Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stefan01

Au inceput lucrarile la terasamentul celeilalte linii a CF 300, in aporpierea intersectiei dintre CF 300 si DN 14B, langa localitatea Craciunelu de Jos.

Locatia se afla in chenarul rosu


Imagini pe directia Blaj - Craciunelu de Jos - Teius









NGC

Quote from: Dan027 on June 24, 2017, 03:27:47 PM
Quote from: NGC20 on June 05, 2017, 11:43:06 PM
"Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"

Termenul pentru depunerea ofertelor s-a amanat din nou, acum este 29.06.2017.

A mai fost vreo suspendare aici?

Nu, dar s-a amanat pana in 27.07.2017.

NGC

Quote from: NGC20 on May 16, 2017, 11:02:46 PM
"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

Pentru subtronsonul 2c, CFR a desemnat in 21.04.2017 castigator asocierea ALSTOM + AKTOR + ARCADA, dar din ce au ciripit niste vrabiute, FCC + ASTALDI si PIZZAROTTI au contestat.

Intre timp contestatiile s-au rezolvat.

22.06.2017

Quote
Respinge exceptiile invocate de contestatoarea IMPRESA PIZZAROTI & C SPA, cu privire la cererile de interventie depuse de Asocierea FCC – Astaldi si de Alstom Transport SA.
Respinge exceptia invocata de contestatoarea asocierea FCC – ASTALDI cu privire la cererea de interventie depusa de Alstom Transport SA.
Admite exceptia invocata de intervenienta Alstom Transport SA cu privire la cricitile contestatoarei asocierea FCC – ASTALDI vizand indeplinirea cerintelor de calificare de experienta similara si cifra de afaceri, pentru lotul 1, de catre Asocierea Rail Works.
Admite capetele de cerere din contestația depusă de IMPRESA PIZZAROTI & C SPA, in ceea ce priveste actele autoritatii contractante de declarare castigatoare, pentru lotul 1, a ofertei Asocierii ,,Rail Works".
Admite contestația depusă de asocierea FCC – ASTALDI, având ca lider pe FCC CONSTRUCCION SA.
Anulează raportul procedurii în partea dedicata ofertei depuse de Asocierea ,,Rail Works" pentru lotul 1, precum și toate actele subsecvente referitoare la această ofertă.
Obliga autoritatea contractantă ca, în termen de 15 zile de la primirea deciziei Consiliului, să reanalizeze oferta depusă de Asocierea ,,Rail Works", cu respectarea prevederilor legale și a celor evocate în motivare.
Respinge ca nefondate capetele de cerere din contestația depusă de IMPRESA PIZZAROTI & C SPA, in ceea ce priveste actele autoritatii contractante cu privire la oferta sa.
Respinge ca tardiv introdus capatul de cerere din contestatia depusa de IMPRESA PIZZAROTI & C SPA, vizand anularea solicitarii de clarificări a autoritatii contractante nr. 11/1/190/31.01.2017.
Respinge ca nefondata cererea de intervenție depusă de Alstom Transport SA in cauza avand ca obiect contestația depusă de IMPRESA PIZZAROTI & C SPA.
Admite cererea de intervenție depusă de Asocierea FCC – Astaldi, avand ca lider pe FCC Construccion SA, in cauza avand ca obiect contestația depusă de IMPRESA PIZZAROTI & C SPA.
Respinge ca nefondata cererea de intervenție depusă de Alstom Transport SA in cauza avand ca obiect contestația depusă de asocierea FCC – ASTALDI, având ca lider pe FCC CONSTRUCCION SA.

29.06.2017

Quote
Respinge excepția invocată de intervenienta SC ALSTOM TRANSPORT SA privind lipsa de interes a criticilor contestatoarei IMPRESA PIZZAROTI & C SPA vizând oferta Asocierii ,,Rail Works", depusă pentru lotul 1.

alecu26

si concluzia e?

Lotul 3 ok....99% va fi semnat cu FCC Astaldi.

Dar lotul 2c?
Drumurile noastre POATE;

NGC

Concluzia pentru 2c este ca trebuie reevaluata oferta asocierii ALSTOM + AKTOR + ARCADA, declarata initial castigatoare.

Oferta FCC + ASTALDI este conforma, iar oferta PIZZAROTTI este neconforma, iar contestatia lor cu privire la asta a fost respinsa.

ioandorin

Să înțeleg că astaldi-fcc ar putea lua TOT (km614-Simeria) ?


alecu26

Cv uri pe unde se depun? Sunt enorme contractele chiar considerând și grupurile mama din Spania și Italia.
Drumurile noastre POATE;

Neufunk

La nevoile noastre, 150km sunt fix pix. E drept, nu trebuia reconstruit atat.. dar totusi, 150km nu este chiar atat de mult.

ioandorin

 De la guvern cetire :
"Acte normative adoptate de Guvern în ședința din 30 iunie 2017                                                                                                                                                                       
                     20.  HOTĂRÂRE privind declanșarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică, de interes național, ,,Reabilitarea liniei C.F. Frontieră-Curtici-Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, Tronsonul 2: km 614-Gurasada și Tronsonul 3: Gurasada-Simeria" pentru unitățile administrativ-teritoriale: Zam, Burjuc, Gurasada, Ilia, Brănișca, Vețel, Șoimuș, Deva și Simeria – județul Hunedoara
                     21. HOTĂRÂRE privind declanșarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică, de interes național, ,,Reabilitarea liniei C.F. Frontieră-Curtici-Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan-European pentru circulația trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, Tronsonul 2: km 614-Gurasada și Tronsonul 3: Gurasada-Simeria" pentru unitățile administrativ-teritoriale: Petriș, Săvârșin, Vărădia de Mureș, Bata, Bârzava, Conop, Lipova, Păuliș, Ghioroc – județul Arad."

