Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Teo

Este foarte sugestiva filmarea de la suptraversarea CF  de la Vintu de Jos.

Andi

De la ora 16.15 s-a redeschis firul 1 Valea Lunga-Blaj iar primul tren care a trecut a fost IR 12538 cu tractiune diesel pe distanta Teius-Copsa Mica. Trecerea la nivel de la Campu Libertatii probabil va ramane inchisa pana cand va fi gata si firul 2 acolo. Cu aceasta ocazie statia Campu Libertatii a devenit istorie si se va deschide un nou front de lucru pentru a se finaliza acea portiune din firul 2.

nenea_hartia


Andi

Am revenit si cu un reportaj foto de pe Coslariu-Simeria, pozele au fost realizate pe 14 iulie 2017.

Ca deobicei sunt multe poze, peste 470, asa ca voi pune in acest topic cateva si va las link-ul unde le puteti vedea pe toate.

LINK: https://www.flickr.com/photos/138999904@N06/albums/72157683848857643

Incepem din Coslariu unde stim cu totii cum e situatia







La racordarea cu M300 s-au mai montat ceva aparate de cale, in rest la fel de slab iar spre Mihalt in continuare este balta la propriu





Santimbru hc in acelasi stadiu



In Santimbru Hm s-a montat si macazul de acces catre linia 4



Mai departe spre Barabant trenul prinde viteza, ambele fire finalizate





La Barabant toate liniile gata, insa se circula pe 5-6-7





La iesire spre Alba Iulia podul si macazul sunt in acelasi stadiu





In Alba Iulia s-a pus linia 3 si cam atat... se avanseaza greu







Mai departe spre Vintu de Jos, ambele fire finalizate si din nou un pic de viteza







La Vintu de Jos lucrarile sunt pe ultima suta de metri, a disparut si locuinta care bloca continuarea lucrarilor la liniile 1 si 2









Continuam spre Blandiana, firul 2 a fost si el finalizat in zona noului pasaj suprateran





In Blandiana sunt finalizate toate cele 4 linii



Continuam spre Sibot, pe acest tronson se avanseaza mai greu, cred ca se axeaza mai mult pe statia Sibot





In Sibot se lucreaza la peroane si liniile 1-2







Continuam spre Orastie, ambele fire finalizate la fel si statia Aurel Vlaicu cu cele 4 linii. Din pacate exista acea restrictie de 50 km/h la podul autostrazii, nu mai tin minte care e motivul. La Orastie exista o serpuire care arata urat cu zoom...









Orastie, aici termenul de finalizare afisat era iunie 2017, si chiar pare gata





Mai departe spre Turdas, nici nu se mai cunoaste ca a existat alt traseu  :lol:





La Pricaz se lucreaza la un podet, dupaia va veni si linia







La Turdas agitatie mare, se lucreaza intens la noul pod peste viitoarea cale ferata. In statie se mai lucreaza la ultima bucata de linie veche care mai ramasesera









Mai departe spre Simeria Veche, ambele fire finalizate



La Simeria Veche se lucreaza la peron iar linia asteapta burare





La fel si pe pod





Iar apoi trenul iese de pe "autostrada" si intra in padure...





Cam atat si de pe aceste loturi, va las si un link cu reportajul anterior din 13 aprilie 2017, pentru comparatie.

13.04.2017: https://www.flickr.com/photos/138999904@N06/albums/72157679371605953

StefanD_

 De maine, 21.07.2017, se ridica la 70 viteza de pe Podul Borcea.

nenea_hartia


TibiV

Da, cu adevarat extraordinar, asa cum ne-a obisnuit deja Andi...

Desi sunt cateva imagini aproape socante...
Asta este una absolut de exceptie:

Dar probabil ca este normal daca folosesc "spaghetele" alea asezate intre firul 1 si firul 2...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

tunelul de la turmas cateva imagini ...se lucreaza foarte slab ....pe o distanta de vrio 200m  a fost acoperit ....











rocklee

imagini din zona pasajului de la drumul turdasului ...care a fost relocat deja ...



terasmentul dn 7 relocat





rocklee


rocklee

imagini cu piloni vitorului viaduct a lui dn7 din zona halta turdas ....





.....camatata a fost de data aceasta ...data vitoare mai mult si mai bun..... :D

gymi

La pasajul de la Vintu de Jos cred ca solutia tehnica este inaltarea DN7 pe portiunea intersectiei cu cel putin un metru.

Trimis de pe al meu Philips_S326 folosind Tapatalk


alecu26

Drumurile noastre POATE;

Mircea-HD

Quote from: alecu26 on July 17, 2017, 04:29:02 PM
... Si intradevar....problema majora sunt cei 17 km, si aici poate intreaba cineva la CFR de ce naiba in gara Turdas a fost distrusa si închisa o linie, când ea era absolut necesara pentru încrucișarea trenurilor. Este absolut hilar sa vezi cum se certa departamentul de Proiecte din CFR cu cei de la Trafic din CFR si cu aia care au lasat de izbeliste o linie si cum arata cu degetul unul spre altul.
Nu au lasat de izbeliste o linie ci vor desfintarea completa a Turdasului. Si asta se va si intampla.
Numai ca persoanele competente de la Departamentul de Proiecte care probabil se gandesc doar la costuri si nu prea au habar de trafic au ,,pus carul inaintea boilor" in sensul ca au aprobat acest lucru inainte de terminarea lucrarilor din Orastie si Simeria. Astfel ca acum nu mai exista nici un macaz in Turdas si nici nu va mai exista vreodata. :headbash:  ADIO TURDAS !!!  Este deja doar un PO.