Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

cristi5

Quote from: nenea_hartia on December 27, 2015, 12:51:56 PM
@cristi5: acum mai bine de 10 ani am fost oarecum martorul construcției acestei subtraversări. A durat peste un an, dar s-a lucrat non-stop, pentru că vechea traversare la nivel era una din cele mai periculoase din jurul Parisului.

Ar fi podul asa subtirel si pt 160? Oricum, un an de munca inmultit cu cateva zeci, ar fi foarte mult. Daca le proiectau cu pasaje de la inceput in locuri cum e Campu Libertatii, probabil iesea mult mai ieftin...

frunzaverde

Quote from: cristi5 on December 28, 2015, 02:10:44 AM
Ar fi podul asa subtirel si pt 160? Oricum, un an de munca inmultit cu cateva zeci, ar fi foarte mult. Daca le proiectau cu pasaje de la inceput in locuri cum e Campu Libertatii, probabil iesea mult mai ieftin...

Pe asta l-au facut in 4 luni si jumatate sub trafic. Apt de 170 km/h: https://goo.gl/maps/wbHWqPGtFhu
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

NGC

Nu tin minte sa fi vazut poze de la acest obiectiv, asa ca pun eu cateva facute zilele trecute.

Pasaj la Vintu de Jos, unde s-a desfiintat deja trecerea la nivel.













De pe partea cealalta.









ciprebbe

A pozat cineva grinzile metalice de la noul pod peste Tarnava Mare din Sighisoara? Din goana masinii le-am vazut montate.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Din ce știu eu e pod în arc. Or fi venit ceva părți din tablier sau din arce?
Drumurile noastre POATE;

ciprebbe

Tablierul este,nu am vazut  nimic sa se inalte pentru arc.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florin74

http://www.economica.net/cfr-semneaza-cu-comisia-europeana-contracte-de-finantare-de-aproape-700-de-milioane-de-euro_112433.html

"Cel mai important proiect aprobat şi finanţat de Comisia Europeană în proporţie de 85% este proiectul de modernizare a legăturii feroviare între Braşov şi Sighişoara, secţiunea Braşov-Apaţa şi Caţa-Sighişoara, care are o valoare de 677.739.059 milioane euro. "

Pe finantare in POIM o sa raman sectorul Apata-Cata, care este cel mai complicat.

"Un alt proiect cu un buget eligibil în proporţie de 100%, în valoare de 1.073.945 euro, este proiectul care vizează îmbunătăţirea capacităţii instituţionale şi de implementare a proiectelor în cadrul companiei"

Inainte de a implementa celelalte proiecte (inclusiv cele ce vor fi finantate pe POIM), cred ca acest proiect (de asistenta tehnica) ar trebui sa fie prioritar.

Asigurandu-se cofinantare din alte surse, poate se vor elibera ceva fonduri si pentru lucrari la  alte magistrale. Am putea sa propunem un proiect de "eliminare" a punctelor negre (cu restrictii de viteza), care fac ca viteza de deplasare sa fie foarte mica, eventual pe scurte portiuni sa se realizeze trasee noi. Ceva similar programului actual al CFR, finantat din exercitiu bugetar 2007-2013, privind lucrari de modernizare poduri si tunele.
Eu cred ca ar creste semnificativ viteza de deplasare, putandu-se ajunge la un 80-90 km medie orara lejer. Bucuresti-Suceava, Bucuresti-Craiova-Turnu Severin-Timisoara-Arad , Teius-Cluj-Napoca- Beclean-Vatra Dornei-Suceava, Brasov-Miercurea Ciuc-Toplita-Deda-Saratel sunt primele trasee care imi vin in cap si care ar asigura pe langa coridorul IV un inel de circulatie care sa acopere principalale regiuni ale Romaniei.


Xenos

Intr-adevar, aceasta metoda, a interventiilor punctuale pentru modernizarea/repararea terasamentelor, podurilor, podetelor, tunelurilor etc. pe toata reteaua principala si pe trasee de legatura transcarpatice, strategice, precum M 202 Simeria - Filiasi ori M 502 Ilva Mica - Suceava, este esentiala!
Degeaba ai undeva pe cateva bucati de M 300 si pe M 800 o viteza decenta daca in rest toata reteaua este praf, calea ferata va ramane, in ansamblul ei, necompetitiva pentru traficul de calatori.

