Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

athosga

Quote from: savagedanyro on November 29, 2012, 02:59:10 PM
Daca se intampla asta in Austria firma aceasta era radiata de mult

http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/cfr-infrastructura-uniunea_europeana-fonduri_europene-licitatie_0_819518140.html


Dar in Romania legile sunt indulgente si nu necesita decat schimbari cand dicteaza interesul.

Ne MERITAM soarta ca popor.

Dar pana la urma sunt si vesti bune in articol, nu? Macar s-a trecut la licitarea consultantului pentru tronsoanele in lucru din cate am inteles. :) In plus am inteles ca doar un singur lot este blocat (Simeria-Vintu de Jos), pe cand alte 4-5 loturi se afla in executie (cu contractul semnat in 2011?! Chiar asa a fost?). Sa fim putin pozitivi: situatia nu este asa de rea. :)

alecu26

Quote from: nenea_hartia on November 26, 2012, 12:09:06 AM
^
1) Execuţie lucrări de construcţii şi instalaţii (exclusiv ERTMS, GSM-R, centralizarea electronică) pe tronsonul Sighişoara - Aţel (23,3 km) - 208 milioane euro. Constructor: consorţiul FCC Construccion SA-Alpine Bau GmbH-Azvi SA-Straco Grup

2) Execuţie lucrări de construcţii şi instalaţii (exclusiv ERTMS, GSM-R, centralizarea electronică) pe tronsonul Aţel - Coşlariu între staţiile Aţel - Micăsasa (lotul I-29,6 km) - 208 milioane euro. Constructor: consorţiul Impressa Pizzarotti & C S.p.A.

3) Execuţie lucrări de construcţii şi instalaţii (exclusiv ERTMS, GSM-R, centralizarea electronică) pe tronsonul Aţel - Coşlariu între staţiile Micăsasa – Coşlariu (lotul II-36,6 Km) – 172 milioane euro. Constructor: consorţiul Aktor SA-Arcada Company SA

4) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsonul Simeria - Coşlariu,  între staţiile Simeria - Vinţu de Jos (lotul I, 43 km) - 317,2 milioane euro. Constructor: consorţiul Swietelsky Bau GmbH–Strabag AG–Alstom Transport–Arcada Company SA–Euro Construct Trading 98–Transferoviar Grup

5) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsonul Simeria - Coşlariu,  între staţiile Vinţu de Jos – Coşlariu (lotul II, 35,4 km) - 176 milioane euro. Constructor: consorţiul Impressa Pizzarotti & C S.p.A.

6) Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe Tronsonul 1 – Frontieră – Curtici – Arad Km 614 (41,18 km) - 248 milioane euro. Constructor: consorţiul Astaldi SpA-Swietelsky Bau GmbH-Alstom Transport-Euro Construct Trading 98-Dafora SA


2. Atel-Micasasa e tot FCC-Alpine...dar fara Azvi de data asta.

4. Vintu-Simeria din ce am inteles e tot FCC-Alpine-Straco....si de data asta e cam finala decizia.
Drumurile noastre POATE;

nenea_hartia

Quote from: alecu26 on December 12, 2012, 09:59:51 AM
2. Atel-Micasasa e tot FCC-Alpine...dar fara Azvi de data asta.

4. Vintu-Simeria din ce am inteles e tot FCC-Alpine-Straco....si de data asta e cam finala decizia.
Am modificat, mulţumesc. N-ai idee pe ce sume au licitat?

alecu26

ar trebui sa se gaseasca prin presa...cu google.
Drumurile noastre POATE;

anacronox

De la ieșirea din stația vintu de jos spre Alba Iulia e scos complet firul 2. De asemenea sunt scoli si stâlpi de curent

athosga

Saptamana trecuta am avut ocazia sa vad daca s-a mai schimbat ceva fata de situatia din octombrie in zona Sighisoara-Medias. Ce am putut vedea din tren pe timp de noapte este ca:

- Intre localitatile Danes si Dumbraveni (aprox. 10 km) parca nu s-a prea facut nimic la terasamente, in schimb au evoluat lucrarile in mod vizibil in general la poduri si podete.
- Se lucreaza acum si intre Dumbraveni si statia urmatoare (Atel?), tot 10 km (se afla in curs de demolare). Din cate imi amintesc, acolo nu s-a lucrat deloc inca in octombrie, dar s-ar putea sa ma insel.

athosga

As vrea sa stiu exact unde se lucreaza momentan EFECTIV (se circula pe un singur fir). Ce stiu eu:

