phenol

  • Knight
  • Executive
  • *
  • Posts: 324
  • Karma: +182/-3
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #3464 on: December 17, 2017, 01:58:29 PM »
Am avut un drum de la Teius la Savirsin ieri; drum lung, prea lung asi zice pentru o asemena distanta. Fotografii nu am reusit sa fac, insa am cateva vesti bune:

In gara Coslariu primele linii cat si peronul par a fi gata (sinele si catenara sunt montate). Practic, se poate circula pe linie noua de la Teius la Santimbru, desigur pe firul II nou. Ma astept ca in cateva luni sa mute circulatia. Inca se circula prin triaj.

In halta Santimbru peronul firului II este pregatit, inconjurat cu gard temporar portocaliu.

Gara din Alba Iulia apropie de finish, desi tot pe liniile 4 si 5 se circula.

Pentru aceste trei lucruri nu bag mana in foc, era intuneric dar parca:

1. La Tartaria au construit peron pentru firul II, parca in proiectul initial era sa dispara aceasta halta. Au schimbat proiectul sau imi aduc aminte eu gresit?

2. Acest pod parea a fi gata cu sinele noi montate.

3. Podul de la Balomiru de Camp de pe firul II nu se vedea, era pusa un fel de prelata-cort, acoperit totul, semn ca se lucreaza indiferent de vreme.

Desi din tren mai mult nu am vazut, la tunelul Turdas, in capatul vestic traficul rutier este restrictionat pe o singura banda si dirijat de semafor.

La supratraversare (capatul estic al tunelului) era lumina, dar am impresia ca mai mult pentru pazitul utilajelor. Nu se lucra la ora 6 seara (sambata).

La iesire din Simeria spre Deva au aparut cateva tarusi si semne pe bornele km de la CF, mai ales in zona podului peste Cerna.

De la Deva pana la Gurasada, nu am vazut miscare, dar nici intre Ilteu si Savirsin. Singura chestie era ca peste tot asteptau marfarele, semn ca circulatia a fost restrictionat drastic intre Deva si Arad odata cu inceperea lucrarilor.

In gara Savirsin nicio miscare, toate liniile pot fi folosite, dar si aici asteapta marfarele.

Accentuez faptul ca drumul era foarte lung, fiindca odata cu noul mers in loc sa scada timpii de mers, si aici ma refer la Teius - Simeria tot peste 2 ore se face pe distanta de 73 km. Vitezele tot cresc pe santier insa asta nu se vede si in mersul trenurilor. Astfel trenul meu era timpuriu in fiecare gara exceptie fiind intervalul Teius - Alba Iulia unde a ajuns la timp, fiindca la Coslariu inca se circula prin Triaj.

16.12.2017

L.E.: Nu am fost atent, iata confirmarea oficiala (Intrebarea 8 ).
« Last Edit: December 17, 2017, 06:05:57 PM by Phenol »