News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Andi



NGC

A fost lansata astazi licitatia pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara".

Valoare estimata: 3.190.570.000,00 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 26.01.2017
Fonduri: Sursa de finantare este asigurata prin Contractul de finantare CEF (GRANT AGREEMENT UNDER THE CONNECTING EUROPE FACILITY (CEF) - TRANSPORT SECTOR – AGREEMENT No INEA/CEF/TRAN/M2014/ 1042049) în cuantum de 85% din totalul cheltuielilor eligibile si 15% de la Bugetul de Stat.

Este vorba despre un singur lot.

QuoteObiectivul principal al lucrarilor de reabilitare este circulatia trenurilor de calatori cu o viteza maxima de 160 km/h si a trenurilor de marfa cu o viteza maxima de 120 km/h.
Sectiunea Brasov – Sighisoara este împartita in 3 subsectiuni, dintre care doar subsectiunile 1 si 3 sunt supuse prezentei licitatii:
Subsectiunea 1. Cap X Brasov – Apata CapY (km 170+285,000 - km 208+088,954)
Subsectiunea 2. Apata CapY- Cap X Cata (km 208+088,954 - km 236+157,940)
Subsectiunea 3. Cap X Cata – Sighisoara Cap Y (km 236+157,940 - km 282+842)
Pe cele doua subsectiuni scoase la licitatie, in prezent se afla 11 puncte de sectionare, toate centralizate electrodinamic (CED): 4 statii c.f, 7 halte de miscare, 8 halte si halte comerciale. Sunt 2 noduri de cale ferata principale pe traseu si un tunel dublu de 660 m lungime.
Proiectul de reabilitate a subsectiunilor Brasov-Apata si Cata – Sighisoara vizeaza urmatoarele categorii de lucrari: terasamente linii C.F, consolidari, suprastructura, poduri si viaducte, podete, tuneluri, pasaje superioare, drumuri, protectia mediului, linie de contact, protectia instalatiilor, energoalimentare, telecomunicatii, fibra optica, sistem de informare a calatorilor, comunicatii pentru semnalizare, supraveghere video, arhitectura, rezistenta, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii termoventilatie, aparari de maluri, semnalizare, trafic feroviar.
Proiectul tehnic cuprinde caiete de sarcini, memorii tehnice, planse, liste de cantitati si va fi publicat in SEAP astfel încât toti posibilii ofertanti sa aiba acces la înformatiile necesare elaborarii ofertei.
Perioada de executie a lucrarilor este de 48 luni la care se adauga 60 luni perioada de notificare a defectiunilor.

Ionut

Deci avem cam 112 km de cale, plus 11 puncte de sectionare, 4 statii c.f, 7 halte de miscare, 8 halte si halte comerciale, 2 noduri de cale ferata principale pe traseu si un tunel dublu de 660 m lungime... toate date unui singur constructor. 700 milioane de euro (estimat). Un singur constructor? Dupa ce se publica PT in SEAP poate are cineva timp si energie sa puna informatii pe thread de la cele mai importante lucrari - tunel, poduri... statii.

NGC

Totul este disponibil deja. Voi incerca sa pun ce e important, dar probabil numai mai pe seara.

ciprebbe

Doar astea doua sunt scoase  km 170+285,000 - km 208+088,954 si km 236+157,940 - km 282+842
Deci inca nu avem 112km de cale ci doar  37,8 + 46,7km =84,5km.
Tronsonul din mijloc nu e licitat ,  acesta e cel mai dificil si mare parte va fi facut pe amplasament nou cu tuneluri spectaculoase.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

^^^ Scria si sus. :p

Quote
Sectiunea Brasov – Sighisoara este împartita in 3 subsectiuni, dintre care doar subsectiunile 1 si 3 sunt supuse prezentei licitatii:

myid


Andi

Quote from: myid on December 06, 2016, 09:47:06 AM
Statia/Gara Brasov este printre cele 4 statii ?

Da.
''Subsectiunea 1. Cap X Brasov – Apata CapY (km 170+285,000 - km 208+088,954)''

NGC

^^^ Brasov, Stupini, Bod, Feldioara, Rotbav, Vadu Rosu, Maierus, Apata, Cata, Palos-Ardeal, Beia, Archita, Feleag, Mureni, Saschiz, Vanatori, Albesti-Tarnava, Sighisoara

Xenos


Doamne ajuta, sa nu se agate iarasi in 15.000 de contestatii...

alinuttt


NGC

Nu cred ca lucrarile vor incepe mai devreme de 2018, asta presupunand ca licitatia si contestatiile ar merge ata.

Ca si exemplu, la licitatiile actuale pentru "reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada", ambele lansate in 13.06.2014, cu 4 loturi in total, dupa aproape 30 de luni inca nu avem nici un contract semnat.

TibiV

Quote from: Andi on December 06, 2016, 10:19:59 AM
Quote from: myid on December 06, 2016, 09:47:06 AM
Statia/Gara Brasov este printre cele 4 statii ?

Da.
''Subsectiunea 1. Cap X Brasov – Apata CapY (km 170+285,000 - km 208+088,954)''

Si gara Sighisoara...
"Subsectiunea 3. Cap X Cata – Sighisoara Cap Y (km 236+157,940 - km 282+842)"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alinuttt

^^
Depinde cum se vor misca in cazul in care vor exista contestatii... Eu totusi sper ca in trim 3 2017 sa demareze lucrarile.