Ar fi interesant daca pe POIM CFR Calatori va putea, in sfarsit, achizitiona automotoare si daca isi propune sa faca acest lucru de bun simt pentru reducerea costurilor facute cu acele locomotive mamut, grele si energofage, care uzeaza accentuat sinele.

Din pacate, mi se pare ca, in ansamblu, CFR-urile sunt contractori si administratori mult mai slabi decat chiar CNADNR-ul, contraperformanta de altfel notabila.

athosga

Quote from: ciprebbe on December 29, 2015, 11:45:10 PM
A pozat cineva grinzile metalice de la noul pod peste Tarnava Mare din Sighisoara? Din goana masinii le-am vazut montate.

Salut!

Eu am fost cu trenul pe ruta Deva-Sighisoara si am facut cateva imagini cu podul respectiv (facute cu telefonul prin geam, deci calitate "excelenta" :) ). Sper sa se vada ceva.

Am mai remarcat de altfel o alta schimbare importanta undeva intre Coslariu si Blaj: in zona, unde se indulceste curba mutand statia (cred ca este la Cistei) s-a trecut pe noul aliniament (deci se foloseste statia noua!) in timp ce vechiul aliniament este demontat aproape in totalitate! :)





alexV

Quote from: athosga on January 03, 2016, 02:34:23 PM
intre Coslariu si Blaj: in zona, unde se indulceste curba mutand statia (cred ca este la Cistei) s-a trecut pe noul aliniament (deci se foloseste statia noua!) in timp ce vechiul aliniament este demontat aproape in totalitate! :)

da, asa e. Aktor sunt mai avansati cu lucrarile.

Au inceput lucrarile si in Blaj in oras: asezat linie noua pe 1 fir, consolidari ale debleului, etc. Cred ca singura structura ce o mai au de facut e un nou pasaj de 3 linii peste DN, la iesire din gara Blaj.

istvan78

Quote from: Xenos on December 31, 2015, 09:52:55 AM
Ar fi interesant daca pe POIM CFR Calatori va putea, in sfarsit, achizitiona automotoare si daca isi propune sa faca acest lucru de bun simt pentru reducerea costurilor facute cu acele locomotive mamut, grele si energofage, care uzeaza accentuat sinele.
De ce nu o flota de locomotive electrice potrivite pentru trenuri de calatori de 5-10 vagoane, cum sunt majoritatea garniturilor pe cursele lungi nationale in ziua de azi. Mor cand vad un "accelerat" din 6 vagoane tractat de o locomotiva de 5MW cu 6 axe. Nu mai sunt vremurile cand "Iasiul" intra in gara la Timisoara cu 18 vagoane pline ochi.

cristi5

Realtime CFR :)

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20706351-cfr-lanseaza-pagina-informatii-timp-real-despre-pozitia-trenurilor-aflate-circulatie.htm

Cand am vazut titlul am crezut ca au trenurile GPS ca in Elvetia. Si dac-ar avea, pe Sighisoara-Brasov n-ar avea semnal de mobil sa transmita pozitia...

496 km in 10 ore, trist...



TibiV

Foarte tare !...
Şi mai tare este că... chiar funcţionează !...

Dacă ar fi funcţionat şi acum 3 zile, nu aş fi tremurat 45 min în GdN aşteptând un tren...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel_avram

"Aplicatia" aia e acolo pe acel site de cel putin 3 ani dar jurnalistii abia acuma au aflat.

cristi5

Atunci numai camerele din Bv, Tm si Cv or fi noutatea? Eu am mai umblat la CFR pe site, n-am vazut-o. E drept ca nu e foarte clar ce inseamna "Trenul meu". Te face sa te crezi operator privat...

Am urmarit de curiozitate 1538 (spre distractia familiei care facea misto: zi ma pe unde iti mai e trenul, a reusit sa treaca de Sinaia, etc). A ajuns in Bucuresti cu 45 min intarziere, dupa 10h 25min pe 500 km. Criminal.

Cateva idei (probabil sunt deja implementate)

- o harta cu trenuri on-time si intarziate. Ca harta elvetiana, dar nu chiar in timp real. Asta ar face cateva zeci (sute?) de accese (unul pt fiecare tren in circulatie) la fiecare 5 min (sau cat ar fi rata de actualizare). Probabil ar bloca serverul, sau refuza-o serverul dupa cateva zile :) Poate limitarea la IC si IR ar face ideea mai fezabila.

- statistica zilnica cu totalul intarzierii trenurilor. Probabil cei care fac serviciul au deja asa ceva.