Harry

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA a lansat licitatia pentru Lucrari de reparatie pentru ridicare restrictii de viteza (pe aparate de cale)" – Statia Agigea Nord – bretea nr. 5-7-9-11.

Graficul de executie a lucrarilor: maxim 4 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.

Valoarea estimata fara TVA: 1.680.349,25 lei.

Conform caietului de sarcini Lucrarile de reparatie au drept scop eliminarea restrictiilor de viteza de 15 km/h existente pe aparatul de cale B 5-7-9-11.

Lucrarile de reparatie pentru ridicarea restrictiilor de viteza, pe aparate de cale afecteaza breteaua nr. 5-7-9-11 din capatul X al statiei c.f. Agigea Nord, pe tronsonul c.f cuprins intre km 229+600 si km 229+800, de pe raza de activitate a Sectiei L1 Constanfa. Aparatul de cale este amplasat pe liniile II si III directe ale statiei.

Dupa burajul intermediar si riparile efectuate de prestator, parametrii geometrici ai caii vor corespunde tolerantelor admise in exploatare pentru viteza de 50 km/h. In aceste conditii linia va fi redeschisa cu restrictia de viteza de 30 km/h.

Data limita de depunere a ofertelor: 04.08.2017.

alin_simeriaveche

NGC20 ai putea să ne faci o retrospectivă cu loturile de pe valea Mureșului? Sunt semnate din loturi? Mulțumesc

fabiano

Quote from: alexV on June 24, 2017, 06:41:28 PM
In Blaj burau firul 1.
Stiti cumva daca au terminat? S-a repus in circulatie linia 1?

NGC

Quote from: alin_simeriaveche on July 03, 2017, 02:53:05 PM
NGC20 ai putea să ne faci o retrospectivă cu loturile de pe valea Mureșului? Sunt semnate din loturi? Mulțumesc

^^^

Sunt semnate 2a si 2b.

Quote from: NGC20 on May 21, 2015, 08:34:42 AM

[151505] / 13.06.2014: "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava si 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu"
    Depunere oferte: 29.07.2014 01.08.2014 01.09.2014 19.09.2014 20.10.2014 18.11.2014 26.11.2014 03.12.2014 17.12.2014 14.01.2015 28.04.2015 18.05.2015
    Oferte deschise in 19.05.2015: 3 oferte lot 1, 3 oferte lot 2
    Stadiu actual licitatie lot 1: Contract atribuit in 19.05.2017 conform anuntului de atribuire [178201] / 31.05.2017 catre ASTALDI + FCC + SALCEF + THALES (loc 3)
    Valoare estimata lot 1:  1.772.021.055,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire lot 1: 1.689.959.733,89 RON fara TVA
    Stadiu actual licitatie lot 2: Contract atribuit in 19.05.2017 conform anuntului de atribuire [178201] / 31.05.2017 catre ASTALDI + FCC + SALCEF + THALES (loc 3)
    Valoare estimata lot 2:  2.029.695.888,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire lot 2: 1.763.393.462,68 RON fara TVA


Quote from: NGC20 on September 20, 2014, 03:19:59 PM

[151504] / 13.06.2014: "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"
    Depunere oferte: 29.07.2014 01.08.2014 04.09.2014 19.09.2014 20.10.2014 18.11.2014 26.11.2014 03.12.2014 17.12.2014 14.01.2015 28.04.2015 18.05.2015
    Oferte deschise in 18.05.2015: 5 oferte lot 1, 4 oferte lot 2
    Stadiu actual licitatie lot 1: Reevaluare oferta ALSTOM + AKTOR + ARCADA dupa decizia CNSC din 22.06.2017 (Castigator ALSTOM + AKTOR + ARCADA (loc 2))
    Valoare estimata lot 1:  1.763.200.526,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire lot 1: -
    Stadiu actual licitatie lot 2: Castigator FCC + ASTALDI + CONTRAS Y VENTAS (loc 3)
    Valoare estimata lot 2:  2.638.789.917,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire lot 2: 2.636.508.802,17 RON fara TVA


Nu stiu daca s-a semnat deja lotul 3. Escadrila de vrabiute este detasata la autostrazi. :p :D

ciprebbe

Unde ciripeste ca Astaldi pleaca de la Iernut de pe A3 si ramane MaxBogl :) ?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe