Author Topic: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta  (Read 507351 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.753
  • Karma: +1875/-30
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2730 on: May 16, 2017, 11:02:46 PM »
"Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria"

Pentru subtronsonul 2c, CFR a desemnat in 21.04.2017 castigator asocierea ALSTOM + AKTOR + ARCADA, dar din ce au ciripit niste vrabiute, FCC + ASTALDI si PIZZAROTTI au contestat.
National Geographic Channel

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.142
  • Karma: +2421/-764
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2731 on: May 17, 2017, 11:24:11 AM »
Pasaj peste CF in apropiere de Danes.

Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (oct-nov 2017) | A10 lot 4 (dec 2017)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 180,094 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 170,465 km A și 121,115 km DX

Dan027

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 404
  • Karma: +317/-298
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2732 on: May 17, 2017, 02:21:01 PM »
"Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"

Asta inseamna că licitaţia se reia si in maxim 30 de zile ar trebui sa stim castigatorul ei, nu?

Licitatia a fost reluata de mult, dar inca suntem in faza de depunere oferte, deci nici vorba de stabilirea castigatorului.

pai când ar fi noul termen de depunere a ofertelor?

"Noul" termen este 08.05.2017, dar e vechi, adica a fost dat acum mai bine de o luna.

Licitatia va fi suspendata din nou, in urma noii contestatii STRABAG.
Cu licitatia asta s-a mai intamplat ceva?

Referitor la stadiul licitaţiei pe tronsonul cf Braşov - Sighişoara, subsecţiunile :1. Braşov -Apaţa şi 3.Caţa- Sighişoara, precizăm că procedura este în desfășurare, termenul limită de depunere a ofertelor este 08.06.2017.
 
În acest sens, menţionăm că toate informațiile cu privire la procedura de achiziție sectorială la care faceți referire, se găsesc în SEAP, în cadrul anunțului de participare nr. 171875/06.12.2016.


NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.753
  • Karma: +1875/-30
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2733 on: May 17, 2017, 05:16:01 PM »
^^^ Suspendarea s-a ridicat astazi.

Quote
Suspendata din 26.04.2017 16:06 pana la 17.05.2017 14:05
National Geographic Channel

Phenol

  • Senior
  • ****
  • Posts: 236
  • Karma: +136/-3
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2734 on: May 17, 2017, 07:19:29 PM »
Pasaj peste CF in apropiere de Danes.


Cam slaba mobilizarea

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.349
  • Karma: +2535/-546
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2735 on: May 18, 2017, 03:57:01 PM »
Asta zice şi Chiper...

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1593278214040374&id=894054857296050

LE

A aparut si comunicat oficial...

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3551-18-mai-2017-directorul-general-al-cfr-sa-vizita-inopinata-pe-santierele-feroviare-din-centrul-tarii
Quote
Directorul general al CFR SA vizită inopinată pe şantierele feroviare din centrul ţării!
Bucureşti, 18 mai 2017

Directorul General al CFR SA, Marius CHIPER, verifică în aceste zile stadiul lucrărilor pe șantierele de reabilitare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare, deschise între Simeria şi Sighişoara. Tronsonul Simeria - Sighişoara are o lungime totală de 173,47 km, iar execuţia lucrărilor de reabilitare înregistrează un stadiu fizic cuprins între 71% şi 96,7%.

În cadrulvizitei de lucru, obiectivele directorului general Marius CHIPER sunt gradul de mobilizare, calitatea şi evoluția lucrărilor în teren. Nemulţumit de mobilizarea slabă de pe teren, managerul companiei le-a dat termen de 30 de zile constructorilor pentru a lua măsurile necesare unui front normal de lucru pe şantiere.

