News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Am aflat saptamana trecuta de la un paznic ca lucrarile pe simeria orastie se vor opri...motive financiare. nu am scris pt ca am zis sa nu dau crezare dar am fost azi la orastie si nu se vedea nici o miscare decat  ceva muncitori la tunel. am mai vb cu un amic si mi-a confirmat ca toata saptamana nu s-a muncit. alecu sti ceva?

alecu26

Povești.  Uita-te la tabelul cu plăti.  Comparativ cu restul tronsonul duduie.  Volum de lucrări de 3-4 ori mare și plăti aferente care chiarr se fac. La ce ploi au fost nu e de mirare ca nu se lucra.
LE: problema acolo e involventa lui STRACO care e subcontractor .
Drumurile noastre POATE;

nenea_hartia

Ministerul Transporturilor a postat acum două zile pe pagina sa de Facebook niște poze cam neclare de pe lotul Sighișoara-Ațel:




disney

Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2a: Km 614 – Cap Y Bârzava si 2b: Cap Y Bârzava-Cap Y Ilteu":





disney

Ofertele pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera – Curtici – Simeria, parte componenta a Coridorului IV Pan - European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h: Tronsonul 2: Km 614 – Gurasada, subtronsonul 2c: Cap Y Ilteu – Gurasada si tronsonul 3: Gurasada-Simeria":





dorum


ioandorin

Astăzi in jurul orei10:00 avand ceva treburi prin statia Arad,se "muncea de zor"  la scările rulante care erau "in probe" inclusiv la cele de pe peroane,usa de acces din hol la lin.1 semn ca ceea ce am auzit mai zilele trecute CHIAR se va realiza,adică deschiderea pasarelei !

TibiV

http://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-care-ar-putea-fi-incluse-in-sedinta-guvernului-romaniei-din-08-06-2016

Punctul 6 la capitolul HG-uri:

Quote
6.    PROIECT DE HOTĂRÂRE pentru completarea Hotărârii Guvernului nr.559/2014 privind declanşarea procedurii de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică, de interes naţional ''Reabilitarea liniei c.f Braşov - Simeria, componentă a Coridorului IV paneuropean, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h'', secţiunea Coşlariu-Simeria, pentru unităţile administrativ-teritoriale: Săliştea şi Şibot-judeţul Alba, Geoagiu, Romos, Orăştie, Turdaş şi Simeria-judeţul Hunedoara
Proiectul poate fi consultat la adresa:
http://sgg.gov.ro/new/wp-content/uploads/2016/06/HG-5.pdf
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

District EA

Quote from: ioandorin on June 08, 2016, 11:25:06 AM
Astăzi in jurul orei10:00 avand ceva treburi prin statia Arad,se "muncea de zor"  la scările rulante care erau "in probe" inclusiv la cele de pe peroane,usa de acces din hol la lin.1 semn ca ceea ce am auzit mai zilele trecute CHIAR se va realiza,adică deschiderea pasarelei !
De maine ne dam cu scarile rulante! Sa vedem cat o sa-i tina buzunaru la factura de energie electrica.

TibiV

Poate vor avea sistemul de "energy saver" pe care il au scarile de la metrou in Bucuresti.
Au un senzor si daca nu foloseste nimeni scara timp de vreo 20-30 de secunde scara incetineste foarte mult.
Nu se opreste complet, dar ruleaza la vreo 15%-20% din viteza normala.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Au aproape sigur sistem energy saver, nu prea cred că se mai fac fără. Problema cea mare va fi întreținerea. Adică:
- curățare zilnică, la nevoie și cu substanțe speciale
- ungere periodică și verificare tehnică periodică, cu efectuarea imediată a reparațiilor indicate de verificator (presupune existența unei magazii cu piese de schimb sau contract cu producătorul să le livreze repede la cerere).

Dacă se fac aceste operațiuni, atunci vor arăta și peste 10 ani ca noi, așa cum arată cele din mall-uri.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ioandorin

Asta-i problema  ! ÎNTREȚINEREA!  Si cum la noi se face cum se face...!

NGC

Quote from: florin74 on May 24, 2016, 08:29:39 PM
STRABAG-SWIETELSKY baga turbo, in timp ce ceilalti (mai ales FCC) merg cu frana de mana.

Exact asa rezulta si din platile facute anul acesta de catre CFR, plati pe care le-am actualizat astazi in sinteza.

GDPR

Hotararea de Guvern privind exproprierile suplimentare aferente proiectului ''Reabilitarea liniei c.f Braşov - Simeria, secţiunea Coşlariu-Simeria" a fost publicata in Monitorul Oficial de azi.

alexV

florin74, avem un update cu procente?

sambata trecuta aktor turnau betoane  si lucrau pe portiunile de ~200 de metri ramase, unde e cate o trecere la nivel sau o incrucisare intre calea in exploatare si calea cealalta.