Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Mircea-HD

Quote from: Andi on July 20, 2017, 12:59:36 PM
Am revenit si cu un reportaj foto de pe Coslariu-Simeria, pozele au fost realizate pe 14 iulie 2017.

Orastie, aici termenul de finalizare afisat era iunie 2017, si chiar pare gata



La ORASTIE pare gata ... dar nu este. Liniile 1 si 2 sunt in continuare inchise si nici nu se stie cand vor fi date in exploatare desi termenele sunt deja depasite. Constructorul solicita mereu prelungiri, amanari ...

Mircea-HD

Quote from: Andi on July 20, 2017, 12:59:36 PM
Continuam spre Orastie, ambele fire finalizate la fel si statia Aurel Vlaicu cu cele 4 linii. Din pacate exista acea restrictie de 50 km/h la podul autostrazii, nu mai tin minte care e motivul. La Orastie exista o serpuire care arata urat cu zoom...

Din pacate ... poate ca par a fi finalizate lucrarile pe ambele fire dar numai unul este in exploatare ... celalalt ( firul 1 ) asteapta. Ce asteapta ? Nu se stie.
La fel si la Aurel Vlaicu. Se circula doar pe doua linii. Celelalte doua asteapta. Ce ? Poate o fi cineva care stie ...

Andi

Poate se asteapta finalizarea mai multor portiuni pentru punerea in functiune a noii semnalizari cum a fost si pe Km 614-Curtici cand s-a circulat mult doar pe un fir si jumatate de statie.

razvan_43

Stie cineva in ce stadiu se afla contestatiile pe sectorul Gurasada-Simeria? Am incercat sa caut dar nu gasesc.
Multumesc.

alecu26

NGC? 99% semnează Fcc Astaldi contractul. Câteva,  săptămâni sau luni nu mai contează.
Drumurile noastre POATE;

District EA

Din informatii neoficiale se spune ca se va da ordinul de incepere a lucrarilor pe Km 614-Barzava si Barzava-Ilteu la sfarsitul lunii iulie 2017. Exista un termen limita de la emiterea autorizatiei de construire pana la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor?

Vice33

Căutând referinte la intrebarea lui DISTRICT EA am găsit  următoarele explicaţii (din L50/1991 republicata, Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991, aprobate prin Ordinul nr. 839/2009 republicate)

QuoteVALABILITATEA AUTORIZAŢIEI DE CONSTRUIRE/DESFIINŢARE

Prin autorizaţia de construire/desfiinţare emitentul stabileşte şi înscrie în formular: 

a) termenul de valabilitate al autorizaţiei de construire/desfiinţare; 

b) durata de execuţie a lucrărilor. 

Valabilitatea autorizaţiei de construire/desfiinţare se constituie din: 

a) intervalul de timp, de cel mult 12 luni de la data emiterii, în interiorul căruia solicitantul este obligat să înceapă lucrările autorizate; 

b) în cazul îndeplinirii condiţiei specificate la lit. a), începând cu data anunţată a începerii lucrărilor, valabilitatea autorizaţiei se extinde pe toată durata de execuţie a lucrărilor prevăzută prin autorizaţie. 

Durata executării lucrărilor, care reprezintă timpul fizic maxim necesar pentru realizarea efectivă a lucrărilor de construcţii autorizate, se stabileşte de către emitentul autorizaţiei de construire/desfiinţare, pe baza datelor înscrise în cerere – respectiv în anexa la aceasta – conform prevederilor documentaţiei tehnice – D.T. pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – D.T.A.C. sau de desfiinţare – D.T.A.D., după caz. În funcţie de interesul public şi de gradul de complexitate al lucrărilor, emitentul autorizaţiei de construire/desfiinţare poate reduce durata executării lucrărilor faţă de cea solicitată prin documentaţie, cu consultarea investitorului/beneficiarului, managerului de proiect, proiectantului, sau consultantului, după caz. 

În cazul schimbării investitorului pe parcursul executării şi înaintea finalizării lucrărilor, valabilitatea autorizaţiei de construire/desfiinţare se menţine, cu condiţia respectării în continuare a prevederilor acesteia, precum şi a înscrierii în cartea funciară a modificărilor intervenite cu privire la drepturile reale imobiliare. În această situaţie, autorizaţia împreună cu celelalte acte – avize, acorduri, documentaţii etc. -, care au stat la baza eliberării acesteia, aparţin de drept noului investitor (proprietar). 


