Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

vancouver

In alte limbi se spune "tunel in mod de lucru deschis" si "tunel in mod de lucru inchis", sau pe scurt tunel deschis si tunel inchis. Iar prin tunel natural se intelege un tunel sapat in mod natural de vreo apa sau un tunel creat de vegetatia naturala .... Dar, daca la noi se spune artificial si natural, na ... asta este.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Vice33

Între Vinţu de Jos-Blandiana, chiar sub acel pasaj este pe firul 2 o portiune fara sina...ce se intampla acolo, de ce nu exista continuitate in calea de rulare...?

rocklee

revin cu imaginile pe care le-am facut .....la tunelul de la turmas ..si cateva imagini de la devierea dn 7 ...

cateva imagini din tunel...
intrarea




rocklee

imagini cu capatul tunelului unde se lucra la armatura ....

rocklee

prelungirea de la intrarea iesirea din tunel vedere spre orastie ...



rocklee

se executa ultimul strat de beton pentru protectia izolatiei tunelului

vedere spre simeria


vedere spre orastie ..

rocklee

citeva imagini cu santierul de pedealul de peste tunel  :)



GDPR


rocklee

vedere cu capatul santierului spre simeria ...


rocklee

cateva imagini cu traseul cf spre simeria si in care se mai pate vedea dn7 deviat ....si pregatirea pentru pasajul2  dn7

rocklee

ne mutam in zona intersectia dn7 dc turdas si traseu cf ...
.traseu cf spre tunel ...

rocklee

vitoarea intersectie ....dintre dn7 si drumul comunal deviat ...si deviere



imagini cu devierea dc turdas ...




rocklee