Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

Dominik

You're in Steelers Country


florin74

Quote from: florin74 on March 29, 2017, 05:46:31 PM
28.03.2017
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-73,88%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 71,62%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 96,5%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 76,35%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 68,12%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 96%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 84,97%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 98,8%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 28% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 48% pe Coslariu Sighisoara
Pod rutier DN14 - 96,00%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2 : Thales :80%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie SICULENI ADJUD LOT 2 : SEIMENS :23,79%
Nimic spectaculos, in ritmul melcului

27.04.2017
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-74,38%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 72,12%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 96,7%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 76,36%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 70,01%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 96%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 85%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 99,74%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 33% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 51% pe Coslariu Sighisoara
Pod rutier DN14 - 96,00%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2 : Thales :83,55%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie SICULENI ADJUD LOT 2 : SIEMENS :31,58%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie SICULENI ADJUD LOT 1 : SIEMENS :33,06%

Stagnari maxim progres nesemnificativ, cu 2-3 exceptii.


cristi5

Multumiri pt overview! Nu exista si date mai vechi?

In ritmul asta nu mai termina... Speram c-a fost startul greu dupa iarna dar vad ca si trimestrele precedente tot asa a fost, pe majoritatea tronsoanelor, mai putin apr-iun 2016. Pare a fi o problema de sistem, dar care o fi?

GabiHd

Devierea DN7 in zona tunelului de la Turdaș. Data reala e 29.04.2017 :)


Vice33

La min 1:13 e un podet in stanga lui DN 7, probabil la intersectia cu DJ 709G...pe dedesupt va trece calea ferata, din cate am inteles, dar ce drum trece pe deasupra si cum va fi deviat DN7 in acea zona (partea spre Orastie)...?

GabiHd

^^

Nu stiu, e cam ciudat. Daca DN7 ar supratraversa CF peste tunel, puteau duce si acel DJ pe acolo. Poate va trece si DN7 peste acel pasaj, este foarte larg, desi unghiul e cam greu.

rocklee

cine a spus ca DN7 va supra tranversa peste tunel  :o....nu se pune asemenea problema .....tunel nu se intersecteaza cu DN7 ....Deneul trece cu doua pasaje peste CF ...unul in zona intersectiei DN7 cu drumul comunal ce merge la turdas ...si celelalt in zona haltei turdas ...iar tunelul este pozitonat undeva intre aceste doua pasaje  :)




rocklee

am trecut acum cateva zile prin zona ...si am capturat cateva imagini ...din fuga ...


vitorea relocare  a drumului judetean ce duce la turdas ...

aceiasi relocare vazuta din dn7 ,,,se lucra la 7.30 AM..

deviera den7


Redox

Mulțumim de poze!
O întrebare, unde se va face legătura dintre DJ709G și DN7 deviat?

LE:
am făcut o schiță... așa arată în zona, rocklee ???
Există prevăzută/se lucrează la o legătură între cele 2 drumuri?

Dominik

You're in Steelers Country

GabiHd

^^
Cred ca la minutul 0:25 in clipul pe care l-am, pus mai sus.

Redox

Mulțumesc GabiHd! Nu știu cum mi-a scăpat filmulețul tău.

Acum întrebarea este dacă s-a făcut ceva acolo pentru că din câte observ terasamentul drumului deviat este mai înalt decât acel drum.

cristi5

M-am intrebat si eu acum o luna de acel DJ. N-am primit raspuns, nu stim cum va fi acolo.

O eventuala deviere a DJ ar trebui sa inceapa departe, cam unde incepe devierea DN in sud (rosu in figura de mai jos). Altfel nu se poate lucra la pasaj.

Dar ar fi stupid sa mentina trecerea la nivel in loc sa mute intersectia DJ cu DN7 in nordul pasajului DN peste CF... Nu m-ar mira...

Ca posibila alternativa la devierea DJ, inchiderea temporara a DJului nu cred ca ar fi o mare problema pt ca duce in acelasi loc (la localitatea Turdas) ca DJul din celalalt capat al tunelului. Se poate folosi numai acela o vreme. As zice sa-l desfiitneze pe acesta de tot, dar... ar fi pacat de pasajul peste A1, ar ramane nefolosit...

LE: practic sunt 2 variante, la cele doua capete ale pasajului DN/CF:
- varianta A (albastru) la capatul de nord, optima pt ca elimina o trecere la nivel, posibila numai dupa definitivarea noului traseu CF pt ca traverseaza vechiul traseu CF
- varianta B (rosu) la capatul de sud, devierea posibila acum, dar o solutie f proasta pt ca mentine trecerea la nivel