Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Phenol

@Andi: multumesc pentru update!

Quote from: Andi on August 20, 2017, 12:36:17 PM




Desi drumul respectiv duce la malul raului, trecerea peste calea ferata va fi dotat cu semnale si bariere? Ai vazut ceva lucrari de genul?

Quote from: Andi on August 20, 2017, 12:36:17 PM

Totusi, la ce ne trebuie atatia stalpi de iluminat?




Numarul mare de stalpi de iluminat m-a pus si pe mine pe ganduri, probabil este o cerinta CFR; pe fiecare lot e la fel.

Gara Barabant, Pizzartti:



Halta Simeria Veche, Swietelsky:



Gara Blaj, Aktor:



Avand in vedere lipsa trenurilor prin aceste gari/halte intre orele 11 seara si 4 dimineata nu vad rostul lor sa fie pornite. Insa am trecut de cateva ori noaptea prin Barabant si Alba Iulia, garile respective se prezentau chiar frumoase/primitoare cu un iluminat asa puternic.
Ma bucur pentru acest tip de iluminat dar sper sa fie folosit in functie de traficul feroviar de calatori.

Andi

Quote from: Phenol on August 20, 2017, 02:56:13 PM
Desi drumul respectiv duce la malul raului, trecerea peste calea ferata va fi dotat cu semnale si bariere? Ai vazut ceva lucrari de genul?

E o simpla trecere la nivel, fara bariere si nu parea sa fie vreo lucrare acolo, dar sper ca va fi totusi o bariera calumea deoarece trec multe basculante.

Quote from: Phenol on August 20, 2017, 02:56:13 PM
Avand in vedere lipsa trenurilor prin aceste gari/halte intre orele 11 seara si 4 dimineata nu vad rostul lor sa fie pornite. Insa am trecut de cateva ori noaptea prin Barabant si Alba Iulia, garile respective se prezentau chiar frumoase/primitoare cu un iluminat asa puternic.
Ma bucur pentru acest tip de iluminat dar sper sa fie folosit in functie de traficul feroviar de calatori.

Pe Valea Prahovei se practica stingerea becurilor noaptea, si chiar mi se pare o idee buna daca nu exista trafic de calatori.

Totusi se putea face economie de materiale, in loc de 3 stalpi sa fie doar unul, mi se parea suficient.

Andi

Pe 27 iulie s-a semnat ordinul de incepe a lucrarilor pe Km 614-Ilteu. Totusi, cum participa astia la licitatie daca nu au oameni??

http://www.capital.ro/cfr-sa-incepe-cheltuirea-banilor-europeni.html

alex8

Din momentul în care începe licitația până când se semnează ordinul de începere poate să dureze 2-3 ani. Firmele nu pot să fie obligate să aibă pe toată această perioadă personal angajat si să îl plătească fără să aibă contractul semnat.
În astfel de contracte se poate cere "contract de angajament" pentru personalul necesar.

ioandorin

@alexB :...dar se pare ca în 28.08. se va proceda la predarea amplasamentului pe km614-Ilteu y,conform spuselor unui reprezentant,iar efectiv lucrul de prin 15.09 . Acum, am înțeles că se lucrează la organizarea de santier de la Bârzava,de lângă DN7 si sunt in cautare de muncitori din zonă .

District EA

@ioandorin: O sa gaseasca greu muncitori pentru ca judetul Arad e unul cu somaj scazut si in al doilea rand angajarile muncitorilor le face firma subantreprenor care ofera salarii mai mici comparativ cu ce a oferit asocierea ce a castigat km 614 - Curtici - Frontiera.

