Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

Ne-am lămurit, CNSC e de vină :bash::

http://www.mt.ro/nou/comunicate.php?id=220

QuoteAcest context ne îndreptăţeşte să bănuim chiar existenţa unor interese ascunse.
Halal comunicat din partea unei instituții a statului... Păi, moșilor, dacă bănuiți, începeți o anchetă și vedeți care-i treaba! Fraza asta pare desprinsă din comunicatele lui Gheorghiu-Dej, doar ăla mai bănuia.

Ionut

Cred ca e cel mai penibil comunicat de presa dat vreodata de companie. Punct. Alte comentarii nu cred ca-si mai au rost... :ohno:

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

nenea_hartia

Vești bune! Au început să lucreze și în zona intrării în primul tunel dinspre gara Sighișoara!
Din prima poză sper să se înțeleagă mai bine: în acest moment, calea ferată urmează cursul sinuos al Târnavei Mari (se vede prima curbă în stânga pozei). Aliniamentul existent va fi abandonat și se va construi un pod nou peste Târnava, apoi un tunel pe sub dealul de unde am făcut pozele. Momentan pare că se lucrează doar la culeea podului, dar e prea devreme să mă pronunț:







nenea_hartia

- organizare de șantier pe malul celălalt, posibil pentru construcția podului:



- se lucrează și la ieșirea din tunelul Sighișoara:





nenea_hartia




hentz

Quote from: nenea_hartia on February 14, 2013, 10:32:18 PM
Vești bune! Au început să lucreze și în zona intrării în primul tunel dinspre gara Sighișoara!
Din prima poză sper să se înțeleagă mai bine: în acest moment, calea ferată urmează cursul sinuos al Târnavei Mari (se vede prima curbă în stânga pozei). Aliniamentul existent va fi abandonat și se va construi un pod nou peste Târnava, apoi un tunel pe sub dealul de unde am făcut pozele. Momentan pare că se lucrează doar la culeea podului, dar e prea devreme să mă pronunț:



Nu stiu daca am inteles bine ,asta este zona in care se face pod peste Tarnava si tunelu,iar pozele au fost facute din punctul rosu?



Uploaded with ImageShack.us


iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

excelente poze nenea_hartia ( ca de obicei). Din ce se vede se lucreaza sustinut si chiar incep sa se vada progrese. In cateva luni (2-3) trebuie sa se ocupe si de galerii efectiv.
Ramane varianta cu TBM-ul?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Marius90

Revin cu o serie de poze noi cu lucrarile din Gara CFR Arad, lucrari ce fac parte din reabilitarea tronsonului Frontiera- km 614 (coridorul IV Feroviar).

Progresul fata de ultima mea vizita (vezi http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg12038#msg12038 si http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg12039#msg12039) nu este foarte vizibil, iar cum vremea a fost cam mohorata am facut doar cateva poze.

Organizare de santier Alstom



Doar primele 3 linii mai sunt in folosinta, restul fiind scoase (se executa sapaturi si alte lucrari)









Dupa cum se poate observa, se lucra si astazi, chiar daca e Duminica (e ceva nu? :) )

nenea_hartia


Ionut

Multumesc de poze baieti, super tari! Daca mi se permite, am o intrebare de noob: ce viteza medie vor avea trenurile pe-acolo, in teorie? :D