Pe acest tronson avem în execuţie reabilitarea a aproximativ 174 km de cale ferată dublă, modernizarea a 15 staţii de cale ferată şi a 19 puncte de oprire, peste 240 poduri/podeţe/tuneluri feroviare, 92 de peroane/copertine şi 4 substaţii de tracţiune. Vorbim deci despre un important şi complex program de dezvoltare a infrastructurii feroviare, iar gradul de mobilizare pe teren este nesatisfăcător. Compania a luat măsuri concrete pentru asigurarea graficului de plăţi şi pentru deblocarea acelor puncte critice, care au apărut pe parcursul execuției, iar din acest moment, constructorii au la dispoziţie 30 de zile să-şi reorganizeze activitatea şi să asigure un front normal de lucru”, a declarat Marius Chiper, directorul general al CFR SA.

CFR SA a structurat finanţarea proiectelor de dezvoltare a infrastructurii feroviare în regiunile din Vestul şi Centrul României (judeţele Alba, Hunedoara, Mureş şi Sibiu) în două faze (faza I co-finanțată de UE în cadrul perioadei 2007-2013 și faza a II-a implementată în cadrul perioadei de programare 2014-2020), deciziilede continuare a finanţării pentru faza a II-a fiind transmise de Comisia Europeană la începutul acestui an. În acest context, firmele constructoare trebuie să se alăture eforturilor pe care CFR SA le depune pentru dezvoltarea infrastructurii, prin mobilizare operaţională pe şantiere şi prin respectarea graficelor de lucrări.

Reabilitarea acestui tronson, cu termen estimat de finalizare pentru anul 2018, este o prioritate pentru CFR SA şi un suport economic pentru operatorii de transport feroviar de călători şi de marfă, pentru societăţile comerciale şi serviciile publice din întreaga zonă de dezvoltare a proiectului.

Menţionăm faptul că, programele de reabilitare a infrastructurii și suprastructurii feroviare aflate în execuţie pe tronsonul Simeria - Sighişoara acoperă toate specialitățile de lucrări feroviare (linii, peroane, instalații de siguranță și dirijare a traficului, gări, puncte de oprire, poduri, podețe, tuneluri, pasaje pietonale, treceri la nivelşi substaţii de tracţiune), şi au caobiectiv general asigurarea interoperabilităţii infrastructurii feroviare de-a lungul Coridorului IV Paneuropean (ramura nordică), îmbunătăţirea calităţii transportului feroviar, sporirea vitezei de circulaţie la 160 km/h pentru trenurile de călători şi la 120 km/h pentru trenurile de marfă şi introducerea sistemului ERTMS/ETCS Nivel 2.
« Last Edit: May 18, 2017, 05:16:03 PM by TibiV »

Vice33

  • Senior
  • ****
  • Posts: 259
  • Karma: +72/-104
    • Program gratuit de legislatie ruiera
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2736 on: May 18, 2017, 06:17:36 PM »
Vrajala, timp de 1 an jumatate nu au facut NIMIC in gara MEDIAS, cresteau balariile printre liniile nou refacute...abia acum au inceput sa sape fundatiile pentru liniile 1 si 2!!

La fel si la Coslariu, lucrarile la varianta noua nu stiu daca merg in grafic, avand in vedere ca acolo 3 ani s-a stagnat cu proiectul...

Sunt siguri ca vor termina in 2018 cand mai sunt atatea de facut...? Eu sincer sunt  rezervat... :zen: ???

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.753
  • Karma: +1875/-30
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2737 on: May 18, 2017, 11:50:15 PM »
"Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara"

^^^ Suspendarea s-a ridicat astazi.

Quote
Suspendata din 26.04.2017 16:06 pana la 17.05.2017 14:05

Am uitat sa va zic ca in 11.05.2017 a fost respinsa contestatia STRABAG la CNSC si astfel s-a ridicat suspendarea.
National Geographic Channel

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.142
  • Karma: +2421/-764
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2738 on: May 19, 2017, 06:39:00 AM »
Un alt fel de Cuc.