- Danes - Dumbraveni - Atel (circa 20 km - parte a tronsonului Sighisoara-Atel)
- Micasasa - Valea Lunga (cca. 8 km - Micasasa-Coslariu)
- Alba Iulia - Vintu de Jos (13 km - Coslariu-Vintu de Jos)
- statia Arad
- Arad-Curtici (15 km)

Deci in total cca: 55-60 km

Aveti alte informatii?

athosga

Presupun nu este nimic de adaugat. :)

Am desenat si pe harta zonele in lucru intre Sighisoara si Vintu de Jos. Daca vrea cineva sa completeze:


nenea_hartia

Quote from: athosga on January 03, 2013, 11:05:20 AM
As vrea sa stiu exact unde se lucreaza momentan EFECTIV (se circula pe un singur fir). Ce stiu eu:

- Danes - Dumbraveni - Atel (circa 20 km - parte a tronsonului Sighisoara-Atel)
- Micasasa - Valea Lunga (cca. 8 km - Micasasa-Coslariu)
- Alba Iulia - Vintu de Jos (13 km - Coslariu-Vintu de Jos)
- statia Arad
- Arad-Curtici (15 km)

Deci in total cca: 55-60 km

Aveti alte informatii?
Se lucrează efectiv și dincolo de dealul Daneșului, pe direcția Mediaș, în porțiunea unde traseul se construiește de la zero. Interesant e că acolo ieșirea din tunel este sub cota terenului actual. Mai pe românește spus, tunelul va ieși din pământ în plin câmp:







- se observă (sper) că au început sa decoperteze și pentru traseul propriu zis:


nenea_hartia

- la intrarea în tunel dinspre Sighișoara este deocamdată liniște:







- la tunelul de la Sighișoara se lucrează la ralanti:


bogdymol

Abia astept sa se mai avanseze cu lucrarile. Cred ca va fi spectaculoasa zona.

:cheers: nenea_hartia
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

athosga

Se poate localiza pe imaginile satelit locul exact al capetelor tunelurilor... mai putin cel din partea cea mai apropiata de gara Sighisoara (vezi semnul intrebarii). Ce se intampla acolo? Se intampla macar ceva? Cum de nu avem nici o poza? Ce stiti despre asta?

Locatia celor doua tunele:


Inca o intrebare: stie cineva cum va traversa calea ferata drumul national Sighisoara-Tg Mures? Deasupra sau dedesupt?

ciprebbe

Quote from: nenea_hartia on January 16, 2013, 12:49:51 AM




Aici cum vor continua lucrarile.....nu e cam instabil dealul?
Dupa cum au inceput clar nu va fi un cut&cover, iar inaltimea dealului nu cred ca se preteaza la asa ceva.
Se va aduce masina gen TBM pt sapat?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nenea_hartia

Quote from: athosga on January 18, 2013, 01:11:06 AM
Se poate localiza pe imaginile satelit locul exact al capetelor tunelurilor...
E foarte simplu. Google Earth și-a actualizat imageria :banana2:. Vezi aici.

Quote from: athosga on January 18, 2013, 01:11:06 AM
mai putin cel din partea cea mai apropiata de gara Sighisoara (vezi semnul intrebarii). Ce se intampla acolo? Se intampla macar ceva? Cum de nu avem nici o poza? Ce stiti despre asta?
Nu avem poze pentru că nu se lucrează încă. Nici la podul peste Târnava. Nu-mi e clar de ce. Acolo sunt doar gunoaie și cocioabe locuite de [introdu nume de conlocuitori aici].

Quote from: athosga on January 18, 2013, 01:11:06 AMInca o intrebare: stie cineva cum va traversa calea ferata drumul national Sighisoara-Tg Mures? Deasupra sau dedesupt?
Deși în memoriul tehnic scrie că CF va supratraversa DN, eu cred că e o greșeală. Ieșirea din tunelul Sighișoara e sub cota DN, așa că bag mâna în foc pentru o subtraversare. Mai ales că memoriul tehnic vorbește de o relocare temporară a DN, lucru nenecesar în cazul unei supratraversări.

Quote from: ciprebbe on January 18, 2013, 10:31:11 AM
Aici cum vor continua lucrarile.....nu e cam instabil dealul?
Dupa cum au inceput clar nu va fi un cut&cover, iar inaltimea dealului nu cred ca se preteaza la asa ceva.
Se va aduce masina gen TBM pt sapat?
Cel mai probabil TBM, dar nu înainte de a pregăti toate cele 4 intrări în tuneluri.