Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

Vice33

^^^
@Andi, sa ne lamurim ca nu stiu daca m-am facut inteles pe deplin cu intrebarea mea: eu stiam ca intre PRICAZ-ORASTIE SE CIRCULĂ ÎNCĂ PE VECHIUL TRASEU (cel care merge in curbă, care ocoleşte acel deal săpat pentru noul traseu) şi că urmează să îi dea drumul într-un viitor apropiat (care nu ştiu cum este până la urmă, se va da drumul la UN FIR sau LA AMBELE FIRE cu racordarea cu staţia PRICAZ)?

"Pai daca firul 1 se inchide, ramane celalalt.." - care celălalt dacă se va da drumul la un singur fir între PRICAZ-ORĂŞTIE? Ai niste poze să mă lămureşti te rog? Multumesc

Andi

De la Orastie la Pricaz da, inca se circula pe traseul vechi (fir 1). Din data de 23 martie (conform domnului mircea_ms) se va deschide circulatia pe noul traseu construit prin acel deal intre Orastie si Pricaz si doar pe firul 2, deoarece pe F1 necesita racordari la capetele variantei si prin urmare nu se poate face asta daca inca circula trenuri pe acolo. Mai departe spre Simeria trenurile vor circula pe vechiul traseu paralel cu noul tunel pana la statia Turdas unde va intra pe linia proaspat reabilitata pana dupa halta Simeria Veche si podul nou construit peste Strei si care se opreste inainte de ramificatia spre Simeria Triaj.

Mai jos ai link la o poza din decembrie 2016 care reprezinta iesirea din Orastie spre Simeria si poti ''rasfoi'' pana la finalul albumului. Traseul este Orastie-varianta veche dupa deal-halta Pricaz-varianta veche paralela cu tunelul-statia Turdas-halta Simeria Veche-pod Strei.

https://flic.kr/p/Qun9Jz

Vice33

Multumesc, acum am inteles. Eu tot timpul le incurc, firul 1 - firul 2, deci firul 2 este intotdeauna firul care vine SPRE Bucuresti/statia finala iar firul 1 care PLEACA din Bucuresti? La Pricaz firul 2 ca sa il lege de noua varianta, asa cum mi-ai explicat tu, e obligatoriu sa se dea in folosinta un fir din cel nou.

Cand se va face racordarea firului 1...? Tot in perioada urmatoare sau spre vara?

Andi

Intotdeauna firul 1 este DE LA Bucuresti si firul 2 SPRE Bucuresti. In principiu imediat dupa ce se deviaza traficul pe firul 2 intre Orastie si Simeria ar trebui sa inceapa demontarea firului vechi iar apoi pregatirea terenului pentru racordare. La cat de ok se lucreaza eu zic ca se poate respecta termenul de 31.08.2017 mentionat mai sus iar de la 1 septembrie sa revina circulatia pe firul 1.

cristi5

Quote from: cristi5 on March 21, 2017, 12:20:12 AM
Pentru c-am priceput in sfarsit importanta structurilor :), afisez acum podurile/viaductele/pasajele pe harta proiectelor de infrastructura:



In curand si tunelurile :)



asta ca sa "admiram" si celelalte 4 poduri peste Mures si cele 2 tuneluri de pe Arad-Simeria

Din pacate tunelurile de pe Sighisoara-Brasov nu sunt marcate pe OSM, trebuie sa caut proiectul. Tunelul de la Sighisoara pare cam gresit.

Andi

S-a deschis D2 Orastie-Simeria, R 2311 si 2039 au deja cam 90 de minute intarziere.

Phenol

Poze de pe noul tronson deschis (pornind de la Simeria).

Podurile noi:












Phenol



Phenol



Phenol

Sunt tare curios cum a ajuns vagonul respectiv deja pe D1 care inca nu era racordat:











Phenol









Din pacate in zilele acestea se circula pe cale libera, atat pe Simeria Orastie cat si pe Sibot Orastie. Semnalele sunt in teren, dar nu functioneaza. Incurca foarte rau traficul.

Firul 2 este in curs de demontare.

Phenol

Intre Vintu de Jos si Alba Iulia de cateva zile se circula pe D2, i-ar portiunea unde inca se circula pe linia la intrare in Vintu este in lucru:











Si Pizzarotti lucreaza la podurile unde erau limitarile de viteza.

Phenol

Racordul Alba - Sebes vazut din tren pe M200A:



Semnalul pentru firul 1 inca nu este pus:





Se introduce macazul pentru firul 1:





Se lucreaza, mai mult nu stiu.

Cam atat pentru azi, sa aveti un week-end placut.
Pozele sunt de ieri, 24.03.2017.