TibiV

Quote from: Phenol on August 20, 2017, 02:56:13 PM
Quote from: Andi on August 20, 2017, 12:36:17 PM
Totusi, la ce ne trebuie atatia stalpi de iluminat?
Numarul mare de stalpi de iluminat m-a pus si pe mine pe ganduri, probabil este o cerinta CFR; pe fiecare lot e la fel.
Probabil este o recunoastere indirecta a faptului ca o mentenanta decenta/normala depaseste capacitatea lor...
Ceva de genul "daca se are un bec astazi, peste 6 luni vom scrie o Nota de Serviu pentru bec, iar pana va fi aprobata se va fi ars in mod sigur si becul din stanga sau din dreapta... Deci desi ne ajung 5 stalpi, comandam 15 ca sa fim siguri ca in permanenta avem (speram...) macar 5 functionali, care chiar furnizeaza lumina pe peron...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

NGC, avem azi depunere la Sighisoara-Brasov? loturile de pe capete?
Drumurile noastre POATE;

NGC


Vice33

@NGC:

Ce mai ştiţi de contestaţiile la CAB pentru Sighisoara-Braşov...? Aveţi cumva nr. de dosar să mă uit şi eu, vă rog...? Mulţumesc.

NGC

Presupun ca e o greseala si e vorba de lotul 2c.
Avem termen maine.
In sinteza licitatiilor sunt link-uri catre cele 4 procese.

Vice33

Înseamnă că am înţeles eu greşit.

Acum observ că abia se depun ofertele...după 7 luni...şi iară vom sta pentru alte contestaţii, procese la CAB si iarăşi se vor depunde alte oferte pentru lictitaţii care nu vor fi ok şi tot aşa, o să o ţinem încă 3-4 ani în contestaţii şi relicitări...

Andi

Pentru data de 25 august avem inca o inchidere de linie, de data aceasta intre Micasasa si Valea Lunga.

"CFR Călători informează că în data de 25 august 2017 (între orele 08.20 – 23.50),  pentru efectuarea de către CFR SA a unor lucrări la infrastructura feroviară  între Valea Lunga si Hm Micasasa, vor interveni modificări în mersul trenurilor: 

Trenul IR 1745 București Nord –Copșa Mică – Baia Mare va circula astfel:

ca tren 12745 București Nord (plecare 06.00) –  Brașov - Copșa Mică (sosire 12.39).
ca tren 12747 Teiuș (plecare 14.40) – Baia Mare (sosire 21.35).
se asigură transbordarea călătorilor pe distanta Copșa Mică - Teiuș (de la tren 12745 la tren 12747).
Trenul IR 1746 Baia Mare - Teiuș – București Nord va circula astfel:

ca tren 12746 Baia Mare (plecare 05.17) –Teiuș  (sosire 11.22).
ca  tren 12748 Copșa Mică (plecare 13.28) – București Nord (sosire 20.11).
se asigură transbordarea călătorilor pe distanta Teiuș – Copșa Mică (de la tren 12746 la tren 12748).
Trenul IR 1538 Cluj Napoca – Câmpia Turzii – Blaj – Copșa Mică –București Nord va circula ca tren IR 12538 Cluj Napoca (plecare 13.30)  – Câmpia Turzii – Teiuş - Blaj – Copșa Mică –– București Nord (sosire 23.34).

De asemenea, intervin modificări și în circulația trenurilor Regio care sunt anunțate la nivel local."
Sursa: https://www.cfrcalatori.ro/995

Nu am idee de ce este specificat intervalul Valea Lunga-Micasasa, singurele lucrari care ar putea afecta circulatia in zona aia ar fi pentru desfiintarea inflexiunii din Micasasa. Asta ar insemna mutarea traficului pe firul 1 de la Micasasa la Valea Lunga si implicit am scapa de acea restrictie de 15 km/h de pe firul 2 care este prezenta din cap X pana in cap Y, intre semnalele de intrare. Dupa asta, va urma corectarea serpuirilor si incet incet ne apropiem de finalizarea acestui lot.
Poze din decembrie 2016:















Reamintesc ca statia Micasasa va deveni un simplu punct de oprire in linie curenta, probabil ca se va si desfiinta postul de IDM vineri si se va merge pe BLA de la Copsa Mica la Valea Lunga. In data de 19 iulie muncitorii erau prezenti si lucrau la peronul firului 1 plus stalpii de catenara si linii.

alecu26

Drumurile noastre POATE;

NGC

Avem ofertanti.
Probabil vine CFR cu un comunicat. Daca nu, ii trec eu zilele astea.