Marius Chiper, directorul general al CFR SA, le-a dat ultimatum constructorilor de pe Coridorul 4

“Pe acest tronson avem în execuţie reabilitarea a aproximativ 174 km de cale ferată dublă, modernizarea a 15 staţii de cale ferată şi a 19 puncte de oprire, peste 240 poduri/podeţe/tuneluri feroviare, 92 de peroane şi copertine şi 4 substaţii de tracţiune. Vorbim deci despre un important şi complex program de dezvoltare a infrastructurii feroviare, iar gradul de mobilizare pe teren este nesatisfăcător. Compania a luat măsuri concrete pentru asigurarea graficului de plăţi şi pentru deblocarea acelor puncte critice, care au apărut pe parcursul execuției, iar din acest moment, constructorii au la dispoziţie 30 de zile să-şi reorganizeze activitatea şi să asigure un front normal de lucru”, a declarat Marius Chiper.

ClubFeroviar.ro
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (oct-nov 2017) | A10 lot 4 (dec 2017)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 180,094 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 170,465 km A și 121,115 km DX

alecu26

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.789
  • Karma: +1232/-108
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2739 on: May 19, 2017, 07:58:01 AM »
Și problemele de proiectare cine le rezolva? Ca doar avem fidic rosu acolo.
Și oricum e apa de ploaie declarația.  Cele mai întârzie 2 loturi...făcute de FCC....care tocmai a mai câștigat 3 tronsoane.

perfidus

  • Executive
  • *****
  • Posts: 376
  • Karma: +120/-67
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2740 on: May 19, 2017, 03:00:58 PM »
Intarzierile nu se rezolva decat in rare cazuri cu ultimatumuri (si alea de 30 zile, cand intarzierile sunt de ordinul anilor).
Cu negocieri la masa dialogului da. Dar in cazul asta chiar nu ai cu cine, mai intai ar trebui sa recunoasca si ei ca o parte din vina le apartine - nu o sa vedem asta.
PS. Actualul director vine si dintr-un post in care era responsabil de gestionarea și implementarea Proiectului de reabilitare cale ferată pe Coridorul IV Pan European, Secțiunea 1: Frontiera - Curtici - Arad - km 614 (C.V. - ul: http://www.cfr.ro/files/pdf/CV/Europass_CV_MARIUS_CHIPER_DG_CFR_SA.pdf).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12).
Pe cand deblocarea contractului de revizuire SF pe restul ocolitoarei de sud a Craiovei (DN6-DN55-DN56)?

Stefan01

  • Count
  • Senior
  • *
  • Posts: 273
  • Karma: +661/-10
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2741 on: May 20, 2017, 05:05:12 PM »
Ieri, la intersectia dintre CF 300 si DN 14B, in apropiere de Craciunel, se executatu lucrari la catenara. Pozele sunt realizate de pe sensul Blaj - Craciunel.






Imagini cu un podet, in apropierea intersectiei CF 200A sau 300 (nu sunt sigur care din ele deoarece sunt la granita) cu DN 14B (lotul celor de la Pizzarotti





Phenol

  • Senior
  • ****
  • Posts: 236
  • Karma: +136/-3
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2742 on: May 21, 2017, 03:45:47 PM »



Imagini cu un podet, in apropierea intersectiei CF 200A sau 300 (nu sunt sigur care din ele deoarece sunt la granita) cu DN 14B.




Calea ferata dubla este M200A (Teius - Vintu de Jos), cea din spate (linia simpla) este M300.

GabiHd

  • Officer
  • ***
  • Posts: 103
  • Karma: +89/-17
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2743 on: May 21, 2017, 10:07:02 PM »
S-a deviat traficul la Turdaș pe DN7, in locul in care se va face pasajul peste CF.


TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.349
  • Karma: +2535/-546
Re: Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta
« Reply #2744 on: May 21, 2017, 10:41:45 PM »
Pueti sa ma bateti in gura "ca pe coasa", eu tot nu inteleg devierea aia de pe DN7/DJ709G... (01.30)
Vad pasajul, vad capatul tunelului...
Dar tot nu inteleg ce vor sa faca acolo.
Senzatia mea este ca acolo mai trebuie inca un pasaj DOAR pe DN7...

Daca intelege cineva mai bine si poate pune o schita, as fi recunoscator...