Probabil ce este subliniat ingrosat te interesa...sper sa nu spun prostii, dar eu inteleg ca daca este deja emisa autorizatia de construire constructorul trebuie imediat sa se apuce de lucrari si ca se subintelege ca inceperea lucrarilor este data de acest document (AC-ul). Eu asa am inteles, cel putin in partea de constructii civile, totusi nu ar trebui sa fie diferit la constructiile feroviare, sunt aceleasi legi si documente, indiferent de tipul constructiei, dar daca cineva stie mai bine, sa ma completeze...

L.E. Da, asa este. Din modelul formularului pe care l-am gasit pe unul dintre site-uri, inteleg ca participa si semneaza doar Beneficiarul si Executantul.

TibiV

Chiar daca exista AC, antreprenorul nu se poate apuca de lucrari pana nu primeste "Ordinul de incepere a lucrarilor"...

Care poate sa nu mai vina niciodata, daca de exemplu beneficiarul descopera brusc ca nu mai are bani pentru proiect.
Simpla emitere a AC nu este suficienta pentru ca antreprenorul sa se apuce de treaba.

Citatul tau din L50/91 spune doar ca daca antreprenorul nu primeste ordinul de incepere in 12 luni de la emiterea AC (sau il primeste dar nu incepe) atunci pur si simplu se pierde acel AC si este nevoie de unul nou....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Redox

Quote from: gymi on July 21, 2017, 06:15:13 AM
La pasajul de la Vintu de Jos cred ca solutia tehnica este inaltarea DN7 pe portiunea intersectiei cu cel putin un metru.

Ai dreptate, deja DN7 a fost înălțat pe sensul Sebeș-Orăștie cu aprox. 30-40 cm.

Filmarea este realizată Duminică, 23.07.2017, la ora 13:00 iar așa cum se poate vedea era activitate.
https://youtu.be/k-J9bodzu8k

A doua filmare este realizată la pasajul de la Turdaș, tot Duminică, la ora 14:20. Nu era activitate.
https://youtu.be/d4dU72FkQ40

alexV

In Blaj se circula pe firul 1, inclusiv la trecerea de cale ferata Campul Libertatii si in gara Blaj. Am vazut un marfar circuland cu magnifica viteza de aprox 30 km/h.
La Craciunel inca se circula pe firul 2, la trecerea de cale ferata nu mai e activitate de mult.


TibiV

GabiHd,
sa iti dea Dumnezeu sanatate...

In sfarsit m-am lamurit ce vor sa faca aia acolo...
Nu la gara Turdas (acolo era clar) ci la ciudatenia aia de intersectie DN7/DJ709G peste tunel CF...
:cheers:


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Quote from: razvan_43 on July 22, 2017, 07:43:21 PM
Stie cineva in ce stadiu se afla contestatiile pe sectorul Gurasada-Simeria? Am incercat sa caut dar nu gasesc.

Gasesti contestatiile in sinteza licitatiilor.

Quote from: alecu26 on July 22, 2017, 09:26:28 PM
NGC? 99% semnează Fcc Astaldi contractul. Câteva,  săptămâni sau luni nu mai contează.

Cele 3 contestatii la CAB au fiecare termen in 27.07.2017. Va tin la curent.

alecu26

Tot pe 27.07 ramane si depunerea ofertelor la cele doua loturi de capat din Sighisoara Brasov? Nu prea ar mai fi când sa amane.
Drumurile noastre POATE;

Teo

La supratraversarea de la Vintu au ridicat foarte mult terasamentul pentru DN. Au despartitoate pe zona mediana a soselei si adauga material, pe care il taseaza. Sunt mai tot timpul angajati Swietelsky la masuratori si repere.

Ce credeti? cand o sa se termine prima banda, o sa o deschida pentru trafic si o sa o inchida pe cealalta?

Deocamdata nu e foarte aglomerat si sunt asteptari de 5 minute, in medie.